quote:Damn. Ik ben echt groot fan van zowel Eric Schreurs als Hein de Kort. Die opmerking over platvloersheid is een beetje kortzichtig hoor. Hein de Kort maakt echt briljante grappen en Eric Schreurs is in zijn laatste albums idd een beetje opde herhalingstoer geslagen, maar hij tekent zo ontzettend goed.
Op dinsdag 7 januari 2003 17:33 schreef Skull het volgende:
Pardon lul en Joop Klepzeiker e.d.Die strips gaan alleen maar om de meest grove platvoerse grappen te maken. Die 2 hebben igg geen enkel greintje stijl in hun werk waarbij die vent van pardon lul het ook nog eens ontbreekt aan simpel talent.
<edit>
Ah ik zie dat anderen mij al voor waren. Mooi zo
Ook Hein de Kort weet met een minimale stijl ontzettend goed weg te komen. Heerlijk getekend juist. Probeer jij maar eens met wat wilde lijnen precies uite te drukken wat een grap nodig heeft, en dat lukt hem dus wel.
Waar ik absoluut geen fan van ben is Die middelste strip in de Metro, Peer de Plintkabouter. Dat is pas slecht getekend en het zijn meestal hele domme flauwe grappen. En die gast die in de Viva een strip tekent. Die is pas echt slecht.
Waar ik nog meer WEL fan van ben:
- mezelf
: zie mijn cartoonsite
- Lectrr: zie Lectrr.be
- Gummbah
quote:Hoe dat zo?
Op woensdag 8 januari 2003 09:51 schreef dolle_hond het volgende:
ik vind calvin & Hobbes helemaal niks
quote:yep volkomen mee eens hier is dus echt geen fuck aan, dat kan een klein kind nog beter tekenen.
Op dinsdag 7 januari 2003 17:33 schreef Skull het volgende:
Pardon lul en Joop Klepzeiker e.d.
quote:Hein de Kort is waarschijnlijk de grootste kunstenaar in de nederlandse stripwereld (Hanco Kolk en Peter de Wit uiteraard uitgezonderd, die twee staan op eenzame hoogte zoals God boven ons staat), die inktspatjes van hem zijn briljant. Zijn grappen iets minder.
Op zondag 12 januari 2003 14:16 schreef Nozzman het volgende:
Ook Hein de Kort weet met een minimale stijl ontzettend goed weg te komen. Heerlijk getekend juist. Probeer jij maar eens met wat wilde lijnen precies uite te drukken wat een grap nodig heeft, en dat lukt hem dus wel.
quote:die in de metro zuigen nog harder!!!
Op maandag 6 januari 2003 22:36 schreef namek31 het volgende:
Die dingen in de Sp!ts
ik wil bielzenblues terug
quote:Bedoel je Maaikes dagboekje? Die vinnik wel leuk hoor. Priegelig getekend, best schattig. En de verhaaltjes zijn gewoon wat gekeutel, zonder pointe, maar wel met tal van kleine grapjes tussendoor.
En die gast die in de Viva een strip tekent. Die is pas echt slecht.
quote:Nee! Maaike heerscht!!! Heb nog een speciaal voor mij getekend stripje van haar
Op maandag 13 januari 2003 09:51 schreef Frollo het volgende:[..]
Bedoel je Maaikes dagboekje? Die vinnik wel leuk hoor. Priegelig getekend, best schattig. En de verhaaltjes zijn gewoon wat gekeutel, zonder pointe, maar wel met tal van kleine grapjes tussendoor.
Of wacht 'ns, er staat inderdaad ook achterin de Viva nog een andere strip. Die is inderdaad flauw.
En Heinz is juist weer ontzettend leuk!
quote:
Op maandag 13 januari 2003 20:14 schreef Nozzman het volgende:[..]
Nee! Maaike heerscht!!! Heb nog een speciaal voor mij getekend stripje van haar
Die achterin van ene Jasper Kussendrager. Waar-de-loos.
En Heinz is juist weer ontzettend leuk!
Heinzie is schattig!
quote:die strips van jouw
Op zondag 12 januari 2003 14:16 schreef Nozzman het volgende:Waar ik nog meer WEL fan van ben:
- mezelf: zie mijn cartoonsite
Als slechtste cartoon zou ik zeggen: Liefde is...
Dirk & Desiree zijn echter meesterlijk. Hoe die 'dagelijkse' situaties een hele eigen wending geven... schitterend!
quote:Thanx!
Op vrijdag 17 januari 2003 17:25 schreef spacemangraig het volgende:[..]
die strips van jouw
GENIAAL!
quote:Dalis ok!
Op zondag 12 januari 2003 14:32 schreef Gellius het volgende:
Zonder enige twijfel: Dilbert. Dilbert laat zich wellicht het best vergelijken met een werk van Salvador Dali. Iedereen geraakt er vreselijk nat in de broek van, maar in wezen stelt het weinig veur.
quote:AAAAAH !!!!
Op maandag 6 januari 2003 22:27 schreef thesoundfan het volgende:
wat vind je/u de absoluut slechtste strip allertijden?de mijne: scribbly
die kut peer de plintkabouter moet OPTIEFEN !
quote:offtopic. Dalí vervaardigde geen strips. Zoveel wil ik hem nog wel nageven.
Op zondag 26 januari 2003 19:19 schreef thesoundfan het volgende:[..]
Dalis ok!
.
quote:[mond-valt-open-van-verbazing-smiley]
Op woensdag 8 januari 2003 09:51 schreef dolle_hond het volgende:
ik vind calvin & Hobbes helemaal niks
Calvin en Hobbes is 1 van mijn favo strips!
quote:is ook te zien aan je tekenstijl, er zitten erg kewle tussen
Waar ik nog meer WEL fan van ben:- mezelf
: zie mijn cartoonsite
- Lectrr: zie Lectrr.be
- Gummbah
quote:Ik vind ze leuk
Op woensdag 8 januari 2003 09:32 schreef Isabeau het volgende:
Eigenlijk vind ik alles slecht wat platvloersheid en slecht getekende plaatjes als credo heeft. Hierboven zijn er al een paar genoemd. Het is zo'n domme onderbroekenlol vaak en je hebt het gevoel dat ze de pubergroep aan willen spreken of zo, maar dan niet het type puber zoals jij er een was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |