abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_187244051
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 18:02 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Ik zag het! Koek! Vijf euro omhoog. Bedrijfsresultaat blijft dan hetzelfde. Zal het bewust zo zijn?
Ik denk het wel hoor. ¤12 is wel netjes voor koek! vind ik.
pi_187253243
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 09:30 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Dat verschilt hier een beetje per persoon.
Ik kan je sowieso aanraden om niet al teveel aan te nemen van wat hier word gezegd. Zoveel mensen, zoveel verschillende situaties. Als je straks vragen hebt als je aangifte gaat doen kun je het beste contact opnemen met de bd.

Zelf heb ik geen inschrijving bij de Kvk.
Wat ik verdien geef ik op als overige inkomsten.
De gemaakte kosten vul ik in onder het kopje kosten.
Voor mij zijn gemaakte kosten:
Reiskosten, ik hou hiervan een administratie bij.
Uitgaven die ik heb moeten maken voor een opdracht, denk hierbij aan de kosten van paté.
Nu dan dus ook de laptop.
Ja zo dacht ik ook te gaan doen, maar zit wel te onderzoeken of het voor mij zinnig is om dit geheel zakelijk aan te pakken. Dit ook met name dat ik met mijn huidige baan meer dan 20.000 euro per jaar verdien. Met een ruwe berekening moet ik 43% van wat ik met Roamler verdien aan de bd gaan betalen, een deel van deze percentage is de algemene arbeidskorting die ik op de salaris van mijn huidige baan die ik door extra inkomen terug moet gaan betalen.

Dus zit ik ook te kijken hoever ik de kosten op extra inkomens mag gaan afschuiven. Als ik nou met Roamler ga werken, gebruik ik dus mijn mobiel en daardoor dus ook abonnement bij Tele2. Zou ik dus als kosten mogen gaan aandragen... Zo doende ook lunches/diners/drankjes die ik tussen de opdrachten door doe.

Ben daarom erg benieuwd welke kosten jullie afdragen?

Edit:
Als ik op de website van bd kijk:
https://www.belastingdien(...)-mijn-bijverdiensten

Zie ik dat ik mijn mobiel kosten gedeeltelijk mag aftrekken, alleen als het om kosten voor de bijverdiensten gaat. Ik check en gebruik Roamler bijna ieder dag. Dus zou ik dan in principe 80% van de mobiel kosten in een jaar mag gaan aftrekken...

[ Bericht 1% gewijzigd door lej333 op 04-06-2019 11:13:15 ]
pi_187253682
quote:
Zou ik dus als kosten mogen gaan aandragen... Zo doende ook lunches/diners/drankjes die ik tussen de opdrachten door doe.
Dit mag niet. De belastingdienst stelt dat jij sowieso wat moest eten, of je nu aan het werk was of niet.
pi_187253738
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 11:34 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Dit mag niet. De belastingdienst stelt dat jij sowieso wat moest eten, of je nu aan het werk was of niet.
Als ik op de website van bd kijk:
"Ook gedeeltelijk aftrekbaar zijn: de kosten voor eten en drinken dat u gebruikt als u op pad bent voor uw verdiensten."
  dinsdag 4 juni 2019 @ 13:03:35 #155
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_187254824
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 11:37 schreef lej333 het volgende:

[..]

Als ik op de website van bd kijk:
"Ook gedeeltelijk aftrekbaar zijn: de kosten voor eten en drinken dat u gebruikt als u op pad bent voor uw verdiensten."
key word: gedeeltelijk. Geldt voor alle kosten die je opgeeft.
pi_187259026
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 11:37 schreef lej333 het volgende:

[..]

Als ik op de website van bd kijk:
"Ook gedeeltelijk aftrekbaar zijn: de kosten voor eten en drinken dat u gebruikt als u op pad bent voor uw verdiensten."
. Nou, ik denk niet dat een broodje bij de ah daaronder valt. Maar je kan het proberen.
pi_187264932
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:51 schreef Smartroam het volgende:

[..]

. Nou, ik denk niet dat een broodje bij de ah daaronder valt. Maar je kan het proberen.
Nou dat denk ik ook niet nee. Gaat meer om dat als ik bv met OV naar Leiden ga, om daar de opdrachten voor Roamler te gaan doen. Dan zit ik tussen de opdrachten door bij een restaurant te eten (McDonalds of biefstuk oid). Dan maak ik dus kosten voor de verdiensten. Als ik niet naar Leiden zou gaan, zat ik thuis piepers te eten. Gaat dus meer om kosten voor eten en drinken die ik normaal niet zou kopen. Een broodje en/of flesje ice tea bij AH valt daar idd niet onder, is dan ook iets wat ik normaal wel zou doen.

Of denken jullie dat het dan nog steeds niet aftrekbaar zijn?
pi_187266534
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 22:21 schreef lej333 het volgende:

[..]

Nou dat denk ik ook niet nee. Gaat meer om dat als ik bv met OV naar Leiden ga, om daar de opdrachten voor Roamler te gaan doen. Dan zit ik tussen de opdrachten door bij een restaurant te eten (McDonalds of biefstuk oid). Dan maak ik dus kosten voor de verdiensten. Als ik niet naar Leiden zou gaan, zat ik thuis piepers te eten. Gaat dus meer om kosten voor eten en drinken die ik normaal niet zou kopen. Een broodje en/of flesje ice tea bij AH valt daar idd niet onder, is dan ook iets wat ik normaal wel zou doen.

Of denken jullie dat het dan nog steeds niet aftrekbaar zijn?
Ik zou dat niet kunnen zeggen. Je kan het beste met al je vragen terecht bij de belastingdienst zelf want alles hangt af van zoveel factoren.
  Moderator dinsdag 4 juni 2019 @ 23:58:49 #159
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_187266957
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 11:01 schreef lej333 het volgende:

[..]

Ja zo dacht ik ook te gaan doen, maar zit wel te onderzoeken of het voor mij zinnig is om dit geheel zakelijk aan te pakken. Dit ook met name dat ik met mijn huidige baan meer dan 20.000 euro per jaar verdien. Met een ruwe berekening moet ik 43% van wat ik met Roamler verdien aan de bd gaan betalen, een deel van deze percentage is de algemene arbeidskorting die ik op de salaris van mijn huidige baan die ik door extra inkomen terug moet gaan betalen.

Dus zit ik ook te kijken hoever ik de kosten op extra inkomens mag gaan afschuiven. Als ik nou met Roamler ga werken, gebruik ik dus mijn mobiel en daardoor dus ook abonnement bij Tele2. Zou ik dus als kosten mogen gaan aandragen... Zo doende ook lunches/diners/drankjes die ik tussen de opdrachten door doe.

Ben daarom erg benieuwd welke kosten jullie afdragen?

Edit:
Als ik op de website van bd kijk:
https://www.belastingdien(...)-mijn-bijverdiensten

Zie ik dat ik mijn mobiel kosten gedeeltelijk mag aftrekken, alleen als het om kosten voor de bijverdiensten gaat. Ik check en gebruik Roamler bijna ieder dag. Dus zou ik dan in principe 80% van de mobiel kosten in een jaar mag gaan aftrekken...
Je bent toch niet 80% van de tijd op je mobiel mee Roamler bezig? Dat dagelijks checken kost je hooguit 5 minuten.

En ik zag dat iemand een laptop als beroepskosten wil aftrekken, ik denk niet dat de belastingdienst dat accepteert. Ook daarbij gaat het om het daadwerkelijke gebruik van de laptop voor je werkzaamheden en ik gok zo dat dit hooguit 10% is.

Reken je dus niet rijk met die aftrekbare kosten. Als de belastingdienst om een verantwoording vraagt en het er niet mee eens is moet je alsnog belasting betalen.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator woensdag 5 juni 2019 @ 00:00:11 #160
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_187266981
Voor degenen met een kvk nummer: hebben jullie wel eens verlonen overwogen? Want op deze manier hou je lekker wat over maar ben je niet verzekerd bij ziekte en werkloosheid.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_187268462
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 23:58 schreef MaJo het volgende:

[..]

Je bent toch niet 80% van de tijd op je mobiel mee Roamler bezig? Dat dagelijks checken kost je hooguit 5 minuten.

En ik zag dat iemand een laptop als beroepskosten wil aftrekken, ik denk niet dat de belastingdienst dat accepteert. Ook daarbij gaat het om het daadwerkelijke gebruik van de laptop voor je werkzaamheden en ik gok zo dat dit hooguit 10% is.

Reken je dus niet rijk met die aftrekbare kosten. Als de belastingdienst om een verantwoording vraagt en het er niet mee eens is moet je alsnog belasting betalen.
Jouw vijf minuten per dag klopt geheel niet. Ik check de apps zeer zeer regelmatig.

Er verschijnen meer checks in beide apps dan de meeste mensen überhaupt zien.
pi_187268725
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 23:58 schreef MaJo het volgende:

[..]

Je bent toch niet 80% van de tijd op je mobiel mee Roamler bezig? Dat dagelijks checken kost je hooguit 5 minuten.

En ik zag dat iemand een laptop als beroepskosten wil aftrekken, ik denk niet dat de belastingdienst dat accepteert. Ook daarbij gaat het om het daadwerkelijke gebruik van de laptop voor je werkzaamheden en ik gok zo dat dit hooguit 10% is.

Reken je dus niet rijk met die aftrekbare kosten. Als de belastingdienst om een verantwoording vraagt en het er niet mee eens is moet je alsnog belasting betalen.
Maak daar maar 95% of meer van. Het enige andere waar ik de laptop voor gebruik is om fotoalbums te kunnen maken en op vakantie toch nog autosport te kunnen kijken. Ik ben dan ook voor een goedkoop model van ¤400 gegaan.

Verder eens met smartroam over het kijken.
pi_187269154
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 23:58 schreef MaJo het volgende:

[..]

Je bent toch niet 80% van de tijd op je mobiel mee Roamler bezig? Dat dagelijks checken kost je hooguit 5 minuten.

En ik zag dat iemand een laptop als beroepskosten wil aftrekken, ik denk niet dat de belastingdienst dat accepteert. Ook daarbij gaat het om het daadwerkelijke gebruik van de laptop voor je werkzaamheden en ik gok zo dat dit hooguit 10% is.

Reken je dus niet rijk met die aftrekbare kosten. Als de belastingdienst om een verantwoording vraagt en het er niet mee eens is moet je alsnog belasting betalen.
Ik zit daadwerkelijk de hele dag door Roamler en Smartspotter te checken. Soms komen namelijk opdrachten naar boven waarvan ze nog een check nodig hebben die dan veel opbrengen. Naast Roamler en Smartspotter werk ik ook met meerdere apps waarmee ik ook geld verdien. Mijn tijd in de trein op weg naar mijn werk en vice versa (in totaal 3 uur) gebruik ik zo veel mogelijk aan concept 'mobiel geld verdienen'. Dus ben ik daadwerkelijk voor helft van de tijd die ik op m'n mobiel besteed aan het werk. Dus draag ik 50 procent van m'n mobiel kosten wel aan als kosten bij m'n extra inkomens.
pi_187281979
Hoe kan je aan de belastingdienst bewijzen dat je je laptop en telefoon(abonnement) voor ongeveer 95% gebruikt voor Roamler?
En dat je eten en drinken kocht omdat je onderweg was naar een opdracht etc. Dat is volgens mij erg lastig allemaal. Ik geloof jullie wel hoor, het is alleen lastig om dat echt te kunnen laten zien bij de belastingdienst als ze bewijs willen.
  woensdag 5 juni 2019 @ 23:36:45 #165
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_187282235
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 23:21 schreef babbelaar92 het volgende:
Hoe kan je aan de belastingdienst bewijzen dat je je laptop en telefoon(abonnement) voor ongeveer 95% gebruikt voor Roamler?
En dat je eten en drinken kocht omdat je onderweg was naar een opdracht etc. Dat is volgens mij erg lastig allemaal. Ik geloof jullie wel hoor, het is alleen lastig om dat echt te kunnen laten zien bij de belastingdienst als ze bewijs willen.
Je hoeft een heleboel niet te bewijzen. Ze rekenen zelf met een groot percentage privegebruik. Wil je daaromheen, dan moet je een programma op je pc zetten dat precies registreert hoeveel uur je werkelijk bezig ben met opdrachten op de computer.
Ik heb voor belastingadviseurs gewerkt en die moesten per klant opnieuw inloggen met de code van de klant, zodat het duidelijk geregistreerd werd. En een paar minuten geen activiteit: automatisch uitgelogd.
De vraag is alleen: hoe groot is de kans dat ze jou eruit pikken voor de steekproef? Waar ligt dit jaar de focus op?

(Enneh.... een laptop aftrekken gaat, alleen moet je de economische levensduur berekenen, daar je privedeel van af halen, en dan boven een drempel uitkomen. Dat lukt niet met een laptop van 400 euro. Maar probeer het vooral!)
pi_187283161
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 23:36 schreef b-engel het volgende:

[..]

Je hoeft een heleboel niet te bewijzen. Ze rekenen zelf met een groot percentage privegebruik. Wil je daaromheen, dan moet je een programma op je pc zetten dat precies registreert hoeveel uur je werkelijk bezig ben met opdrachten op de computer.
Ik heb voor belastingadviseurs gewerkt en die moesten per klant opnieuw inloggen met de code van de klant, zodat het duidelijk geregistreerd werd. En een paar minuten geen activiteit: automatisch uitgelogd.
De vraag is alleen: hoe groot is de kans dat ze jou eruit pikken voor de steekproef? Waar ligt dit jaar de focus op?

(Enneh.... een laptop aftrekken gaat, alleen moet je de economische levensduur berekenen, daar je privedeel van af halen, en dan boven een drempel uitkomen. Dat lukt niet met een laptop van 400 euro. Maar probeer het vooral!)
Ik geloof inderdaad dat de kans dat ze je eruit pikken om bewijzen te leveren erg klein is.
pi_187284541
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 08:40 schreef lej333 het volgende:

[..]

Ik zit daadwerkelijk de hele dag door Roamler en Smartspotter te checken. Soms komen namelijk opdrachten naar boven waarvan ze nog een check nodig hebben die dan veel opbrengen. Naast Roamler en Smartspotter werk ik ook met meerdere apps waarmee ik ook geld verdien. Mijn tijd in de trein op weg naar mijn werk en vice versa (in totaal 3 uur) gebruik ik zo veel mogelijk aan concept 'mobiel geld verdienen'. Dus ben ik daadwerkelijk voor helft van de tijd die ik op m'n mobiel besteed aan het werk. Dus draag ik 50 procent van m'n mobiel kosten wel aan als kosten bij m'n extra inkomens.
Wat voor apps gebruik je nog meer?
pi_187285920
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 23:36 schreef b-engel het volgende:

[..]

Je hoeft een heleboel niet te bewijzen. Ze rekenen zelf met een groot percentage privegebruik. Wil je daaromheen, dan moet je een programma op je pc zetten dat precies registreert hoeveel uur je werkelijk bezig ben met opdrachten op de computer.
Ik heb voor belastingadviseurs gewerkt en die moesten per klant opnieuw inloggen met de code van de klant, zodat het duidelijk geregistreerd werd. En een paar minuten geen activiteit: automatisch uitgelogd.
De vraag is alleen: hoe groot is de kans dat ze jou eruit pikken voor de steekproef? Waar ligt dit jaar de focus op?

(Enneh.... een laptop aftrekken gaat, alleen moet je de economische levensduur berekenen, daar je privedeel van af halen, en dan boven een drempel uitkomen. Dat lukt niet met een laptop van 400 euro. Maar probeer het vooral!)
Onder de 450 euro hoef je toch niet verder te specificeren. Je mag het in één keer afschrijven. Toch 😂?
  donderdag 6 juni 2019 @ 23:21:10 #169
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_187298933
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 10:11 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Onder de 450 euro hoef je toch niet verder te specificeren. Je mag het in één keer afschrijven. Toch 😂?
Hangt ervan af, bedoel je: als je 400 euro als kosten opgeeft, krijg je sowieso geen controle?
Grote kans, is natuurlijk peanuts in vergelijking met andere dingen. Maar ja, als de focus erop ligt (ik moet nog kijken of het bekend is waar hij op komt dit jaar). De focus lag een jaar of 6 geleden op 'bijverdienen naast een uitkering'. Toen is iedereen dus als een gek toestemming gaan vragen (bij UWV).
pi_187301709
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 23:21 schreef b-engel het volgende:

[..]

Hangt ervan af, bedoel je: als je 400 euro als kosten opgeeft, krijg je sowieso geen controle?
Grote kans, is natuurlijk peanuts in vergelijking met andere dingen. Maar ja, als de focus erop ligt (ik moet nog kijken of het bekend is waar hij op komt dit jaar). De focus lag een jaar of 6 geleden op 'bijverdienen naast een uitkering'. Toen is iedereen dus als een gek toestemming gaan vragen (bij UWV).
Ik bedoel dit! Klik hier.
pi_187309473
Ben benieuwd hoe jullie de baby melk checks aanpakken? 8 op 10 cancel ik de opdracht weer, als de winkels die kleine nutrion nummer 6 niet in assortiment hebben. Heel veel Albert Heijn, etos, Dirk en kruidvat filialen verkopen ze gewoon niet. Dan moet ik elke keer naar de servicebalie gaan, daar heb ik juist zo'n hekel aan... Een soort trauma na eerste keer waarbij ik een discussie met leidinggevend had, waarbij ik uiteindelijk geen toestemming kreeg om 1 simpele foto te mogen nemen... Hoe kan ik dit 't best aanpakken zonder ik naar de servicebalie moet gaan
pi_187309609
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 19:28 schreef lej333 het volgende:
Ben benieuwd hoe jullie de baby melk checks aanpakken? 8 op 10 cancel ik de opdracht weer, als de winkels die kleine nutrion nummer 6 niet in assortiment hebben. Heel veel Albert Heijn, etos, Dirk en kruidvat filialen verkopen ze gewoon niet. Dan moet ik elke keer naar de servicebalie gaan, daar heb ik juist zo'n hekel aan... Een soort trauma na eerste keer waarbij ik een discussie met leidinggevend had, waarbij ik uiteindelijk geen toestemming kreeg om 1 simpele foto te mogen nemen... Hoe kan ik dit 't best aanpakken zonder ik naar de servicebalie moet gaan
Het is toch alleen melden als product wel in assortiment zit, maar niet op voorraad is? Het is al wel even geleden dat ik hem heb gedaan hoor 😊
pi_187309778
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 19:35 schreef Mandies het volgende:

[..]

Het is toch alleen melden als product wel in assortiment zit, maar niet op voorraad is? Het is al wel even geleden dat ik hem heb gedaan hoor 😊
Nee ook als ik zeg dat het product niet in assortiment zit. Moet dan alsnog naar de servicebalie
pi_187310270
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 19:45 schreef lej333 het volgende:

[..]

Nee ook als ik zeg dat het product niet in assortiment zit. Moet dan alsnog naar de servicebalie
Ik heb een afspraak met de vier ahs welke ik regelmatig bezoek. Specifiek die filialen weten van mijn laatste vraag. Ik mag daar een vaste naam opgeven voor nummer 6.
pi_187311530
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 19:28 schreef lej333 het volgende:
Ben benieuwd hoe jullie de baby melk checks aanpakken? 8 op 10 cancel ik de opdracht weer, als de winkels die kleine nutrion nummer 6 niet in assortiment hebben. Heel veel Albert Heijn, etos, Dirk en kruidvat filialen verkopen ze gewoon niet. Dan moet ik elke keer naar de servicebalie gaan, daar heb ik juist zo'n hekel aan... Een soort trauma na eerste keer waarbij ik een discussie met leidinggevend had, waarbij ik uiteindelijk geen toestemming kreeg om 1 simpele foto te mogen nemen... Hoe kan ik dit 't best aanpakken zonder ik naar de servicebalie moet gaan
Ik annuleer deze ook gewoon. Ze staan hier op ¤1.5 en voor dat bedrag ga ik me niet melden of enige moeite doen. Ik weet nu precies welke supermarkten bij mij in de buurt ze allemaal in het assortiment hebben, en die doe ik uiteraard wel als ik toch in de winkel ben voor boodschappen.
pi_187316180
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 21:20 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ik annuleer deze ook gewoon. Ze staan hier op ¤1.5 en voor dat bedrag ga ik me niet melden of enige moeite doen. Ik weet nu precies welke supermarkten bij mij in de buurt ze allemaal in het assortiment hebben, en die doe ik uiteraard wel als ik toch in de winkel ben voor boodschappen.
Ja precies, ik verzamel vanaf eerste keer mislukte poging bij de servicebalie de locaties waarvan ik zeker weet dat ik de baby check opdrachten zonder mij te melden kan uitvoeren. Dit ook met name dat ik voor mijn werk tussen Amsterdam en Den Haag pendel, hier dus langs zowat 20 filialen van AH, Etos, Kruidvat etc kom. Dus pak ik vanaf nu alleen winkels waarvan ik zeker weet dat ze de zeldzame nummer 6 hebben. Mij melden voor 1,5 euro is idd best wel te veel moeite...
pi_187316242
nvm (foutje met de post)
pi_187316843
Ik heb hem al heel lang niet meer gedaan maar zo te zien is de vergoeding ook omlaag gegaan. Ik heb de babymelk check nog wel voor 7,50 gedaan bij de Nettorama en dan zonder te melden. Dan ging ik 3 vestigingen af en had je toch weer 22,50 verdiend. Zo te zien is hij dus flink verlaagd, dan zou ik idd ook niet zoveel moeite doen. Dan zal de opdracht ook niet snel verdwijnen denk ik. Toen de bedragen nog hoger lagen was het echt om 12:00 5 stuks reserveren en snel de opdrachten doen om er weer meer te kunnen reserveren.
pi_187317658
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 10:04 schreef loezzzje het volgende:
Ik heb hem al heel lang niet meer gedaan maar zo te zien is de vergoeding ook omlaag gegaan. Ik heb de babymelk check nog wel voor 7,50 gedaan bij de Nettorama en dan zonder te melden. Dan ging ik 3 vestigingen af en had je toch weer 22,50 verdiend. Zo te zien is hij dus flink verlaagd, dan zou ik idd ook niet zoveel moeite doen. Dan zal de opdracht ook niet snel verdwijnen denk ik. Toen de bedragen nog hoger lagen was het echt om 12:00 5 stuks reserveren en snel de opdrachten doen om er weer meer te kunnen reserveren.
Nou voor die bedrag zou ik wel moeite wil doen om mij te melden en naar de voorraad te vragen. Net vanmorgen even de zeeman en blokker opdrachten van 5 elk gedaan, man wat gemakkelijke opdrachten zeg... Zo in paar minuten in en uit...
pi_187323170
Ik heb gister nog wat shifts kunnen doen, maar er is vandaag nog helemaal niets nagekeken. Bij jullie wel? Die RM: Hema Cadeaukaarten opdracht die volgende week komt staat wel lekker hoog qua vergoeding. Ik hoop dat ik er een paar kan doen.
pi_187331995
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 18:28 schreef babbelaar92 het volgende:
Ik heb gister nog wat shifts kunnen doen, maar er is vandaag nog helemaal niets nagekeken. Bij jullie wel? Die RM: Hema Cadeaukaarten opdracht die volgende week komt staat wel lekker hoog qua vergoeding. Ik hoop dat ik er een paar kan doen.
Ik heb er vrijdag een paar gedaan, zijn ook nog niet nagekeken. Duurt weer lekker lang zeg...
pi_187333350
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 18:28 schreef babbelaar92 het volgende:
Ik heb gister nog wat shifts kunnen doen, maar er is vandaag nog helemaal niets nagekeken. Bij jullie wel? Die RM: Hema Cadeaukaarten opdracht die volgende week komt staat wel lekker hoog qua vergoeding. Ik hoop dat ik er een paar kan doen.
RM betekent Roamler? Waarom zie ik die Hema opdracht niet?
pi_187334432
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 11:46 schreef lej333 het volgende:

[..]


RM betekent Roamler? Waarom zie ik die Hema opdracht niet?
Rm staat voor roamler merchandise
pi_187335359
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 13:19 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Rm staat voor roamler merchandise
Ah ja thnx, daar heb ik mij niet voor opgegeven
pi_187337781
Vandaag op de meimarkt in tilburg nog zo’n brabant opdracht gedaan. ¤20 verdiend in 5 minuten. Had hem al een keer eerder gedaan en is lekker verdienen.
pi_187348538
Waarom worden die garage checks niet gedaan? Er staan er echt meer dan duizend open.
pi_187349549
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 05:49 schreef babbelaar92 het volgende:
Waarom worden die garage checks niet gedaan? Er staan er echt meer dan duizend open.
Sommigen willen 't pas doen als ze 10 euro per stuk opleveren. Vind 7.50 voor 10 min werk best wel veel... Ik kan dit vanwege mijn doofheid niet echt doen, kan in principe wel maar niet zo snel en handig als jullie 't doen :)
pi_187349595
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 17:34 schreef loezzzje het volgende:
Vandaag op de meimarkt in tilburg nog zo’n brabant opdracht gedaan. ¤20 verdiend in 5 minuten. Had hem al een keer eerder gedaan en is lekker verdienen.
Lekker zeg! Zeker zo'n merchandise opdracht?
pi_187351466
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 09:40 schreef lej333 het volgende:

[..]

Lekker zeg! Zeker zo'n merchandise opdracht?
Nee was een gewone opdracht. Ik doe geen merchandise. Staan volgens mij ook alleen in brabant open omdat het daarom gaat en ze staan dacht ik alleen bij evenementen zoals bijv. de meimarkt.
pi_187370552
Nu staan die shifts nog steeds in de app. Ook irritant, elke keer denk ik he zouden er weer nieuwe zijn?!

Maar niet dus
  woensdag 12 juni 2019 @ 21:12:37 #191
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_187395003
Wat is er een gedoe met die kadokaarten checks van RM. Gaat dat bij jullie ook zo?
pi_187406371
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 15:11 schreef Genza het volgende:
Nu staan die shifts nog steeds in de app. Ook irritant, elke keer denk ik he zouden er weer nieuwe zijn?!

Maar niet dus
Inderdaad. Ik hoop dat die shifts snel uit de app gaan en er Etos shifts voor in de plaats komen ;)
pi_187406394
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 21:12 schreef b-engel het volgende:
Wat is er een gedoe met die kadokaarten checks van RM. Gaat dat bij jullie ook zo?
Ik heb er 7 gedaan. Bij de meeste ging het goed en was ik binnen 20 minuten klaar. Vandaag een filiaal waar ik 45 minuten bezig was, maar dat kwam omdat ik een tijdje moest wachten op antwoord van Jelmer.
  zaterdag 22 juni 2019 @ 23:49:07 #194
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_187558302
Is het hier serieus nu al zo lang stil?
pi_187561290
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 23:49 schreef b-engel het volgende:
Is het hier serieus nu al zo lang stil?
Blijkbaar wel. 🤣
pi_187568304
Inderdaad erg stil hier haha!

In de app ook daarentegen. Vorige week nog wel wat leuke opdrachten gedaan, de pinautomaatjes display toch stuk of 7 gedaan en die waren lekker makkelijk!
Ben nu aan het wachten op reactie voor RM opdrachten, voor Skype gesprek.

Volgens mij zijn ze volop opzoek naar mensen ook. Vandaag de experience opdracht gedaan met een advertentiekaartje plaatsen
pi_187575489
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2019 19:08 schreef Mandies het volgende:

Volgens mij zijn ze volop opzoek naar mensen ook. Vandaag de experience opdracht gedaan met een advertentiekaartje plaatsen
Heel slim, dan krijg je wellicht meer concurrentie in je eigen woonplaats :(

En hoe meer Roamlers, hoe lager de vergoedingen.. Ik sla die opdracht mooi over.
pi_187576175
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 08:27 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Heel slim, dan krijg je wellicht meer concurrentie in je eigen woonplaats :(

En hoe meer Roamlers, hoe lager de vergoedingen.. Ik sla die opdracht mooi over.
Ja heel stom.. ik dacht daar later allemaal pas over na...
Zag alleen die 100 xp punten staan haha!
Je hebt een punt betreft vergoedingen, ook niet over na gedacht haha!

Nu moet ik wel zeggen dat ik hier echt nauwelijks concurrentie heb in een straal van 20 km. Geeft mij ook de ruimte vergoedingen te laten oplopen, niemand pakt ze toch...
  maandag 24 juni 2019 @ 22:18:55 #199
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_187588275
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 09:40 schreef Mandies het volgende:

[..]

Ja heel stom.. ik dacht daar later allemaal pas over na...
Zag alleen die 100 xp punten staan haha!
Je hebt een punt betreft vergoedingen, ook niet over na gedacht haha!

Nu moet ik wel zeggen dat ik hier echt nauwelijks concurrentie heb in een straal van 20 km. Geeft mij ook de ruimte vergoedingen te laten oplopen, niemand pakt ze toch...
Wees slim en haal hem weg. Heb jij je punten en geen gezeur (hooguit van M, but who cares)
pi_187612260
Heerlijke dag gehad gisteren. Lekker veel kunnen cashen!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')