abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186472079
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 08:36 schreef Keep_Walking het volgende:
Vrouwen kunnen heel slecht omgaan met exen vaak. Mannen willen meestal op een goede manier afsluiten met exen, vrouwen krijgen meestal haatgevoelens voor hun exen, ook al was hij een hele goede partner voordat hij een ex werd.
En dit baseer je uiteraard op betrouwbare bronnen en niet op je onderbuik.
pi_186473464
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 08:36 schreef Keep_Walking het volgende:
Vrouwen kunnen heel slecht omgaan met exen vaak. Mannen willen meestal op een goede manier afsluiten met exen, vrouwen krijgen meestal haatgevoelens voor hun exen, ook al was hij een hele goede partner voordat hij een ex werd.
Zo generaliserend weer dit. Mensen verschillen gewoon teveel, daarom gaat het ook uit. Goed af willen sluiten is nogal subjectief en maakt het gewoon nog eens extra pijnlijk duidelijk dat men gewoonweg niet hetzelfde wil op dezelfde momenten.
Het is echt te makkelijk om te doen alsof dit per se aan de sekse zou moeten liggen, terwijl het omgekeerd net zo goed voorkomt.
pi_186473742
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 22:14 schreef X2 het volgende:
Een maand geleden is mijn relatie uit gegaan. Vanuit beide kanten waren er twijfels, dus we hebben gezamenlijk besloten om er een punt achter te zetten. We zijn wel zonder ruzie uit elkaar gegaan en we hadden afgesproken dat we elkaar na een aantal weken nog eens zouden zien. Iets concreets hadden we niet afgesproken.

Na een maand hebben we vandaag weer eens geappt. Gewoon over hoe het nu met ons ging en wat ons bezig hield. Mijn ex heeft bij mij thuis nog een paar spullen liggen, dus ik vroeg haar of ze het zag zitten om nog eens af te spreken om nog eens bij te praten en om dan ook meteen haar spullen terug te geven. Hoewel ons gesprek tot dat moment best goed ging, gaf zij aan dat ze er geen behoefte meer aan heeft om mij te zien. Dat overviel me wel een beetje. Eerst afspreken dat we elkaar na een aantal weken weer gaan zien, zonder ruzie uit elkaar gegaan, nog een goed whatsappgesprek gehad en ze heeft hier nog spullen liggen... Ik zie geen reden waarom ze mij niet meer zou willen zien. Ik hoef haar niet meer terug als partner want daar zit toch geen toekomst in, maar ik zou het wel fijn vinden om haar nog eens te zien om bij te praten, zoals ook was afgesproken. Waarom zij niet wil afspreken durf ik haar niet te vragen. Ik wil niet opdringerig overkomen. Wat kan ik nu doen?
Accepteren dat ze je niet meer wil zien.

Zo simpel is het soms.
pi_186473791
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 11:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Accepteren dat ze je niet meer wil zien.

Zo simpel is het soms.
Dit.

En de reden erachter maakt dan even helemaal niks uit.
  zondag 28 april 2019 @ 14:44:16 #30
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_186477167
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 10:56 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Zo generaliserend weer dit. Mensen verschillen gewoon teveel, daarom gaat het ook uit. Goed af willen sluiten is nogal subjectief en maakt het gewoon nog eens extra pijnlijk duidelijk dat men gewoonweg niet hetzelfde wil op dezelfde momenten.
Het is echt te makkelijk om te doen alsof dit per se aan de sekse zou moeten liggen, terwijl het omgekeerd net zo goed voorkomt.
Is gewoon een mening. Ik snap ook wel dat het waarschijnlijk niet de ultieme waarheid is.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_186480469
Inderdaad accepteren dat je de komende jaren geen leuk contact met haar hebt. De kans dat er een ander bij haar op de eerste plaats komt is erg groot. Leuk is het niet maar het is een gepasseerd station en dat moet je beseffen.

N.B. Sommige post hier zeggen hetzelfde maar dan op een onnodig harde en kwetsende manier. \ik vind dat niet nodig maar je moet wel beseffen dat het echt voltooid verleden tijd is.
pi_186480575
Tja als zij niet meer erover wil praten en jou niet meer wil zien dan moet je dat helaas maar accepteren. Het is niet eerlijk of juist, maar je moet niet achter iemand aanzitten die jou sowieso niet meer wil.
Zorg alleen nog ff ervoor dat ze die spullen kan krijgen als ze die nog wil.
pi_186480927
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 23:00 schreef X2 het volgende:

[..]

Dat was om anoniem te blijven ;) . Toen was het nog niet zo lang uit. Nu is het echt een maand uit. Die mail is nooit verstuurd trouwens :)
En, hoe staat het nu?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_186480960
Waarom zou hij die spullen van haar opsturen? Gewoon lekker houden als hij ze kan en wil gebruiken en anders wegflikkeren.

De afspraak was om nog eens af te spreken. Als ze dat zelf niet wil heeft ze pech gehad wat betreft haar spullen.
  zondag 28 april 2019 @ 17:34:34 #35
92279 N.icka
Windforce 11
pi_186481135
quote:
Ik zie geen reden waarom ze mij niet meer zou willen zien.
Zij ziet de reden wel. Gaat jou verder ook helemaal niets aan.
  Vis een optie? zondag 28 april 2019 @ 17:34:34 #36
70532 loveli
N
pi_186481136
quote:
2s.gif Op zondag 28 april 2019 17:25 schreef Stompzinnig het volgende:
Waarom zou hij die spullen van haar opsturen? Gewoon lekker houden als hij ze kan en wil gebruiken en anders wegflikkeren.

De afspraak was om nog eens af te spreken. Als ze dat zelf niet wil heeft ze pech gehad wat betreft haar spullen.
Wel fijn om die spullen als hefboom te gebruiken om nog een keer af te spreken. Volgens mij zijn ze niet met ruzie uit elkaar gegaan, waarom zou hij het moeten wegflikkeren?

Als het belangrijke spullen zijn kan hij ze ook klaar zetten dat ze opgehaald worden (door een willekeurig persoon). Beetje flauw om persoonlijk contact te eisen als het uit is, dat helpt in de regel niet met verwerken.
crap in = crap out
pi_186481622
quote:
Ik zie geen reden waarom ze mij niet meer zou willen zien.
Omdat het klaar is en ondanks dat het zo beter is ze het misschien erg moeilijk vindt om je weer te zien?

Stukje zelfbescherming en/of een manier om jou geen hoop meer te geven.
pi_186481820
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 17:34 schreef loveli het volgende:

[..]

Wel fijn om die spullen als hefboom te gebruiken om nog een keer af te spreken. Volgens mij zijn ze niet met ruzie uit elkaar gegaan, waarom zou hij het moeten wegflikkeren?

Als het belangrijke spullen zijn kan hij ze ook klaar zetten dat ze opgehaald worden (door een willekeurig persoon). Beetje flauw om persoonlijk contact te eisen als het uit is, dat helpt in de regel niet met verwerken.
Rare reactie. Zij zegt geen contact te willen, dus de spullen die bij hem liggen zijn dan toch ook van hem?
pi_186481863
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 23:21 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Kan ook. Hoe dan ook, ze wil het niet. Haar keuze. Leg je er maar bij neer, want dat gaat voorlopig niet veranderen.
Exact
  zondag 28 april 2019 @ 18:32:20 #40
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_186482071
Onzin weggehaald. Niet doen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Vis een optie? zondag 28 april 2019 @ 18:36:13 #41
70532 loveli
N
pi_186482128
quote:
2s.gif Op zondag 28 april 2019 18:18 schreef Stompzinnig het volgende:

[..]

Rare reactie. Zij zegt geen contact te willen, dus de spullen die bij hem liggen zijn dan toch ook van hem?
Als jouw paspoort achter mijn voordeur ligt is dat niet opeens mijn paspoort :*
crap in = crap out
  zondag 28 april 2019 @ 18:36:24 #42
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_186482130
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 17:34 schreef N.icka het volgende:

[..]

Zij ziet de reden wel. Gaat jou verder ook helemaal niets aan.
  zondag 28 april 2019 @ 18:50:32 #43
545 dop
:copyright: dop
pi_186482373
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 14:44 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Is gewoon een mening. Ik snap ook wel dat het waarschijnlijk niet de ultieme waarheid is.
Daar mee nog wel generaliserend.

Soms 1 soms beide hebben een poos behoefte om de ander niet te zien.
Teleurstelling, verdriet, boosheid. Het heeft soms zijn tijd nodig. Vaak heeft 1 van de 2 toch als eerste de beslissing gemaakt om te stoppen. En is zo ook wat eerder met verwerken begonnen.
Ook als beide met verstand een gezamenlijke beslissing nemen. Gevoel hobbelt er toch achter aan.
Volgens mij weinig verschil tussen mannen en vrouwen daar in.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  zondag 28 april 2019 @ 18:52:10 #44
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_186482406
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2019 18:50 schreef dop het volgende:

[..]

Daar mee nog wel generaliserend.

Soms 1 soms beide hebben een poos behoefte om de ander niet te zien.
Teleurstelling, verdriet, boosheid. Het heeft soms zijn tijd nodig. Vaak heeft 1 van de 2 toch als eerste de beslissing gemaakt om te stoppen. En is zo ook wat eerder met verwerken begonnen.
Ook als beide met verstand een gezamenlijke beslissing nemen. Gevoel hobbelt er toch achter aan.
Volgens mij weinig verschil tussen mannen en vrouwen daar in.
Mijn ervaring is dat mannen vaak vrienden willen blijven, en vrouwen totaal niet. Maar denk dat dat ook wel kan verschillen per persoon en per situatie.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_186483162
Ik heb het haar toch op een nette manier gevraagd waarom ze er geen behoefte meer aan heeft om mij te zien. Ze zegt dat ze de laatste weken haar leven heeft geleefd zoals ze eigenlijk echt wil. Ze is er achter gekomen dat ze het toch wel heel fijn vind om met niemand echt rekening te hoeven houden. Ze was dus eigenlijk nog niet klaar voor een relatie. Vind ik alsnog een beetje een rare reden om mij niet te zien omdat gewoon bijpraten niet betekent dat je weer een relatie hebt. Dat is ook niet mijn insteek. Maar ik zal me er bij neerleggen.

We zijn inderdaad zonder ruzie uit elkaar gegaan zoals hierboven iemand zegt. We gingen uit elkaar omdat we heel verschillend dachten over de toekomst. Ik zag een heel andere toekomst voor me dan haar. Dat zorgde bij beiden voor twijfel en dat heeft er toe geleid dat we samen besloten om uit elkaar te gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door X2 op 28-04-2019 19:51:37 ]
pi_186483271
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 19:38 schreef X2 het volgende:
Ik heb het haar toch op een nette manier gevraagd waarom ze er geen behoefte meer aan heeft om mij te zien. Ze zegt dat ze de laatste weken haar leven heeft geleefd zoals ze eigenlijk echt wil. Ze is er achter gekomen dat ze het toch wel heel fijn vind om met niemand echt rekening te hoeven houden. Ze was dus eigenlijk nog niet klaar voor een relatie. Vind ik alsnog een beetje een rare reden om mij niet te zien omdat gewoon bijpraten niet betekent dat je weer een relatie hebt.
Ik vind het eigenlijk een hele goede reden. Sterker nog, elke denkbare reden is een goede reden. Zelfs als ze geen enkele reden had opgegeven gaat het jou geen hol meer aan wat ze doet en waarom ze de dingen doet die ze doet.
  zondag 28 april 2019 @ 20:46:50 #47
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_186484806
Wat ga je nu doen TS...?
  zondag 28 april 2019 @ 22:53:52 #48
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_186487842
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2019 19:43 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk een hele goede reden. Sterker nog, elke denkbare reden is een goede reden. Zelfs als ze geen enkele reden had opgegeven gaat het jou geen hol meer aan wat ze doet en waarom ze de dingen doet die ze doet.
Ze is de ts geen reet verschuldigd idd. Gaat hem niks meer aan
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
pi_186488823
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 19:38 schreef X2 het volgende:
Ik heb het haar toch op een nette manier gevraagd waarom ze er geen behoefte meer aan heeft om mij te zien. Ze zegt dat ze de laatste weken haar leven heeft geleefd zoals ze eigenlijk echt wil. Ze is er achter gekomen dat ze het toch wel heel fijn vind om met niemand echt rekening te hoeven houden. Ze was dus eigenlijk nog niet klaar voor een relatie. Vind ik alsnog een beetje een rare reden om mij niet te zien omdat gewoon bijpraten niet betekent dat je weer een relatie hebt. Dat is ook niet mijn insteek. Maar ik zal me er bij neerleggen.

We zijn inderdaad zonder ruzie uit elkaar gegaan zoals hierboven iemand zegt. We gingen uit elkaar omdat we heel verschillend dachten over de toekomst. Ik zag een heel andere toekomst voor me dan haar. Dat zorgde bij beiden voor twijfel en dat heeft er toe geleid dat we samen besloten om uit elkaar te gaan.
Wat zou dan wel een goede reden zijn? Dit soort dingen zijn gewoon kut en verlopen eigenlijk nooit netjes of eerlijk in de ogen van de achterblijvende partij (zij lijkt in elk geval al een stap verder te zijn dan jij)
pi_186488865
Ze wil het niet. Klaar. Daar kan je een hoop van vinden, maar uiteindelijk heb je het er maar mee te doen.
Somebody that I used to know
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')