SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Jij ook, zal wel goed komen. Ik gebruik straks wel een een ethernet kabel voor de 1.04 patch.quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:58 schreef Dopekoe het volgende: [..] Have fun, dat heb ik tot nu toe zeker
![]()
Nee, ze rennen niet altijd, ze lopen ook gewoon in de bossen rond waar je ze kunt besluipen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hoe zijn de zombies? Ik hou niet van die rennende zombies, zijn het alleen maar die?
Ik ben nog geen technical issues tegen gekomen en ook nog geen bugs. Morgen tijdens het algehele zuipfestijn zit ik lekker achter de ps4, dat weet ik wel, niets voor mij dat gelalquote:Op vrijdag 26 april 2019 16:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Jij ook, zal wel goed komen. Ik gebruik straks wel een een ethernet kabel voor de 1.04 patch.
Koningsdag? Ja, ik dacht ik haal het vandaag maar toch ff snel op. Geen idee hoe het morgen loopt.quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:05 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik ben nog geen technical issues tegen gekomen en ook nog geen bugs. Morgen tijdens het algehele zuipfestijn zit ik lekker achter de ps4, dat weet ik wel, niets voor mij dat gelal
Om dezelfde reden dat mensen alle dierenplaatjes willen hebben van de Appie? Of alle postzegels? Of alle flippos?quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:49 schreef KennyPowers het volgende:
Waarom zou je ook ALLE skins van ALLE characters willen eigenlijk
Dat is niet het geval.. maar aangezien alles random is, kan het heel lang duren voordat je een x skins krijgt voor een character die je tof vind.quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:49 schreef KennyPowers het volgende:
Waarom zou je ook ALLE skins van ALLE characters willen eigenlijk
twitter:YanilynGaming twitterde op zaterdag 27-04-2019 om 08:41:35Tetsuya Nomura just announced the upcoming DLC contents at the KH Orchestra.The temporary title is “Kingdom Hearts III ReMIND”Paid-Additional Scenario “ReMIND”-Limit Episode + Boss-Secret Episode + Boss-English VA OptionFree-New Keyblade + New Form reageer retweet
Prima deal.quote:Op vrijdag 26 april 2019 22:10 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Cities skyliner voor 15 euro uit de psnstore gehaald
Goeien titelquote:Op zaterdag 27 april 2019 08:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
twitter:YanilynGaming twitterde op zaterdag 27-04-2019 om 08:41:35Tetsuya Nomura just announced the upcoming DLC contents at the KH Orchestra.The temporary title is “Kingdom Hearts III ReMIND”Paid-Additional Scenario “ReMIND”-Limit Episode + Boss-Secret Episode + Boss-English VA OptionFree-New Keyblade + New Form reageer retweet
twitter:DyingLightGame twitterde op vrijdag 26-04-2019 om 17:01:57We're bringing Dying Light 2 to #E3. We can't wait to show you the latest look at our most ambitious project to date. See you there!#DyingLight2 #E32019 https://t.co/sSSgN7xCsw reageer retweet
Reken op 100 á 120¤quote:Op zondag 28 april 2019 13:14 schreef Dopekoe het volgende:
Weet iemand hoeveel je voor een ps4 500 gb (normal) krijgt bij game mania of andere winkel?
Ik wil toch een pro gaan aanschaffen aangezien dat toch prettiger is met een 4k tv en dat een ps5 toch nog wel 1,5 jaar op zich laat wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |