abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zondag 30 augustus 2020 @ 17:32:45 #26
441859 crew  Lenny77
pi_194797831
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 17:05 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Misschien omdat wij hen van dienst zijn.
Grondstoffen? Of materialisatie van hun niet tastbare 'ik'?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194798675
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 17:32 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Grondstoffen? Of materialisatie van hun niet tastbare 'ik'?
Ik heb geen idee maar heb de laatste tijd wel wat informatie gelezen en gezien die allemaal de overeenkomst hebben dat er iets is hier op aarde dat zich manifesteert als onzichtbare aliens op deze aarde (misschien deels in een andere dimensie) die ons min of meer ook tot een soort hybride hebben gemaakt.
Eigenlijk een alternatief scheppingsverhaal.
Mocht je dat interessant vinden, kun je zoeken op Soemerische kleitabletten (wat stond daarin beschreven en/of afgebeeld)
En zo kun je daadwerkelijk uit heel veel oude culturen aanwijzingen vinden die je als je het op een bepaalde manier interpeteert in dat alternatieve scheppingsverhaal kunt plaatsen waardoor je een best bijzonder en passend beeld krijgt van dit alternatieve scheppingsverhaal.

Wanneer je je in die materie verdiept krijg je vast en zeker antwoorden die het 'hoe en waarom' omschrijven.
pi_194799292
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 18:09 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Ik heb geen idee maar heb de laatste tijd wel wat informatie gelezen en gezien die allemaal de overeenkomst hebben dat er iets is hier op aarde dat zich manifesteert als onzichtbare aliens op deze aarde (misschien deels in een andere dimensie) die ons min of meer ook tot een soort hybride hebben gemaakt.
Eigenlijk een alternatief scheppingsverhaal.
Mocht je dat interessant vinden, kun je zoeken op Soemerische kleitabletten (wat stond daarin beschreven en/of afgebeeld)
En zo kun je daadwerkelijk uit heel veel oude culturen aanwijzingen vinden die je als je het op een bepaalde manier interpeteert in dat alternatieve scheppingsverhaal kunt plaatsen waardoor je een best bijzonder en passend beeld krijgt van dit alternatieve scheppingsverhaal.

Wanneer je je in die materie verdiept krijg je vast en zeker antwoorden die het 'hoe en waarom' omschrijven.
Dat lijkt er idd op.
pi_194799573
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 18:09 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Ik heb geen idee maar heb de laatste tijd wel wat informatie gelezen en gezien die allemaal de overeenkomst hebben dat er iets is hier op aarde dat zich manifesteert als onzichtbare aliens op deze aarde (misschien deels in een andere dimensie) die ons min of meer ook tot een soort hybride hebben gemaakt.
Eigenlijk een alternatief scheppingsverhaal.
In dat laatste kan ik me niet direct vinden, maar de verhalen dat het buitenaardse intelligent leven zich reeds onder ons bevindt, is niets nieuws verder. Dat van die hybride, dat klinkt als iets uit X-files :) (X-files O+ )

quote:
Mocht je dat interessant vinden, kun je zoeken op Soemerische kleitabletten (wat stond daarin beschreven en/of afgebeeld)
En zo kun je daadwerkelijk uit heel veel oude culturen aanwijzingen vinden die je als je het op een bepaalde manier interpeteert in dat alternatieve scheppingsverhaal kunt plaatsen waardoor je een best bijzonder en passend beeld krijgt van dit alternatieve scheppingsverhaal.

Wanneer je je in die materie verdiept krijg je vast en zeker antwoorden die het 'hoe en waarom' omschrijven.
Er staat me iets bij van 't Oude Egypte in dat aspect. Zit te denken waar ik dat las. Is al wel een tijdje geleden.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_194799624
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 16:59 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja ok, maar waarom zou je dan zoiets traags gaan doen als DNA vermengen en wachten tot hele generaties tegen het veranderende klimaat kunnen? Waarom je intelligentie niet gebruiken om zo snel mogelijk van ons af te raken?
Ja, dat zou je wel denken. Kan me niet goed voorstellen wat ze met ons zouden willen als ze zelf superieur zijn.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  Moderator zondag 30 augustus 2020 @ 19:36:03 #31
441859 crew  Lenny77
pi_194799689
quote:
88s.gif Op zondag 30 augustus 2020 19:28 schreef Natalie het volgende:

[..]

In dat laatste kan ik me niet direct vinden, maar de verhalen dat het buitenaardse intelligent leven zich reeds onder ons bevindt, is niets nieuws verder. Dat van die hybride, dat klinkt als iets uit X-files :) (X-files O+ )
[..]

Er staat me iets bij van 't Oude Egypte in dat aspect. Zit te denken waar ik dat las. Is al wel een tijdje geleden.
Is dat niet uit Goden uit de Kosmos?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194799828
quote:
1s.gif Op zondag 30 augustus 2020 19:36 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Is dat niet uit Goden uit de Kosmos?
Dat zou kunnen.
En nu ik er wat langer bij stil sta: ik heb er ook eens iets over op tv gezien.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  Moderator zondag 30 augustus 2020 @ 20:00:22 #33
441859 crew  Lenny77
pi_194800154
quote:
88s.gif Op zondag 30 augustus 2020 19:44 schreef Natalie het volgende:

[..]

Dat zou kunnen.
En nu ik er wat langer bij stil sta: ik heb er ook eens iets over op tv gezien.
Waren dat niet de Sumeriėrs? En de technologie van de piramides enz kwam toch ook van hun?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194800493
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 20:00 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Waren dat niet de Sumeriėrs? En de technologie van de piramides enz kwam toch ook van hun?
Ja, idd! Dat was het :Y
We komen er wel. Jij heb 't ook gelezen/gezien?
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  Moderator zondag 30 augustus 2020 @ 20:26:13 #35
441859 crew  Lenny77
pi_194800647
quote:
88s.gif Op zondag 30 augustus 2020 20:19 schreef Natalie het volgende:

[..]

Ja, idd! Dat was het :Y
We komen er wel. Jij heb 't ook gelezen/gezien?
Ja ik heb dat boek hier staan, is wel al even geleden!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194800671
Wat ik er zoal van begrepen heb is dat er op die Soemerische kleitabletten (die behoorlijk oud schijnen te zijn) staat afgebeeld en beschreven hoe wezens van boven (uit de ruimte) neer kwamen op aarde omdat hun planeet Nibiru in crisis verkeerde.

Daar waren 2 wezens bij betrokken die als een soort van koningen werden gezien (Enki en nog 1 waarvan ik de naam zo niet meer weet)
Uiteindelijk zouden deze wezens het DNA van mens(achtigen) dusdanig hebben aangepast dat er een hybride ontstond tussen de authentieke mensachtige (of wie weet wel; aap) en deze wezens van boven.

Zo zou er ook op die Soemerische kleitabletten hebben staan beschreven dat deze mens uiteindelijk moest werken in goudmijnen in de buurt van Zimbabwe/Tanzanie.

Het schijnt dat daar ook daadwerkelijk overblijfselen van mijnen uit die tijd zijn gevonden.

En 't goud dat gewonnen moest worden uit die mijnen werd gebruikt in de atmosfeer van die planeet Nibiru (waarom weet ik niet maar er zijn ook mensen geweest op deze aarde die aan hebben gekondigd om goud in stofachtige vorm de atmosfeer in te schieten om de zon minder fel te laten schijnen zodat de aarde minder snel zou verwarmen) dat is wel een grappige overeenkomst met dat verhaal.


Ik schrijf hier wat ik grofweg heb gehoord van deze verhalen die dus op die kleitabletten staan beschreven maar moet eerlijk toegeven het zelf (nog) niet echt onderzocht te hebben.


Dat piramides een soort van krachtcentrales waren voor bepaalde energien van boven heeft er volgens mij ook weer wat mee te maken (in dit hele verhaal)

Wat ook wel grappig is is dat het beroemde "Oog van Horus" het limbisch systeem in de hersenen lijkt uit te beelden. Met daarin de pijnappelklier (ook wel 't derde oog genoemd) en dat dit oudste stuk hersenen ook wel het reptielenbrein wordt genoemd.
Is ook weer een grappig linkje tot datgeen wat op de soemerische kleitabletten "Annunaki" worden genoemd.

Deze Annunaki waren/zijn trouwens (volgens mij) de bewoners van die planeet Nibiru waar ik in't begin van dit stuk over schreef. Dus volgens mij waren Enki en zijn "medekomer" allebei Annunaki.
En deze annunaki schijnen dus in sommige verhalen ook reptielachtigen te zijn... (volgens mij)


Hoe 't allemaal precies zit met deze alternatieve theorie(ėn) weet ik ook niet maar toen ik meer informatie tot me kreeg mbt dit onderwerp snapte ik makkelijker waar dit soort termen zo ongeveer vandaan kwamen/komen....


Al met al valt er nog zo veel te ontdekken!
pi_194800757
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 20:26 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja ik heb dat boek hier staan, is wel al even geleden!
Het is best een oud boek al. Moest echt diep graven in de duistere hallen van mijn verleden ;)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  Moderator zondag 30 augustus 2020 @ 20:33:23 #38
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_194800817
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 14:12 schreef Lenny77 het volgende:
Maar waarom zou een alien inzitten met ons nietige leventje en onze planeet?
Maakt toch voor hun niet uit als wij het hier om zeep helpen? Integendeel, dan hersteld de natuurlijke balans en kunnen zij het lekker overnemen zonder gedoe.
waarom sturen wij troepen naar Mali?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zondag 30 augustus 2020 @ 20:36:11 #39
441859 crew  Lenny77
pi_194800890
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 20:33 schreef sp3c het volgende:

[..]

waarom sturen wij troepen naar Mali?
Omdat wij dom zijn en uit op macht en rijkdom.
Maar we mogen ze daar de kop niet inslaan wegens mensenrechten enz.
Ik denk echter dat een troepje aliens zich wat minder aan die wetten zouden houden en ons gewoon zouden opruimen?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zondag 30 augustus 2020 @ 20:37:47 #40
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_194800919
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 20:36 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Omdat wij dom zijn en uit op macht en rijkdom.
Maar we mogen ze daar de kop niet inslaan wegens mensenrechten enz.
Ik denk echter dat een troepje aliens zich wat minder aan die wetten zouden houden en ons gewoon zouden opruimen?
waarom?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zondag 30 augustus 2020 @ 20:39:32 #41
441859 crew  Lenny77
pi_194800974
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 20:37 schreef sp3c het volgende:

[..]

waarom?
Nou, we lopen in de weg, maken alles kapot en putten de natuurlijke bronnen uit? Ik zou als alien toch echt zoiets hebben van: :')
Terwijl we een schitterende planeet hebben die zij misschien wel zien zitten!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zondag 30 augustus 2020 @ 20:40:52 #42
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_194801010
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 20:39 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nou, we lopen in de weg, maken alles kapot en putten de natuurlijke bronnen uit? Ik zou als alien toch echt zoiets hebben van: :')
Terwijl we een schitterende planeet hebben die zij misschien wel zien zitten!
schien vinden ze het wel lekker na een beetje nuclaire straling :P
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_194801053
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 20:39 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nou, we lopen in de weg, maken alles kapot en putten de natuurlijke bronnen uit? Ik zou als alien toch echt zoiets hebben van: :')
Terwijl we een schitterende planeet hebben die zij misschien wel zien zitten!
Maar het kan ook zo zijn dat het bewustzijn van deze alien het onze overstijgt of dan wel niet gelijk is aan het onze en ze ons wel willen laten leren..

Misschien zijn ze wel barstens gek met ons en hebben we dat zelf nog niet helemaal in de gaten.
  Moderator zondag 30 augustus 2020 @ 20:46:50 #44
441859 crew  Lenny77
pi_194801130

Ik moest even aan deze denken :D

Maar ja dat kan natuurlijk ook! Ik zou ons thans niet echt als iets waardevols zien! Zootje ongeregeld zijn wij..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194801204
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 20:43 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Maar het kan ook zo zijn dat het bewustzijn van deze alien het onze overstijgt of dan wel niet gelijk is aan het onze en ze ons wel willen laten leren..
Dat kan ik me ook wel voorstellen. Ik denk dat zo'n buitenaardse beschaving er niet alleen heel anders uitziet dan wij, maar ook biologisch volledig van ons verschilt.

quote:
Misschien zijn ze wel barstens gek met ons en hebben we dat zelf nog niet helemaal in de gaten.
En dan is er nog het probleem van communicatie en omgangsvormen. Wie weet oogt ons gedrag in hun ogen (als ze dat hebben) wel buitengewoon agressief.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  Moderator zondag 30 augustus 2020 @ 20:53:11 #46
441859 crew  Lenny77
pi_194801266
quote:
88s.gif Op zondag 30 augustus 2020 20:50 schreef Natalie het volgende:

[..]

Dat kan ik me ook wel voorstellen. Ik denk dat zo'n buitenaardse beschaving er niet alleen heel anders uitziet dan wij, maar ook biologisch volledig van ons verschilt.
[..]

En dan is er nog het probleem van communicatie en omgangsvormen. Wie weet oogt ons gedrag in hun ogen (als ze dat hebben) wel buitengewoon agressief.
Zwaar onderontwikkeld zelfs!!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194815265
quote:
88s.gif Op zondag 30 augustus 2020 20:50 schreef Natalie het volgende:

[..]


En dan is er nog het probleem van communicatie en omgangsvormen. Wie weet oogt ons gedrag in hun ogen (als ze dat hebben) wel buitengewoon agressief.
Ja en/of angstig. Maar dat zijn gelukkig dingen die zelf kunnen veranderen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')