Nee ineens was Mo weer gewoon en later iedereen. Goedemorgen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:51 schreef chufi het volgende:
Goedemorgen op deze feestelijke dag.
Ik zie niemand oranje
Wat fijn dat je nu de directe vraag stelt.quote:
De wereld op zijn kop.quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:53 schreef Petzi het volgende:
[..]
Leuk toch? Heb niets tegen jou hoor, dus snap jouw houding niet zo.
NEE.quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:54 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat fijn dat je nu de directe vraag stelt.
Helaas ben ik daar niet zo goed in.
Vraag het nogmaals aan een geschikt persoon, aan Mo bijvoorbeeld.
Goed he, verwaterd een beetje.. maar ik kom overal in 5quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
40+ / sjoef kent iedereen!
Net als Sjoef.
Top tip. Verder ben je vast een vredelievend persoonquote:Op zaterdag 27 april 2019 07:54 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat fijn dat je nu de directe vraag stelt.
Helaas ben ik daar niet zo goed in.
Vraag het nogmaals aan een geschikt persoon, aan Mo bijvoorbeeld.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed he, verwaterd een beetje.. maar ik kom overal in 5
Uiterst vredelievend.quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:55 schreef Petzi het volgende:
[..]
Top tip. Verder ben je vast een vredelievend persoon
Nee, Petz heeft een oogje op Scrut en vice versa.quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jullie 2 lijken wel een stelletje zeg.
En gaan ze nog wat doen dan?quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, Petz heeft een oogje op Scrut en vice versa.
Koningshuizen kun je vergeten en presidenten ook.quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Even denken of ik een schop kan geven.
Nee, werd twee uur geleden wakker van rammelende hekken en marktkramen. Is de vrijmarkt hier pal voor het huis. Wel handig, kan ik er straks op een kleedje gaan zitten met mijn ouwe meuk.quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:58 schreef chufi het volgende:
Is de reveille al ergens bij iemand door de straat gekomen?
Vannacht brandweer met veel materieel hier om de hoek voor een woningbrand.quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:58 schreef chufi het volgende:
Is de reveille al ergens bij iemand door de straat gekomen?
Daten zit er dik in, de klik is er nu al, ik heb goede hoop iig.quote:
Lekker, ik zit gelukkig net aan de rand van het centrum (zeer goed geīsoleerdquote:Op zaterdag 27 april 2019 08:00 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nee, werd twee uur geleden wakker van rammelende hekken en marktkramen. Is de vrijmarkt hier pal voor het huis. Wel handig, kan ik er straks op een kleedje gaan zitten met mijn ouwe meuk.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 08:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daten zit er dik in, de klik is er nu al, ik heb goede hoop iig.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 08:04 schreef cafca het volgende:
Goedemorgen! Fijne koninginnedag allemaal!
Dank je, maar ga voor die tweequote:Op zaterdag 27 april 2019 08:09 schreef scrupuleus het volgende:
Fijne dag allen.
Veel plezier in Renesse, Petzi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |