Solksjaer start maar weer een FM game opquote:Op zondag 5 mei 2019 23:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Solskjaer met zijn schimmige netwerk krijgt ook meer transfermogelijkheden dan Moerienjo.
Blijft misschien wel de grootste club ter wereld, dus ik gok een hoop spelers ondanks de huidige aids.quote:Op zondag 5 mei 2019 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke goede spelers willen er naar het visieloze Manchester United?
Real Madrid en FC Barcelona zijn wel een stuk groter naar mijn mening.quote:Op zondag 5 mei 2019 23:22 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Blijft misschien wel de grootste club ter wereld, dus ik gok een hoop spelers ondanks de huidige aids.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
Dan is ie niet zo Evenblij meer.quote:Op zondag 5 mei 2019 23:26 schreef El-Stinho het volgende:
Of nou ja, misschien schakel ik in om Frank Evenblij te zien janken.
Evenverdrietigquote:
Eensquote:Op zondag 5 mei 2019 23:28 schreef PowerLoungen het volgende:
Peptalk is het meest ongemakkelijke programma op tv . Veruit.
Allemaal b-sporten voor elk wat wils.quote:Op zondag 5 mei 2019 23:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
...
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
...
HHUSGIUIUGDID
..
HAHAHHAHAHAHAHAHAHA
quote:Op zondag 5 mei 2019 23:30 schreef Bolasie het volgende:
[..]
https://twitter.com/danielharris/status/1125073712317960195?s=21
Keeper van Stevie G.
Lekker praten over andermans sport terwijl je ziet dat niemand het iets boeit dat malle pietje eerste is geworden met schaatsen .quote:
voor 29.000 kijkcijfers op 3,92 miljoen abonnees.quote:Op zondag 5 mei 2019 23:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker praten over andermans sport terwijl je ziet dat niemand het iets boeit dat malle pietje eerste is geworden met schaatsen .
Linkse Sjek hobbies met dat mislukte dwdd gedrocht.quote:Op zondag 5 mei 2019 23:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
voor 29.000 kijkcijfers op 3,92 miljoen abonnees.
en even skypen met max!1!!11quote:Op zondag 5 mei 2019 23:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Linkse Sjek hobbies met dat mislukte dwdd gedrocht.
Olaf Mol spuit ondertussen de tafel onder terwijl Jos de turnster naast hem klappen geeft omdat ze ongeïnteresseerd doet .quote:
En anders de tienduizendste gesprekken met Schippuuuursquote:Op zondag 5 mei 2019 23:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Olaf Mol spuit ondertussen de tafel onder terwijl Jos de turnster naast hem klappen geeft omdat ze ongeïnteresseerd doet .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |