Mosseljongen waarschijnlijkquote:Op zondag 28 april 2019 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe zou je heten als je een superheld was?
quote:
Die was ik vergeten ja.quote:Op zondag 28 april 2019 21:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
Vond wel zielig voor die kleine beertjes
Enige wat ik van superhelden heb is een ingelijst portret van Reaganquote:Op zondag 28 april 2019 21:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb jij niet een Spider-Mandekbedovertrek
Mannen kijken naar voetbal, niet naar superheldenquote:Op zondag 28 april 2019 21:23 schreef JimmyDean het volgende:
Superheldjes
Bijna net zo triest als voetbal.
Alleen jongetjes en tokkies kijken naar voetbal.quote:Op zondag 28 april 2019 21:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mannen kijken naar voetbal, niet naar superhelden
In wezen zijn de beste voetballers ook superhelden.quote:Op zondag 28 april 2019 21:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mannen kijken naar voetbal, niet naar superhelden
We zijn niet allemaal zo harteloos als jijquote:
Pls, jeugdsentiment ditquote:Op zondag 28 april 2019 21:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat jij hem zou kennen
Oké boeiendquote:Op zondag 28 april 2019 21:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Enige wat ik van superhelden heb is een ingelijst portret van Reagan
Ik ben zo juist sociaal als een lieve puppy.quote:Op zondag 28 april 2019 21:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zo harteloos als jij
Ik vind een puppy nou niet het toonbeeld van sociaalquote:Op zondag 28 april 2019 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben zo juist sociaal als een lieve puppy.
Sowieso. Meerminman en Mosseljongen, beste helden ooitquote:
Kon geen ander goed voorbeeld bedenken.quote:Op zondag 28 april 2019 21:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind een puppy nou niet het toonbeeld van sociaal
Dit zou grappig geweest zijn als ik het ook daadwerkelijk over eten in bed heb gehadquote:Op zondag 28 april 2019 21:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee jouw dagelijks gezanik over eten in bed is interessant
Geeft niet, jouw foutquote:Op zondag 28 april 2019 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kon geen ander goed voorbeeld bedenken.
Vind je dat? Bovenmenselijke krachten? Gaat wel wat ver hequote:Op zondag 28 april 2019 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In wezen zijn de beste voetballers ook superhelden.
Ze maken evenveel geluk en levensvreugde los in de harten van de fanboys.quote:Op zondag 28 april 2019 21:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind je dat? Bovenmenselijke krachten? Gaat wel wat ver he
Ook een hoop leedquote:Op zondag 28 april 2019 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze maken evenveel geluk en levensvreugde los in de harten van de fanboys.
damn ben het wederom eens met jouquote:Op zondag 28 april 2019 21:23 schreef JimmyDean het volgende:
Superheldjes
Bijna net zo triest als voetbal.
Tijd om hem af te trekken lijkt mequote:Op zondag 28 april 2019 21:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
damn ben het wederom eens met jou
Beetje het accuzuur uit de teelballen laten spuiten.quote:Op zondag 28 april 2019 21:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tijd om hem af te trekken lijkt me
dit riep echt fantastische beelden bij me opquote:Op zondag 28 april 2019 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje het accuzuur uit de teelballen laten spuiten.
Als je het nou ook voortaan bij tekst houdt als er weer een fantastisch nummer in je op komtquote:Op zondag 28 april 2019 21:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dit riep echt fantastische beelden bij me op
Accuzuur? Dat heb ik er nooit uit kunnen halen.quote:Op zondag 28 april 2019 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje het accuzuur uit de teelballen laten spuiten.
quote:Op zondag 28 april 2019 21:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als je het nou ook voortaan bij tekst houdt als er weer een fantastisch nummer in je op komt
Vertel ons allesquote:Op zondag 28 april 2019 21:55 schreef KREEFTx het volgende:
Ik ben me net toch een partijtje lekker gepijpt
Meen jequote:Op zondag 28 april 2019 21:55 schreef KREEFTx het volgende:
Ik ben me net toch een partijtje lekker gepijpt
quote:Op zondag 28 april 2019 22:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Was grapje, niet geklikt verder
the fall?quote:Op zondag 28 april 2019 22:15 schreef Trollscience het volgende:
jimmydean kun jij the fall niet waarderen? proza over boze rock
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |