In hun klerenquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:24 schreef DKUp het volgende:
Op naar stream 1, ze liggen te slapen die kneusjes.
Iquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:26 schreef Crabapple het volgende:
@:ThunderBitch, inderdaad verkeerd gequote
veel te liefquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:26 schreef Crabapple het volgende:
@:ThunderBitch, inderdaad verkeerd gequote
Shelley Zendercheckquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:29 schreef DKUp het volgende:
Technische Storing, alcoholverheerlijking in een familieprogramma is niet echt een match.
Accuwissel Dil ogen open, Keesje half dood.
Fijne avond.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Veel stream plezier allemaal..
ben ervandoor party time
quote:
Dank je, jij ook veel plezierquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ben ervandoor party time
ze moest eens wetenquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Merel lekker schreeuwen dat Kaylee het meeste gedronken heeft en helemaal lam is.
Ze wordt er gek van dat Jan Doedel dan ook meteen in dat huisje blijft
Ja echt mooi.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Shelley Zendercheck
Alles schalt kneiterhard door dat stinkhol bij die 2 dooien.
Als ze gaat dansen gaat het tussen haar lippenquote:
Liet even een scheet.quote:
Tussen neus en lippen door. Wat een raar wijf is dat.quote:
Zit niks geen fatsoen inquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Tussen neus en lippen door. Wat een raar wijf is dat.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ben ervandoor party time
Interliner is keigoeikoopquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:34 schreef Jemoederniet het volgende:
DJ meisje afgescheept met 15 euro reiskostenvergoeding. Moest helemaal uit Breda komen.
Oma Nijn moet dan maar.quote:
Kan ze beter zelf naar Den Haag gaan; plenty keuze daarquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:46 schreef formule het volgende:
Shell wilT dat er iemand uit Den Haag binnenkomt
Omdat ze hem niet wil pijpen?quote:
quote:
quote:
Je zou het haast gaan denken........logisch dat hij geen vrouw houdt.......als ze een ding niet goed doet in zijn ogen heeft hij opeens een hekel aan haar......quote:
Ik ging met een grote boog om die man heenquote:
Maar je gevoelens kunnen niet in 1 dag verandert zijn........quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:52 schreef formule het volgende:
[..]
Nee, omdat Chris teveel ikke.ikke.ikke.en de rest kan stikken is
Ik poste het eerder al,wanneer hij gezopen heeft krijgt hij vervelende praatjes.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:52 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik ging met een grote boog om die man heen![]()
[ afbeelding ]
quote:
Hij zegt zijn waarheidquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik poste het eerder al,wanneer hij gezopen heeft krijgt hij vervelende praatjes.
Jammer, ik geniet er echt van.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:55 schreef MacDeMarco het volgende:
Zuiplappen Kayee en Dylan komen niet meer in beeld.
Ja en als hij niet heeft gezopen is het 1 grote klagerquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik poste het eerder al,wanneer hij gezopen heeft krijgt hij vervelende praatjes.
Andrea en Christel vanmiddag.DGK heeft filmpjes.quote:
Dilluh en Kwijltje gingen al om 8 uur stomdronken naar bed. Dilluh nog kotsen.quote:
thnxquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Andrea en Christel vanmiddag.DGK heeft filmpjes.
en hoor ik merel nu dronken ?quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dilluh en Kwijltje gingen al om 8 uur stomdronken naar bed. Dilluh nog kotsen.
Kan, die volg ik niet.quote:
Melk drinken helpt. als je zuipt, wordt je niet dronkenquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:59 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Zullen toch heus wel vantevoren goed gegeten hebben?![]()
Niet gek dat de tattoo-girls laveloos op bed leggen
#pray4publieksstemkeesjequote:Op zaterdag 27 april 2019 21:03 schreef DKUp het volgende:
Technische Storing JAAAAA
Teken dat Keesje misschien zo op de streams komt.
Pray4Keesje
Nou, Ger heeft weer oog voor Shell.....quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:05 schreef DKUp het volgende:
Ger vindt het geil dat Meertje een nootje op haar hoofd kreeg.
Shell wilde net weer zeggen Laat me met.......... Ehh wil deze.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:08 schreef DKUp het volgende:
Ger maakt kans om Sheil keihard te neuken.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
Keesjuh en Dil bezopen op bed.
Dil gekotst, Keesje zei dat Dil een zwakkeling is.
quote:
Keesje en Dil bezopenquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:15 schreef Annelies1980 het volgende:
vanmiddag werd nog zo groots verkondigd dat vanavond flink gezopen ging worden en er genoeg fitties zouden komen.de helft ligt al op bed! saaie lui daar
Geeft niet,we hebben haar tietjes allang gezien.quote:
Kleine kinderen kan niet wachten en vlug vlug vlug.......quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:15 schreef Annelies1980 het volgende:
vanmiddag werd nog zo groots verkondigd dat vanavond flink gezopen ging worden en er genoeg fitties zouden komen.de helft ligt al op bed! saaie lui daar
Voordat het van me afgenomen wordt ...quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kleine kinderen kan niet wachten en vlug vlug vlug.......
Van wie nog meer dan? 2 x 3 = 6quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:18 schreef Ranah het volgende:
is gerrit van plan op jens of mylene te stemmen?
als hij dat doet kan hij 8 stemmen terugkrijgen zeggen de twee
Hij zei dat hij echt niet op Jens kan stemmen ook al vindt Jessie dat een hele goeie keus.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:18 schreef Ranah het volgende:
is gerrit van plan op jens of mylene te stemmen?
als hij dat doet kan hij 8 stemmen terugkrijgen zeggen de twee
Inderdaad, maar nee is neequote:Op zaterdag 27 april 2019 21:18 schreef MariaElena2018 het volgende:
Moet je zien hoe Shelly zich aan het aanstellen is, en Gerrit zijn hoofd op holmbrengen die weet donders goed waar ze mee bezig is
dus doet ze het strakjes want ze gaat nu niet meer drinkenquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
Franny mag haar pilletje pas nemen wanneer ze nuchter is.
Kleuterschool.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
dus doet ze het strakjes want ze gaat nu niet meer drinken
Ik heb haar een keer haar Citalopram heel stoer met drank zien innemen en daarbij de gele waarschuwingssticker oplezend.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
Franny mag haar pilletje pas nemen wanneer ze nuchter is.
Die pil met drank kan geen kwaad, drinken en depressie is dom.quote:
Vreselijk kind........niemand durft het op deze manier.......quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:26 schreef Koos1958 het volgende:
Geraffineerde Franny weer bezig en zielig doen dat ze op de bank kan komen.
Daar zeg je wat......maar als er iemand niet depressief is is het Franny......quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die pil met drank kan geen kwaad, drinken en depressie is dom.
Dat is het, want dan is ze zielig. Slim gespeeld.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vreselijk kind........niemand durft het op deze manier.......
Zegt er nog bij.....ik wil nog niet naar huis.....quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is het, want dan is ze zielig. Slim gespeeld.
Zou hem nu eigenlijk wel Franny gunnen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:32 schreef DKUp het volgende:
Meertje denkt dat Keesje 100% zeker de publieksstem krijgt.
Ja en Myleentje en Dré.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou hem nu eigenlijk wel Franny gunnen.
Dat denkt ze heel goed. Gegarandeerd dat zij hem gaat krijgen. Ik ga op die Jan Doedel van haar, hopelijk krijgt hij hem dan ook.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:32 schreef DKUp het volgende:
Meertje denkt dat Keesje 100% zeker de publieksstem krijgt.
Ik nu ook, maar kan morgen weer anders zijn. Aan wie ik me dan weer vreselijk erger.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou hem nu eigenlijk wel Franny gunnen.
gooien ze er gelijk weer een streamlock inquote:
Ik hoop t zo zeg. Walgelijk kindquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:38 schreef Angelique61 het volgende:
God laat ze ze op de bank komen, de publieksstem EN eruit gestemd worden, dit is niet normaal!!!!
Daar geilen alle twee op......zei hem afwijzen maar ondertussen......quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:35 schreef Angelique61 het volgende:
Wat een tering kind is het, zit met kromme tenen!
Wie?quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:38 schreef Angelique61 het volgende:
God laat ze ze op de bank komen, de publieksstem EN eruit gestemd worden, dit is niet normaal!!!!
Ja die spoort echt niet heb ik het idee.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:42 schreef MacDeMarco het volgende:
Dit mens is echt een van de meest gestoorde die ik in utopia heb gezien na al die jaren.
Wij maken dit gewoon live mee, we zijn gezegend.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:42 schreef MacDeMarco het volgende:
Dit mens is echt een van de meest gestoorde die ik in utopia heb gezien na al die jaren.
quote:
Daarna trok ze hem ook nog aan zijn haren..quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:42 schreef mazaru het volgende:
Beng beng beng eruit! Ruim je kots op. Je stinkt
[ afbeelding ]
Oh die heb ik gemistquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:44 schreef snetje het volgende:
[..]
Daarna trok ze hem ook nog aan zijn haren..
Vandaar dat ze zich alleen heeft opgegeven voor Utopia ...ze wilde al van hem af...quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:42 schreef danaqui het volgende:
Ze wil niet meer zn vriendin zijn zegt ze
Nou ik zou zeggen pleur maar op dan
Yep zo makkelijk gaat datquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:45 schreef snetje het volgende:
[..]
Vandaar dat ze zich alleen heeft opgegeven voor Utopia ...ze wilde al van hem af...
Das niet meer dan normaal.......quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:45 schreef mazaru het volgende:
En Jan Doedel staat op en zet braaf zijn bak met kots buiten
[ afbeelding ]
Nadat je je bed wordt uitgebeukt? Ik had toch echt iets anders buiten gezet.quote:
Dat is wat anders.....maar je eigen kots opruimen door drank vind ik normaal......quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:46 schreef IkFok het volgende:
[..]
maar niet op de manier zoals zij dat deed
Ik krijg een dejavu, er was er nog 1 die flink aan het beuken was onder de dekens toenquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nadat je je bed wordt uitgebeukt? Ik had toch echt iets anders buiten gezet.
Ze durft wel, de niet douchende tenenkaasvretende schurftteef.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:36 schreef danaqui het volgende:
Kyl tegen Dil, weg je bent vies
Dil, kappen
Omdat ie ook dronken is, nuchter durft hij dat niet....quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:46 schreef pecla het volgende:
Nou ja het stemt me toch wel positief dat hij voor t eerst tegengas gaf door kwaad kappen te roepen en daarna dat haar kut stonk. Die gast gaat dit echt niet lang meer trekken en ontploft nog wel een keer(of papt met Shelly aan). Maar dat wijf spoort ook echt niet hoor en t wordt steeds gekker hoe ze tegen hem doet
Wat?quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:40 schreef Laysa het volgende:
Ze knijpt ze stompt ze slaat en hij zet de prullenbak buiten
In Utopia dat was toch in DGKquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:48 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ik krijg een dejavu, er was er nog 1 die flink aan het beuken was onder de dekens toen
Ja dat was raar.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:50 schreef IkFok het volgende:
Nu Franny janken bij Jessie net voor de SL?
Reken er maar op dat ze dit gedrag ook al buiten de poort vertoonde en zich hier nog inhoudt.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:46 schreef pecla het volgende:
Nou ja het stemt me toch wel positief dat hij voor t eerst tegengas gaf door kwaad kappen te roepen en daarna dat haar kut stonk. Die gast gaat dit echt niet lang meer trekken en ontploft nog wel een keer(of papt met Shelly aan). Maar dat wijf spoort ook echt niet hoor en t wordt steeds gekker hoe ze tegen hem doet
Je gaat bijna denken dat ze veel aan kinky sex doen......zie ze voor me....zij met een zweep en hij met een riempje om zijn nek......quote:
Nah dat zie ik dan weer niet voor mequote:Op zaterdag 27 april 2019 21:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je gaat bijna denken dat ze veel aan kinky sex doen......zie ze voor me....zij met een zweep en hij met een riempje om zijn nek......
Wie was dat?quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:48 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ik krijg een dejavu, er was er nog 1 die flink aan het beuken was onder de dekens toen
Mmm ja daar zit iets in, nou mijn hoop is een stuk minder nuquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:50 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Omdat ie ook dronken is, nuchter durft hij dat niet....
Ik ook.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:49 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Heb alle actie gemist.
Hoho je vergeet de bal in zijn mondquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je gaat bijna denken dat ze veel aan kinky sex doen......zie ze voor me....zij met een zweep en hij met een riempje om zijn nek......
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja, op het hoofd van dat mokkel.quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:55 schreef danaqui het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Lijkt me ook stug dat ze dit pas doet nu ze in Utopia zit........anders had hij wel gezegd wat flik je me nu........en verbaast erover is hij al helemaal niet......quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:54 schreef pecla het volgende:
[..]
Mmm ja daar zit iets in, nou mijn hoop is een stuk minder nu.
Maar kan me nog steeds niet voorstellen dat hij dit blijft pikken hoor en Christel's voorspelling uit komt(dat hij t opkropt nu en nog wel ontploft tegen Keesje)
quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oja, op het hoofd van dat mokkel.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:57 schreef mazaru het volgende:
Het is gewoon een vals loeder. Maar als een vent dat toelaat dan lijkt het me omdat hij op loeders valt. Ik heb geen medelijden met hem. Beuken maar![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:59 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar die kotsprullenbak staat nu buiten te stinken?
Nee maar nu zitten ze 24/7 op elkaar's lip en zal zij zich daardoor erger gedragen waarschijnlijk ook door aanwezigheid van Shelly, en zal hij t eerder niet meer trekken nu die t elke dag naar zijn kop krijgt. Ik blijf hoop houden hoor dat hij t eerdaags beu isquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Lijkt me ook stug dat ze dit pas doet nu ze in Utopia zit........anders had hij wel gezegd wat flik je me nu........en verbaast erover is hij al helemaal niet......
Net buiten de deur, de zwakkelingquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:59 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:59 schreef PoezeligDing het volgende:
Het maakt mij helemaal niks uit.....vind ze alle twee ontzettend gestoord......quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:01 schreef pecla het volgende:
[..]
Nee maar nu zitten ze 24/7 op elkaar's lip en zal zij zich daardoor erger gedragen waarschijnlijk ook door aanwezigheid van Shelly, en zal hij t eerder niet meer trekken nu die t elke dag naar zijn kop krijgt. Ik blijf hoop houden hoor dat hij t eerdaags beu is
Nou ik vind het wel prachtig als hij ze eens ff goed de waarheid zegt. Ik wil een jankende, depressieve Keesje zien en een Dylan die er met Shelly vandoor gaatquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het maakt mij helemaal niks uit.....vind ze alle twee ontzettend gestoord......
quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:06 schreef pecla het volgende:
[..]
Nou ik vind het wel prachtig als hij ze eens ff goed de waarheid zegt. Ik wil een jankende, depressieve Keesje zien en een Dylan die er met Shelly vandoor gaat
no way, is dit zojuist gebeurd? Wat een slappe zak dat hij dit toelaatquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:57 schreef mazaru het volgende:
Het is gewoon een vals loeder. Maar als een vent dat toelaat dan lijkt het me omdat hij op loeders valt. Ik heb geen medelijden met hem. Beuken maar![]()
[ afbeelding ]
Mag ook, ik gun Shell ook wel zo'n Jan Doedel.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:06 schreef pecla het volgende:
[..]
Nou ik vind het wel prachtig als hij ze eens ff goed de waarheid zegt. Ik wil een jankende, depressieve Keesje zien en een Dylan die er met Shelly vandoor gaat
Ze zijn weer in elkaars gezichtsveld dus wie weet.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:08 schreef yaello het volgende:
gaat Shelley vanavond nog met Gerrit eindigen? of heeft ze nog niet genoeg op?
Mmh bij nader inzien denk ik toch van niet. GG probeerde het ijs te breken door over d'r panty een opmerking te maken, Shelley reageert niet/nauwelijks. Hij moet met wat beters komenquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze zijn weer in elkaars gezichtsveld dus wie weet.
Nee, die deed weer super kortaf......quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:11 schreef yaello het volgende:
[..]
Mmh bij nader inzien denk ik toch van niet. GG probeerde het ijs te breken door over d'r panty een opmerking te maken, Shelley reageert niet/nauwelijks. Hij moet met wat beters komen
Tja ze had ook geen panty aan, daar ging het al misquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:11 schreef yaello het volgende:
[..]
Mmh bij nader inzien denk ik toch van niet. GG probeerde het ijs te breken door over d'r panty een opmerking te maken, Shelley reageert niet/nauwelijks. Hij moet met wat beters komen
Ach Gerrit is per slot van rekening ook maar gewoon een man, panty, kousen, leggings allemaal hetzelfde hahahaquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:13 schreef pecla het volgende:
[..]
Tja ze had ook geen panty aan, daar ging het al mis
Kruipt de Dikke Panter dan niet meer bij Greet in de confortbus ...?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:08 schreef yaello het volgende:
gaat Shelley vanavond nog met Gerrit eindigen? of heeft ze nog niet genoeg op?
Mijn hemel het wordt tijd dat ze afgevoerd wordt........quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:19 schreef MacDeMarco het volgende:
Franny: Hoezo heb ik van die stijve tepels?
Marteluhhofkuhquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:21 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik zag Kaylee weer het martelhuisje binnenlopen.
Vanuit haar kant uit jaquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:24 schreef schizolientje het volgende:
Liefde is ::::: Met de jas van Jessie, de galante prins, rond lopen
Als de FEBO het toestaat dat er misbruik gemaakt gaat worden van een aangeschoten persoon en daar min of meer gedwongen wordt door een pooierboy om sex te gaan hebben .. zakt mn broek afquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:25 schreef MacDeMarco het volgende:
Geile Gerrit wil met Shelley in de camper slapen.
Shelley weet dondersgoed wat ze doetquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Als de FEBO het toestaat dat er misbruik gemaakt gaat worden van een aangeschoten persoon en daar min of meer gedwongen wordt door een pooierboy om sex te gaan hebben .. zakt mn broek af
Wat denk je nu zelf.........quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Als de FEBO het toestaat dat er misbruik gemaakt gaat worden van een aangeschoten persoon en daar min of meer gedwongen wordt door een pooierboy om sex te gaan hebben .. zakt mn broek af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |