abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 27 april 2019 @ 18:16:46 #26
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_186462419
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 08:21 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

O+ boks.
ik ook!

en wat mensen daar in de supermarkt van vinden zal mij echt nooit wat uitmaaken.
  zaterdag 27 april 2019 @ 18:23:17 #27
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_186462511
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 18:14 schreef lunapuella het volgende:
Ik laat alles staan. Af en toe een trimmer eroverheen, maar echt haarloos heb ik al jaren niet meer gedaan. Esthetisch kan ik haarloos best mooier vinden, maar ik vind het niet zo belangrijk dat ik er ook zo veel moeite in wil steken. Als ik hier lees dat sommigen huilen van de pijn bij het ontharen denk ik, is dat het nou echt waard?

Buiten dat ben ik ook zo'n harige feminist waar je moeder je voor waarschuwde ;) en vind ik het onzin dat haarloos de norm is voor vrouwen maar niet voor mannen.
Haha, mijn moeder waarschuwde me eerder voor harige mannen met foute bedoelingen dan voor harige vrouwen met goede bedoelingen ;)
pi_186462526
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 08:15 schreef lunapuella het volgende:
Ik ben gewoon #teamharig, lekker makkelijk. :P
Ik tot op zekere hoogte. Ik zorg wel dat het is bijgewerkt als ik bijvoorbeeld naar een zwembad ga. Schaamhaar dat uit je badpak/bikini broekje komt vind ik persoonlijk geen gezicht. Okselhaar scheer ik uiteraard ook dan. Maar als ik nergens naartoe ga, dan kan ook zo zijn dat ik weken niks scheer.

Voel me altijd wel een beetje lullig als mijn dochter tijdens het douchen wijst naar mijn foef en dan ieuuwwwwwwwwww zegt :')
  zaterdag 27 april 2019 @ 18:25:55 #29
56471 pinquit
oh my lama!
pi_186462553
Hier ook team rimboe. Niet altijd, ik rats soms wel een mesje over m'n benen en oksels, of een apparaat (want ik krijg er wondjes van) , maar het boeit me te weinig om er altijd gladgeschoren bij te lopen.

En dan ben ik niet eens een beetje blond ofzo :+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 27 april 2019 @ 18:26:37 #30
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_186462568
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 april 2019 18:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Schaamhaar dat uit je badpak/bikini broekje komt vind ik persoonlijk geen gezicht.
ik heb dat pas bij schaamlippen die er naast floepen, dan haak ik af *)
  zaterdag 27 april 2019 @ 18:28:30 #31
56471 pinquit
oh my lama!
pi_186462594
Maar komt jullie zicht dan zo dichtbij andermans schaamstreek dat je daadwerkelijk haar tussen broek en liezen ziet zitten? Hoe dan?
Of is de reden dat ik dat niet zie dat ik in 't zwembad m'n bril niet draag ofzo :+
Sowieso altijd 't idee dat mensen meer met zichzelf bezig zijn dan met hoe anderen erbij lopen, maar ook dat kan ik verkeerd hebben natuurlijk.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_186462605
Ik scheer dus ook zelden. Mn oksels doe ik wel trouw.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_186462614
Ik ben van team scheer... Benen, oksels en bikinilijn! Benen 's winters niet, oksels en bikinilijn wel altijd.

Ik wil eigenlijk ook wel IPL maar vind het zo duur
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_186462669
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 april 2019 18:28 schreef pinquit het volgende:
Maar komt jullie zicht dan zo dichtbij andermans schaamstreek dat je daadwerkelijk haar tussen broek en liezen ziet zitten? Hoe dan?
Of is de reden dat ik dat niet zie dat ik in 't zwembad m'n bril niet draag ofzo :+
Sowieso altijd 't idee dat mensen meer met zichzelf bezig zijn dan met hoe anderen erbij lopen, maar ook dat kan ik verkeerd hebben natuurlijk.
Ik kijk nooit naar iemand zijn schaamstreek (of mijn oog moet er net op vallen) maar ik scheer dan mijn bikinilijn puur omdat ik me er beter bij voel. Als er plukken schaamhaar onder mijn badpak uitkomen zou ik me daar ontzettend van bewust zijn.
pi_186462683
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 april 2019 18:28 schreef pinquit het volgende:
Maar komt jullie zicht dan zo dichtbij andermans schaamstreek dat je daadwerkelijk haar tussen broek en liezen ziet zitten? Hoe dan?
Of is de reden dat ik dat niet zie dat ik in 't zwembad m'n bril niet draag ofzo :+
Sowieso altijd 't idee dat mensen meer met zichzelf bezig zijn dan met hoe anderen erbij lopen, maar ook dat kan ik verkeerd hebben natuurlijk.
Ja, ik denk ook altijd dat we onszelf veel interessanter wanen dan de buitenwereld daadwerkelijk vindt. Ik heb in elk geval nooit opmerkingen gehad en ik ben ook echt niet hoogblond. :P
pi_186462760
Ik zwem elke week, daarvoor houd ik het in ieder geval bij.

Hoe was Koningsdag vandaag? Natgeregend? Toffe koopjes gescoord? Iets gaafs gedaan?
pi_186462765
Ik haal trouwens ook voor het zwembad en in de zomer met jurkjes er hoogstens een trimmer overheen. :P
pi_186462775
De haren vane en ander boeien me weinig. Eerlijk: ik vind glad mooier, maar ik vind mensen er niet minder lief om.

Ik was altijd team scheren, maar niet het soort dat altijd stoppelvrij is. Ben daar wdb meer schijt aan gaan hebben. Maar heb zojuist een Lumea gekocht. Gladde huid vind ik gewoon erg fijn voelen :) Net og je meer voelt, ofzo.
  zaterdag 27 april 2019 @ 18:54:52 #39
149959 SQ
snelle trees
pi_186462961
Ik scheer en epileer echt voor mezelf hoor, niet voor anderen. Ik durf ook prima ongeschoren de straat op, maar ik vind zelf glad gewoon prettiger voelen. Heeft voor mij niets met antifeminisme te maken ;)
disclaimer
pi_186463127
+1
Sinds ik mijn oksels epileer (en het was alleen die ene keer in 2004 huilen...daarna niet meer :') ) heb ik ook veel minder last van zweetluchtjes e.d. na een hele dag werk/sporten.
En verder vind ik het ook gewoon veel fijner aanvoelen als het glad is. Zodra de temperatuur boven de 20C is, draag ik geen panty's meer onder mijn jurkjes/rokjes en smeer ik mijn benen in met zelfbruiner. Moet je eens proberen met wat haar :D
pi_186463572
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 april 2019 12:08 schreef Fazzoletti het volgende:
Even zo want je vraag staat in het gesloten topic.
Ja, ze wonen er nog maar gaan kleiner wonen. Ze zijn aan het bouwen. Onze jongetjes hebben er nu al hun eigen kamers, welke straks qua indeling ook hun kamers blijven. Het huis is O+. Evenals de tuin. Maar ook groot en daarom heb ik lang getwijfeld. Maar combinatie van veel overwaarde en lage rente maken het mogelijk zonder heel veel meer te gaan betalen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 27 april 2019 @ 19:31:19 #42
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_186463591
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 19:30 schreef Malteser het volgende:

[..]

Even zo want je vraag staat in het gesloten topic.
Ja, ze wonen er nog maar gaan kleiner wonen. Ze zijn aan het bouwen. Onze jongetjes hebben er nu al hun eigen kamers, welke straks qua indeling ook hun kamers blijven. Het huis is O+. Evenals de tuin. Maar ook groot en daarom heb ik lang getwijfeld. Maar combinatie van veel overwaarde en lage rente maken het mogelijk zonder heel veel meer te gaan betalen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt geweldig
  zaterdag 27 april 2019 @ 19:34:26 #43
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_186463656
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 18:40 schreef Hupje het volgende:
Ik zwem elke week, daarvoor houd ik het in ieder geval bij.

Hoe was Koningsdag vandaag? Natgeregend? Toffe koopjes gescoord? Iets gaafs gedaan?
Voor het eerst naar de kleedjesmarkt in onze nieuwe woonplaats gegaan. Wat een deceptie, er waren geloof ik 5 kraampjes :')!!! In het dorp waar wij hiervoor woonden was één hele woonwijk volledig kleedjesmarkt, en daar kan je gerust een hele dag rondlopen voor je alles hebt gezien. Dus dit viel even flink tegen :'). We zijn dus maar met de auto naar de stad gegaan, waar gelukkig een grote vrijmarkt was (mijn schoonzusje stond er met haar kinderen dus het was nog eens heel gezellig ook), en hebben daar heerlijk gescoord O+.
En jij?
KuikenGuppy
pi_186463686
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 april 2019 19:31 schreef amaranta het volgende:

[..]

Klinkt geweldig
Dat is het ook. Maar toch vind ik het spannend. Want verhuizen en zulks terwijl we nu ook een heerlijk huis hebben. En het gaat wel wat meer kosten per maand.
Maar goed, we gaan het doen als het allemaal lukt met hypotheek- en verkoopgeneuzel.
pi_186463711
Team scheren hier.

En we waren naar de vrijmarkt, keken onze ogen uit en kochten niets. Want ik hou er eigenlijk niet zo van en de kinderen vonden de muziek al prima dus taalden niet naar alle speelgoedmeuk die verkocht werd.
  zaterdag 27 april 2019 @ 19:52:41 #46
319308 Tink89
To live is to dance
pi_186464000
Malteser, het klinkt fantasisch. Ik stem voor een minimeet in je nieuwe tuin zodat twix, mars en prul lekker kunnen spelen en wij kunnen bbqen O-)

Wij deden de vrijmarkt, ik scoorde 10 boeken (6 x dolfje, de griezelbus, de gvr en dummie de mummie) en verder niks.

Oh en teamscherenalsikgazwemmenofblotebenenheb. M'n oksels doe ik altijd, de bikinistreek trim ik als we niet zwemmen. En dat zwemmen komt er steeds niet van, terwijl prul en ik het echt heel erg leuk vinden :( maar manlief heeft een nieuwe baan en prul slaapt overdag nog steeds niet in bed. Dus weinig tijd om thuis wat gedaan te krijgen enzo.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tink89 op 27-04-2019 19:59:03 ]
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zaterdag 27 april 2019 @ 19:55:14 #47
149959 SQ
snelle trees
pi_186464049
Mijn nieuwe huis staat op 1200 meter van dat van Malteser, dus ik zie wel meetpotentie :7
disclaimer
  zaterdag 27 april 2019 @ 19:58:50 #48
319308 Tink89
To live is to dance
pi_186464120
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 april 2019 19:55 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn nieuwe huis staat op 1200 meter van dat van Malteser, dus ik zie wel meetpotentie :7
Nice! Wij willen ook meer jullie kant op, maar eigenlijk nog zuidelijker, terug richting m'n roots. Dat betekent alleen ook een nieuwe baan voor mij en solliciteren heeft tot nu toe nog opgeleverd. Dus als je nog iets weet...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_186464160
Jullie zijn welkom hoor! Gezellig!
  zaterdag 27 april 2019 @ 20:01:23 #50
149959 SQ
snelle trees
pi_186464196
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 19:58 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Nice! Wij willen ook meer jullie kant op, maar eigenlijk nog zuidelijker, terug richting m'n roots. Dat betekent alleen ook een nieuwe baan voor mij en solliciteren heeft tot nu toe nog opgeleverd. Dus als je nog iets weet...
Niet met jouw expertise vrees ik. Bij mijn werkgever zoeken ze voornamelijk techneuten.
Ja, ook bij HR en de catering :') ;(
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')