Interliner is keigoeikoopquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:34 schreef Jemoederniet het volgende:
DJ meisje afgescheept met 15 euro reiskostenvergoeding. Moest helemaal uit Breda komen.
Oma Nijn moet dan maar.quote:
Kan ze beter zelf naar Den Haag gaan; plenty keuze daarquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:46 schreef formule het volgende:
Shell wilT dat er iemand uit Den Haag binnenkomt
Omdat ze hem niet wil pijpen?quote:
quote:
quote:
Je zou het haast gaan denken........logisch dat hij geen vrouw houdt.......als ze een ding niet goed doet in zijn ogen heeft hij opeens een hekel aan haar......quote:
Ik ging met een grote boog om die man heenquote:
Maar je gevoelens kunnen niet in 1 dag verandert zijn........quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:52 schreef formule het volgende:
[..]
Nee, omdat Chris teveel ikke.ikke.ikke.en de rest kan stikken is
Ik poste het eerder al,wanneer hij gezopen heeft krijgt hij vervelende praatjes.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:52 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik ging met een grote boog om die man heen![]()
[ afbeelding ]
quote:
Hij zegt zijn waarheidquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik poste het eerder al,wanneer hij gezopen heeft krijgt hij vervelende praatjes.
Jammer, ik geniet er echt van.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:55 schreef MacDeMarco het volgende:
Zuiplappen Kayee en Dylan komen niet meer in beeld.
Ja en als hij niet heeft gezopen is het 1 grote klagerquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik poste het eerder al,wanneer hij gezopen heeft krijgt hij vervelende praatjes.
Andrea en Christel vanmiddag.DGK heeft filmpjes.quote:
Dilluh en Kwijltje gingen al om 8 uur stomdronken naar bed. Dilluh nog kotsen.quote:
thnxquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Andrea en Christel vanmiddag.DGK heeft filmpjes.
en hoor ik merel nu dronken ?quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dilluh en Kwijltje gingen al om 8 uur stomdronken naar bed. Dilluh nog kotsen.
Kan, die volg ik niet.quote:
Melk drinken helpt. als je zuipt, wordt je niet dronkenquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:59 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Zullen toch heus wel vantevoren goed gegeten hebben?![]()
Niet gek dat de tattoo-girls laveloos op bed leggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |