Is lijkt mij normaal. Ik heb twee jonge honden. Die willen rennen en spelen. Doen ze hier al dagelijks. Ze zetten de boel op zijn kop en dan beginnen de parkieten ook te schreeuwen want die vinden dat geweldigquote:
Je zit (ligt) zeker met je mobieltje te fokken?quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:51 schreef chufi het volgende:
Goedemorgen op deze feestelijke dag.
Ik zie niemand oranje
Mijn poezen mogen geen naam hebben, ik roep ze ook nooit, kutbeesten zijn het.quote:Op zaterdag 27 april 2019 08:15 schreef Petzi het volgende:
[..]
Is lijkt mij normaal. Ik heb twee jonge honden. Die willen rennen en spelen. Doen ze hier al dagelijks. Ze zetten de boel op zijn kop en dan beginnen de parkieten ook te schreeuwen want die vinden dat geweldig
Ze luisteren toch niet inderdaadquote:Op zaterdag 27 april 2019 08:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn poezen mogen geen naam hebben, ik roep ze ook nooit, kutbeesten zijn het.
Je kunt toch ook gewoon een middagje met ze naar het strand.. Maar goed ieder zn ding. Veel plezier iigquote:Op zaterdag 27 april 2019 08:15 schreef Petzi het volgende:
[..]
Is lijkt mij normaal. Ik heb twee jonge honden. Die willen rennen en spelen. Doen ze hier al dagelijks. Ze zetten de boel op zijn kop en dan beginnen de parkieten ook te schreeuwen want die vinden dat geweldig
Voeg een vader toe.quote:Op zaterdag 27 april 2019 08:20 schreef Marsani het volgende:
Het gras is hier ineens heel hoog, iemand een tip hoe je te hoog gras er nog afkrijgt?
Juist..quote:Op zaterdag 27 april 2019 08:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
Je zit (ligt) zeker met je mobieltje te fokken?
Zijn ze vandaag nog geweestquote:Op zaterdag 27 april 2019 08:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt toch ook gewoon een middagje met ze naar het strand.. Maar goed ieder zn ding. Veel plezier iig
Nee, ze zijn helemaal niet gefixeerd op eten, dat is aangeleerd gedrag, ze willen mijn aandacht, gekriebel en gedoe.quote:Op zaterdag 27 april 2019 08:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, als je met de brokjes ramnelt zeker?
Koop een koequote:Op zaterdag 27 april 2019 08:20 schreef Marsani het volgende:
Het gras is hier ineens heel hoog, iemand een tip hoe je te hoog gras er nog afkrijgt?
quote:Op zaterdag 27 april 2019 08:20 schreef Marsani het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |