abonnement Unibet Coolblue
pi_186435007
huh dj set meneer is er weer?

deze set nemen ze over, let maar op.
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_186435041
Myleentje weer bij Jensie :{w
SOONY
  vrijdag 26 april 2019 @ 11:56:29 #28
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_186435051
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2019 11:52 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Verdrietige ge(ver)peste spilène weer het hoogste woord, wat een verdriet ;(
sooo ontsettend sieluggg ;(
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_186435054
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2019 11:56 schreef DKUp het volgende:
Myleentje weer bij Jensie :{w
die knuffelen ook niet ofzo he?
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_186435059
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 april 2019 11:51 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Die stemming was inderdaad een raar iets en niet leuk. Dat is het enige wat je onder 'pestgedrag' zou kunnen scharen
Wat Erik zegt is gewoon zoals hij denkt. Dat noem ik geen pesten. Doet hij ook over anderen. En valt onder roddelen / ventileren
Gerrit heeft dat in begin heel even gedaan. Nu ook niet erg veel. Ja hij mag haar niet zoals zij zich in de groep gedraagt. Dat mag toch?
De strijd tussen die meiden voor FHM is met instemming van beiden meiden en ze hebben Chris gevraagd hen mee te helpen met ideeën om die 'strijd' te voeren.
Mylene heeft haar actie richting Shelley gedaan met dingen in de kapsalon. Er komt vast nog iets andersom (Het duurt tot 30 mei he)
In de vergadering. Klopt soms, maar gebeurt ook met anderen.
Dus nee ik zie geen gericht pestgedrag richting Mylène, behalve misschien die stemming met achter persoon gaan staan.
En iemand schreef dat ze buitengesloten werd. Ook dat klopt niet. Mylène kiest er heel vaak zelf voor om niet mee te doen met dingen. (Ligt bij haar zelf en niet dat ze niet welkom zou zijn)
Ik heb daar een andere mening over en voel het nu eenmaal zoals ik het omschrijf en noem dat pestgedrag. Een mens bereikt dan de grens van het niet meer aankunnen. Iedereen is daar in een groep dan verantwoordelijk voor. Maar ik respecteer jouw mening hoor. ;)
pi_186435062
Mylene moet niet piepen zeg. Arme meid die Jessie ff dacht aan te pakken in het vragenvuurrondje. Pakken op het pesten in zijn jeugd. Dat was gewoon gemeen gedrag. Misschien mogen mensen haar gewoon niet. Niet zo gek ook.
pi_186435069
Jensie met muziek aan/op :D
SOONY
pi_186435072
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 11:43 schreef Chea49 het volgende:

[..]

O.a die stemming over die mooie meidenlijst. Duidelijk maken dat Myleentje niet zo geliefd is en het commentaar wat erg hard is van die ouwe alcoholist. Het kwaadspreken van Gerrit en de strijd tussen Mylene en Shelley die nergens voor nodig is. Ook in vergaderingen wordt er vaak gelachen om haar. De hele sfeer is vaak anti-Mylene en dat ze niks zou doen terwijl ze links en recht hulp biedt. En dat allemaal omdat ze aan Jens plakt volgens mij. Jens wordt dan weer wél gespaard.
Dan had Myleentje anders moeten binnenkomen. Ze wist het allemaal dondersgoed voor ze al binnen was. Die Shelley vond ze maar stom en ze zou het allemaal wel ff laten zien.

Haar actie richting Shelley met de vorige stemmingen moet je ook niet vergeten. Samen met Jens er voor zorgen dat Shelley op de bank kwam is ook behoorlijk laag.

Ze doen het allemaal zelf. Ze laten Merel zelf zover komen, Shelley pest Mylene en Mylene is er ook niet vies van (vind het woord pesten zelfs erg overdreven)
  vrijdag 26 april 2019 @ 11:57:30 #34
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_186435076
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2019 11:56 schreef Koesjes het volgende:
Mylene moet niet piepen zeg. Arme meid die Jessie ff dacht aan te pakken in het vragenvuurrondje. Pakken op het pesten in zijn jeugd. Dat was gewoon gemeen gedrag. Misschien mogen mensen haar gewoon niet. Niet zo gek ook.
_O_
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_186435079
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2019 11:57 schreef DKUp het volgende:
Jensie met muziek aan/op :D
ineens heel druk typen ook :D
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_186435087
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2019 11:56 schreef Koesjes het volgende:
Mylene moet niet piepen zeg. Arme meid die Jessie ff dacht aan te pakken in het vragenvuurrondje. Pakken op het pesten in zijn jeugd. Dat was gewoon gemeen gedrag. Misschien mogen mensen haar gewoon niet. Niet zo gek ook.
daar zat meer achter dan je denkt, deze vraag was bijvoorbeeld door Frutsel verzonnen
Make trouble not war
pi_186435090
DJ GENOT :B
SOONY
pi_186435099
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 11:57 schreef Schakeltopia het volgende:

[..]

ineens heel druk typen ook :D
Zit zijn treurige vriendin tegenover hem.
SOONY
pi_186435102
adriaan begint al over de puntentelling, is echt een wassenneus zegt ie :D
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_186435104
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 11:57 schreef pollewop77 het volgende:

[..]

Dan had Myleentje anders moeten binnenkomen. Ze wist het allemaal dondersgoed voor ze al binnen was. Die Shelley vond ze maar stom en ze zou het allemaal wel ff laten zien.

Haar actie richting Shelley met de vorige stemmingen moet je ook niet vergeten. Samen met Jens er voor zorgen dat Shelley op de bank kwam is ook behoorlijk laag.

Ze doen het allemaal zelf. Ze laten Merel zelf zover komen, Shelley pest Mylene en Mylene is er ook niet vies van (vind het woord pesten zelfs erg overdreven)
Dat dus :Y
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_186435112
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2019 11:58 schreef DKUp het volgende:

[..]

Zit zijn treurige vriendin tegenover hem.
denk dat jens bang is voor stemmen omdat iedereen myleentje niet mag... dus dan de boot maar even afhouden tot na de stemmingen :+
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_186435114
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2019 11:56 schreef Koesjes het volgende:
Mylene moet niet piepen zeg. Arme meid die Jessie ff dacht aan te pakken in het vragenvuurrondje. Pakken op het pesten in zijn jeugd. Dat was gewoon gemeen gedrag. Misschien mogen mensen haar gewoon niet. Niet zo gek ook.
Jessie mag mensen wél confronteren en anderen niet bij Jessie? Vreemde redenering. :?
pi_186435116
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 11:58 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

daar zat meer achter dan je denkt, deze vraag was bijvoorbeeld door Frutsel verzonnen
Dan nog zeg. Ze is volwassen. Het was niet gewoon interesse maar om hem aan te pakken op wat dan ook. Ze is zelf gepest zegt ze. Nou dan weet je dat dit niet kan. Praat 1 op 1 met iemand.
pi_186435117
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 11:59 schreef Schakeltopia het volgende:

[..]

denk dat jens bang is voor stemmen omdat iedereen myleentje niet mag... dus dan de boot maar even afhouden tot na de stemmingen :+
Mylene houdt hem zelf op afstand zei ze net
pi_186435118
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2019 11:58 schreef DKUp het volgende:

[..]

Zit zijn treurige vriendin tegenover hem.


Ik vind het gedrag van Jens ook heel apart hier in
Hij liet haar gewoon huilen vannacht.
Nu ook weer. Het is duidelijk dat ze niet lekker in haar vel zit en hij negeert haar compleet
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  vrijdag 26 april 2019 @ 12:00:21 #46
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_186435120
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 11:59 schreef Schakeltopia het volgende:

[..]

denk dat jens bang is voor stemmen omdat iedereen myleentje niet mag... dus dan de boot maar even afhouden tot na de stemmingen :+
Ik denk dat myleentje drie meter de strot van Jens uitkomt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_186435128
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 12:00 schreef pollewop77 het volgende:

[..]

Mylene houdt hem zelf op afstand zei ze net
Mja beiden natuurlijk
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_186435132
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 11:59 schreef Schakeltopia het volgende:

[..]

denk dat jens bang is voor stemmen omdat iedereen myleentje niet mag... dus dan de boot maar even afhouden tot na de stemmingen :+
En hij papt meer aan met Jessie en Gerrit laatste week / anderhalve week :Y
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_186435134
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 11:57 schreef pollewop77 het volgende:

[..]

Dan had Myleentje anders moeten binnenkomen. Ze wist het allemaal dondersgoed voor ze al binnen was. Die Shelley vond ze maar stom en ze zou het allemaal wel ff laten zien.

Haar actie richting Shelley met de vorige stemmingen moet je ook niet vergeten. Samen met Jens er voor zorgen dat Shelley op de bank kwam is ook behoorlijk laag.

Ze doen het allemaal zelf. Ze laten Merel zelf zover komen, Shelley pest Mylene en Mylene is er ook niet vies van (vind het woord pesten zelfs erg overdreven)
Dat mag en ik zeg nergens dat Mylene een lieve onschuldige meid is hoor. Tis een betwetert en kan er ook wat van.
  vrijdag 26 april 2019 @ 12:01:19 #50
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_186435135
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 april 2019 12:00 schreef Zeyina het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik vind het gedrag van Jens ook heel apart hier in
Hij liet haar gewoon huilen vannacht.
Nu ook weer. Het is duidelijk dat ze niet lekker in haar vel zit en hij negeert haar compleet

[ afbeelding ]
Jens is gewoon geen mannetje waar je iedere dag hetzelfde jankverhaal tegen moet vertellen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')