Nu zijn er talloze smeerseltjes om ze stevig te houden en zou het drinken van melk? helpen
Maar wat werkt nu echt?
Tips anyone?!
Handcreme, worden ze steviger van
Nagelverharder, worden ze nog steviger van
Mooi bijvijlen, naar 1 kant, breken ze niet van
Polijsten, worden ze mooi glad van
En geen nagellakremover met veel rotzooi erin -hoe heet dat spul ook alweer-, want daar breken je nagels spontaan van af
ik koop dan meestal:
(als ik het niet meer heb iig)
nagelverharder
nagelriemcreme
bokkenpootje
mooie polijstvijl
handcreme
ik ga dus elke dag er bewust mee bezig zijn door mijn handen en nagels te verzorgen.
al snel gaan ze groeien en ik ben daar dan zo trots op dat ik ze goed blijf verzorgen en niet meer bijt.
resultaat na een week of 2 bij mij; mooie niet te lange/niet te korte nagels die erg sterk zijn.
tot een volgende stressperiode natuurlijk
dan begin ik weer opnieuw.
[Dit bericht is gewijzigd door DarkElf op 07-01-2003 21:20]
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 21:52 schreef Monaco het volgende:
Zonlicht(of zonnebank) daar worden je nagels sterk van!
quote:Dit doe ik dus ook altijd. Ik heb hele mooie lange nagels maar ik laat er wel gel opzetten om ze te versterken...(door een nagenstylist)
Op maandag 6 januari 2003 22:23 schreef Cylvia het volgende:
Je kan er ook gewoon gel overheen laten zetten.. gelnagels maar dan van jezelf, dan zijn ze zowiezo sterker en kunnen ze even doorgroeien, dan kan je het er altijd nog afhalen als je ze op lengte hebt
quote:Goeie tips!
schreef DarkElf het volgende:nagelverharder
nagelriemcreme
bokkenpootje
mooie polijstvijl
handcreme
Maar vraagje nog, wat is een bokkenpootje??
Thnx btw allemaal!
quote:bokkenpootje is om je nagelriemen zachtjes terug te duwen zodat die niet over je halve nagel komen
Op dinsdag 7 januari 2003 22:25 schreef yavanna het volgende:[..]
Goeie tips!
Vandaag braken er weer 2 en 2 ingescheurd, gaat lekker dus
Ik denk dat die nagelverharder wel iets voor mij moet zijnMaar vraagje nog, wat is een bokkenpootje??
Thnx btw allemaal!
Als je je nagels vijlt, vijl die dan niet in een puntje...
Je nagels zijn van nature vierkantachtig!!!!! Dus als je ze rond vijlt, zoals hierboven al gemeld is naar 1 kant toe, en polijsten.
Laat de buitenkant van je nagel een beetje ongemoeid, omdat je de "zelfkant" van de nagel verstoord.
Gebruik niet een diamantvijl, maar zo'n hard karton vijltje.
En heb het vijltje ook gewoon altijd bij je, heb je een haakje dan kan je die gelijk wegvijlen.
Verder is het leuk al die nagelverharders, niet te vaak gebruiken, dan keert het tegen je....
En zoals ook al is geopperd, een kunstlaagje van iets erover heen, als ze al een beetje lang zijn.
Dit kan zijn van gel of hars. (acryl heet dit tegenwoordig)
En een laag erover heen is verrekte makkelijk, want je nagellak blijft mooi voor 2 weken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |