Nee, gewoon een lekker wijfquote:Op zondag 28 april 2019 19:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ksst ksst. Als het niet wat gelukt was ik alsnog een bazin.
Snap ik, vriendin was een keer een weekje naar Tenerife met een vriendin, ik stierf duizend doden maar goed dat was me ook wel een sloeriequote:Op zondag 28 april 2019 19:59 schreef Myrr het volgende:
Nee grapje ik ben echt blij als hij terug is.
Jezusquote:Op zondag 28 april 2019 20:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
yasss queen 😍😍😍✊✊🙏🙏 mannen zijn cancelled 👉 👉
quote:Op zondag 28 april 2019 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snap ik, vriendin was een keer een weekje naar Tenerife met een vriendin, ik stierf duizend doden maar goed dat was me ook wel een sloerie
Die had vast een leuke week op Tenerifequote:Op zondag 28 april 2019 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snap ik, vriendin was een keer een weekje naar Tenerife met een vriendin, ik stierf duizend doden maar goed dat was me ook wel een sloerie
Zelfs toen ik haar de plaatselijke Sinterklaas zag neppijpen op internet had ik nog het volste vertrouwen in haar.quote:Op zondag 28 april 2019 20:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Die had vast een leuke week op Tenerife
Het is Aberquote:Op zondag 28 april 2019 20:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee maar echt, neem je nu niet in de maling of wat, gewoon zoals het is.
Je had wel meer in haarquote:Op zondag 28 april 2019 20:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfs toen ik haar de plaatselijke Sinterklaas zag neppijpen op internet had ik nog het volste vertrouwen in haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |