Jij weet helemaal niet hoeveel tijd ik doorbreng in 40+. Dus ook niet wat ik wel en niet zie. En wat heeft de cos er opeens mee te maken?quote:
Niet zo vijandig graag. Ik lees iedere dag en ken jullie allemaal. Ik lees al 3 jaar en ook jou ken ikquote:Op zaterdag 27 april 2019 07:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet hoeveel tijd ik doorbreng in 40+. Dus ook niet wat ik wel en niet zie. En wat heeft de cos er opeens mee te maken?
Ga je ook naar de meeting van Oma Nijn? Sruiz gaat ook.quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet hoeveel tijd ik doorbreng in 40+. Dus ook niet wat ik wel en niet zie. En wat heeft de cos er opeens mee te maken?
Na een paar posts van Char gezien te hebben kom ik tot de conclusie dat zij een lieve en zachte vrouw is, kan jij dit bevestigen?quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:38 schreef Petzi het volgende:
[..]
Niet zo vijandig graag. Ik lees iedere dag en ken jullie allemaal. Ik lees al 3 jaar en ook jou ken ik
Nee, maar ik tot nu toe wel.quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Na een paar posts van Char gezien te hebben kom ik tot de conclusie dat zij een lieve en zachte vrouw is, kan jij dit bevestigen?
absoluut, dat zei ik al.Ze was een goede mod geweest. Beter dan Sjampoequote:Op zaterdag 27 april 2019 07:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Na een paar posts van Char gezien te hebben kom ik tot de conclusie dat zij een lieve en zachte vrouw is, kan jij dit bevestigen?
Is uiteindelijk goed gekomen, toch?quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:47 schreef Marsani het volgende:
[..]
Hmmm, dat ging bij mij toen grandioos mis. Was een wazige vlek.
Zou je die ui voor me willen maken\?quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Geweldigquote:Op zaterdag 27 april 2019 07:38 schreef Petzi het volgende:
[..]
Niet zo vijandig graag. Ik lees iedere dag en ken jullie allemaal. Ik lees al 3 jaar en ook jou ken ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |