Ga je nog wat leuks doen vandaag, Petzi?quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:16 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik lees regelmatig de Cos, en ik vind je inbreng top. Maar ik denk dat je hier te weinig komt om dar een beeld over te hebben
Ik zie een uitdaging.quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mojn.
Ze gaat weer alle kanten op.
Word er horendol van.
Zekers, heb een hotelletje aan zee geboekt. Renesse. Kan pas om 15.00 inchecken. Lekker met de hondjes rennen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ga je nog wat leuks doen vandaag, Petzi?
quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mojn.
Ze gaat weer alle kanten op.
Word er horendol van.
Da's zo'n beetje het enige dat je doet?quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:21 schreef Petzi het volgende:
[..]
Zekers, heb een hotelletje aan zee geboekt. Renesse. Kan pas om 15.00 inchecken. Lekker met de hondjes rennen.
Gewoon lekker op tijd gaan. Buiten is het altijd fijn.quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:21 schreef Petzi het volgende:
[..]
Zekers, heb een hotelletje aan zee geboekt. Renesse. Kan pas om 15.00 inchecken. Lekker met de hondjes rennen.
Heb nooit gezegd dat ik rijk ben. Ik leef juist enigzins somberquote:Op zaterdag 27 april 2019 07:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Da's zo'n beetje het enige dat je doet?
Ja moet haast wel, want je bent rijk.
Boehoe....of wil je een prijsje?quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:24 schreef Petzi het volgende:
[..]
Heb nooit gezegd dat ik rijk ben. Ik leef juist enigzins somber
Je had de 'mijne' even kunnen copy pasten, maar nu is alweer weg.quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:26 schreef Petzi het volgende:
Kan ie niet. Waar blijft mijn UI? Heren bestaan schijnbaar ook niet meer
Vraag het eens netjes aan Mo.quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:26 schreef Petzi het volgende:
Kan ie niet. Waar blijft mijn UI? Heren bestaan schijnbaar ook niet meer
Kan ze beter aan SBE vragen, die is een stuk vriendelijker dan ik.quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:16 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik lees regelmatig de Cos, en ik vind je inbreng top. Maar ik denk dat je hier te weinig komt om dar een beeld over te hebben
Ze wil van iedereen een beeld hebben.quote:
Zet 1 keer je trots opzij.quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan ze beter aan SBE vragen, die is een stuk vriendelijker dan ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |