Wat is het dan?quote:Op zondag 28 april 2019 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die explosieven zijn best tof. Gaaf materiaal voor oudjaar!
Dan hoop maar dat je geen lampje stukgaat en de politie ziet het liggen tijdens een staande houding daarvoor.quote:Op zondag 28 april 2019 15:49 schreef cherrycoke het volgende:
het is niet moeilijk om naar polen te rijden voor vuurwerk en dan weer terug naar Nederland om daarvan een bom te maken.
Ze gebruiken tegenwoordig gewoon C4quote:Op zondag 28 april 2019 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die explosieven zijn best tof. Gaaf materiaal voor oudjaar!
De meeste automaten zijn daar in Nederland op beveiligd.quote:Op zondag 28 april 2019 16:30 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Volgens mij spuiten ze die automaat vol met een soort explosieve vorm van gas.
Tof gekquote:Op zondag 28 april 2019 16:30 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Volgens mij spuiten ze die automaat vol met een soort explosieve vorm van gas.
ik zou niet weten hoe moeilijk RDX te maken isquote:Op zondag 28 april 2019 16:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hoe kom je aan C4 dan? Of valt dat zelf te fabriceren?
Vanuit Oostblok vermoed ik zo.quote:Op zondag 28 april 2019 16:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hoe kom je aan C4 dan? Of valt dat zelf te fabriceren?
Veelquote:Op zondag 28 april 2019 16:43 schreef Hathor het volgende:
Ik vraag me wel eens af hoeveel % van al die plofkraken nou daadwerkelijk ook iets opleveren.
Behalve dat je behoorlijk wat geld kan pakken scheelt het vooral dat je er niet een hele erge hoge straf voor krijgt omdat je geen geweld gebruikt.quote:
Nou, hele gevels opblazen met als gevolg dat zelfs omringende panden schade oplopen is toch wel een vorm van geweld.quote:Op zondag 28 april 2019 17:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Behalve dat je behoorlijk wat geld kan pakken scheelt het vooral dat je er niet een hele erge hoge straf voor krijgt omdat je geen geweld gebruikt.
Ja maar voor een overval met geweld krijg je al snel 5 tot 8 jaar, voor een plofkraak 2 a 3.quote:Op zondag 28 april 2019 17:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou, hele gevels opblazen met als gevolg dat zelfs omringende panden schade oplopen is toch wel een vorm van geweld.
Dat mag dan best eens wat strenger aangepakt worden, want het begint behoorlijk uit de klauwen te lopen met het aantal plofkraken door het hele land, en zelfs over de grens in Duitsland, wat ook allemaal door vanuit Nederland opererende bendes word gedaan.quote:Op zondag 28 april 2019 17:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja maar voor een overval met geweld krijg je al snel 5 tot 8 jaar, voor een plofkraak 2 a 3.
Klopt, omdat ze in Duitsland geen detectie tegen gas hebben.quote:Op zondag 28 april 2019 17:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat mag dan best eens wat strenger aangepakt worden, want het begint behoorlijk uit de klauwen te lopen met het aantal plofkraken door het hele land, en zelfs over de grens in Duitsland, wat ook allemaal door vanuit Nederland opererende bendes word gedaan.
Pinautomaten aan de straat verbieden? Is dat geen symptoombestrijding?quote:Op zondag 28 april 2019 17:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Klopt, omdat ze in Duitsland geen detectie tegen gas hebben.
Overigens mogen ze wat mij betreft pin automaten aan de straat wel verbieden, je zult er maar boven wonen, leuk voor de prijs van je woning.
Nog jaartje of 10 wachten. Dan zijn bijna alle geldautomaten verdwenen.quote:Op zondag 28 april 2019 17:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Klopt, omdat ze in Duitsland geen detectie tegen gas hebben.
Overigens mogen ze wat mij betreft pin automaten aan de straat wel verbieden, je zult er maar boven wonen, leuk voor de prijs van je woning.
Nee, je hebt ook genoeg automaten in winkels die afgesloten worden.quote:Op zondag 28 april 2019 17:44 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Pinautomaten aan de straat verbieden? Is dat geen symptoombestrijding?
Niet echt, lukt bijna nooit.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |