abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186488965
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2019 19:43 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk een hele goede reden. Sterker nog, elke denkbare reden is een goede reden. Zelfs als ze geen enkele reden had opgegeven gaat het jou geen hol meer aan wat ze doet en waarom ze de dingen doet die ze doet.
Alleen spullen terug geven is wel zo netjes, tenzij ze aangeeft dat ze die niet nodig heeft..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_186493750
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 19:38 schreef X2 het volgende:
Ik heb het haar toch op een nette manier gevraagd waarom ze er geen behoefte meer aan heeft om mij te zien. Ze zegt dat ze de laatste weken haar leven heeft geleefd zoals ze eigenlijk echt wil. Ze is er achter gekomen dat ze het toch wel heel fijn vind om met niemand echt rekening te hoeven houden. Ze was dus eigenlijk nog niet klaar voor een relatie. Vind ik alsnog een beetje een rare reden om mij niet te zien omdat gewoon bijpraten niet betekent dat je weer een relatie hebt. Dat is ook niet mijn insteek. Maar ik zal me er bij neerleggen.
Waarom moet je haar zo persé nog blijven zien? Het is uit, deal with it. Zij gaat al verder, maar ik krijg de indruk dat jij het niet kan verkroppen dat je geen kans meer krijgt om haar terug te winnen.

Met andere woorden: wat is het nut van elkaar nog een keer zien, terwijl het toch uit is?
pi_186494176
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 22:14 schreef X2 het volgende:
Waarom zij niet wil afspreken durf ik haar niet te vragen. Wat kan ik nu doen?
Waarom zou je wat willen doen dan?
Het is toch over en uit?
pi_186497687
Klaar is klaar, ze is hem niets verplicht, allemaal mee eens. Maar het verhaal wat zij opgeeft is natuurlijk geen antwoord waarom ze hem niet meer wilt zien maar meer een verhaal waarom het niet meer goed gaat komen tussen hen.

Maar dat eerlijk zeggen zal ze moeilijk vinden. Haar uitleg zal zijn waarom elkaar nog een keer zien als er toch verder niets uit gaat komen. TS zou graag nog een keer bij willen praten en zij ziet daar de nut en noodzaak niet van in. Zij wilt geen relatie meer, jij wilt geen relatie meer waarom dan nog bijpraten? Wat is volgens TS hier de toegevoegde waarde nog van?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')