In hun klerenquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:24 schreef DKUp het volgende:
Op naar stream 1, ze liggen te slapen die kneusjes.
Iquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:26 schreef Crabapple het volgende:
@:ThunderBitch, inderdaad verkeerd gequote
veel te liefquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:26 schreef Crabapple het volgende:
@:ThunderBitch, inderdaad verkeerd gequote
Shelley Zendercheckquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:29 schreef DKUp het volgende:
Technische Storing, alcoholverheerlijking in een familieprogramma is niet echt een match.
Accuwissel Dil ogen open, Keesje half dood.
Fijne avond.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Veel stream plezier allemaal..
ben ervandoor party time
quote:
Dank je, jij ook veel plezierquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ben ervandoor party time
ze moest eens wetenquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Merel lekker schreeuwen dat Kaylee het meeste gedronken heeft en helemaal lam is.
Ze wordt er gek van dat Jan Doedel dan ook meteen in dat huisje blijft
Ja echt mooi.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Shelley Zendercheck
Alles schalt kneiterhard door dat stinkhol bij die 2 dooien.
Als ze gaat dansen gaat het tussen haar lippenquote:
Liet even een scheet.quote:
Tussen neus en lippen door. Wat een raar wijf is dat.quote:
Zit niks geen fatsoen inquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Tussen neus en lippen door. Wat een raar wijf is dat.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ben ervandoor party time
Interliner is keigoeikoopquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:34 schreef Jemoederniet het volgende:
DJ meisje afgescheept met 15 euro reiskostenvergoeding. Moest helemaal uit Breda komen.
Oma Nijn moet dan maar.quote:
Kan ze beter zelf naar Den Haag gaan; plenty keuze daarquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:46 schreef formule het volgende:
Shell wilT dat er iemand uit Den Haag binnenkomt
Omdat ze hem niet wil pijpen?quote:
quote:
quote:
Je zou het haast gaan denken........logisch dat hij geen vrouw houdt.......als ze een ding niet goed doet in zijn ogen heeft hij opeens een hekel aan haar......quote:
Ik ging met een grote boog om die man heenquote:
Maar je gevoelens kunnen niet in 1 dag verandert zijn........quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:52 schreef formule het volgende:
[..]
Nee, omdat Chris teveel ikke.ikke.ikke.en de rest kan stikken is
Ik poste het eerder al,wanneer hij gezopen heeft krijgt hij vervelende praatjes.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:52 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik ging met een grote boog om die man heen![]()
[ afbeelding ]
quote:
Hij zegt zijn waarheidquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik poste het eerder al,wanneer hij gezopen heeft krijgt hij vervelende praatjes.
Jammer, ik geniet er echt van.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:55 schreef MacDeMarco het volgende:
Zuiplappen Kayee en Dylan komen niet meer in beeld.
Ja en als hij niet heeft gezopen is het 1 grote klagerquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik poste het eerder al,wanneer hij gezopen heeft krijgt hij vervelende praatjes.
Andrea en Christel vanmiddag.DGK heeft filmpjes.quote:
Dilluh en Kwijltje gingen al om 8 uur stomdronken naar bed. Dilluh nog kotsen.quote:
thnxquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Andrea en Christel vanmiddag.DGK heeft filmpjes.
en hoor ik merel nu dronken ?quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dilluh en Kwijltje gingen al om 8 uur stomdronken naar bed. Dilluh nog kotsen.
Kan, die volg ik niet.quote:
Melk drinken helpt. als je zuipt, wordt je niet dronkenquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:59 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Zullen toch heus wel vantevoren goed gegeten hebben?![]()
Niet gek dat de tattoo-girls laveloos op bed leggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |