Die 40% is dan goed.quote:Op zondag 28 april 2019 19:57 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja deze wel, maar was ook wel echt goed. 40% redt het.
Ksst ksst. Als het niet wat gelukt was ik alsnog een bazin.quote:Op zondag 28 april 2019 19:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zit toch heel systeem achter, na de zoveelste poging doet het ding een keer normaal qua sterkte, dat maakt jou geen bazin tsss
LOUDER FOR THE PEOPLE IN THE BAAAAHAAAAACKquote:Op zondag 28 april 2019 19:58 schreef Le_Professeur het volgende:
MYRR NEED NO MAN 🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼
Nee, gewoon een lekker wijfquote:Op zondag 28 april 2019 19:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ksst ksst. Als het niet wat gelukt was ik alsnog een bazin.
Snap ik, vriendin was een keer een weekje naar Tenerife met een vriendin, ik stierf duizend doden maar goed dat was me ook wel een sloeriequote:Op zondag 28 april 2019 19:59 schreef Myrr het volgende:
Nee grapje ik ben echt blij als hij terug is.
Jezusquote:Op zondag 28 april 2019 20:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
yasss queen 😍😍😍✊✊🙏🙏 mannen zijn cancelled 👉 👉
quote:Op zondag 28 april 2019 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snap ik, vriendin was een keer een weekje naar Tenerife met een vriendin, ik stierf duizend doden maar goed dat was me ook wel een sloerie
Die had vast een leuke week op Tenerifequote:Op zondag 28 april 2019 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snap ik, vriendin was een keer een weekje naar Tenerife met een vriendin, ik stierf duizend doden maar goed dat was me ook wel een sloerie
Zelfs toen ik haar de plaatselijke Sinterklaas zag neppijpen op internet had ik nog het volste vertrouwen in haar.quote:Op zondag 28 april 2019 20:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Die had vast een leuke week op Tenerife
Het is Aberquote:Op zondag 28 april 2019 20:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee maar echt, neem je nu niet in de maling of wat, gewoon zoals het is.
Je had wel meer in haarquote:Op zondag 28 april 2019 20:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfs toen ik haar de plaatselijke Sinterklaas zag neppijpen op internet had ik nog het volste vertrouwen in haar.
En Journeyquote:Op zondag 28 april 2019 20:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee maar echt, neem je nu niet in de maling of wat, gewoon zoals het is.
Niet geklikt want jij post altijd herriequote:Op zondag 28 april 2019 20:14 schreef Trollscience het volgende:
ik zweer als mensen nu gaan zeggen "je post herrie" gaan er koppen rollen
Nee zoek een leuk spelquote:Op zondag 28 april 2019 20:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar zoek je een slecht spel of wat zijn we aan het doen
Ja alleen uitverkocht op bolquote:Op zondag 28 april 2019 20:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En je wil op avontuur? ;p
Journey scoort ook erg hoog, dus is goed denk ik
Als je er maar weer heelhuids uitkomt.quote:Op zondag 28 april 2019 20:19 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ja alleen uitverkocht op bol
Wil gwn lekker door de natuur strollen
Dan zou ik voor Uncharted 4 gaan, beetje puzzels oplossen op mooie locaties in de natuur. Journey lijkt ook cartoonish en alleen maar zand ughquote:Op zondag 28 april 2019 20:19 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ja alleen uitverkocht op bol
Wil gwn lekker door de natuur strollen
Troep wederomquote:Op zondag 28 april 2019 20:14 schreef Trollscience het volgende:
ik zweer als mensen nu gaan zeggen "je post herrie" gaan er koppen rollen
Nee denk het niet wil niet schieten maar beetje schatzoekenquote:Op zondag 28 april 2019 20:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dan zou ik voor Uncharted 4 gaan, beetje puzzels oplossen op mooie locaties in de natuur. Journey lijkt ook cartoonish en alleen maar zand ugh
Vind je RDR2 niks?
Uncharted is schatzoekenquote:Op zondag 28 april 2019 20:44 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Nee denk het niet wil niet schieten maar beetje schatzoeken
Hahahaquote:Op zondag 28 april 2019 20:45 schreef Le_Professeur het volgende:
Wel beetje schieten want je wil niet dood als je nare jongens tegenkomt haha
Weet wel raad met een controllerquote:Op zondag 28 april 2019 20:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben je een beetje handig met (joy)sticks ;p
Stevig mag ik hopen, anders doe ik het zelf wel.quote:Op zondag 28 april 2019 21:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Houd je die stevig vast of meer losjes in de hand
Ferme gripquote:Op zondag 28 april 2019 21:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Houd je die stevig vast of meer losjes in de hand
Ik vind trage langdradige films juist lekker in deze tijd van McDonald's en Marvel.quote:Op zondag 28 april 2019 21:10 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb eindelijk The Revenant gezien. Die film had best in een uurtje minder gekund
Echt he, vooral met mooie natuurquote:Op zondag 28 april 2019 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind trage langdradige films juist lekker in deze tijd van McDonald's en Marvel.
Ik ben niet echt dol op Marvel, maar vond dit echt gods traagquote:Op zondag 28 april 2019 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind trage langdradige films juist lekker in deze tijd van McDonald's en Marvel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |