abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † zondag 14 juli 2019 @ 14:24:07 #301
21636 Feestkabouter
pi_187915609
quote:
14s.gif Op zondag 14 juli 2019 13:56 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

d. Anders.
Wanneer het op FOK gebeurt dit aangeven bij een mod. Die kan die user er dan op aanspreken.
goede suggestie!
ben ik het gewoon mee eens.

quote:
Wat Roamler verder op Facebook doet en op hun eigen forum lijkt me verder niet relevant voor dit topic.
de inhoud van deze topic-reeks is niet beperkt tot het bespreken van het praktisch uitvoeren van opdrachten (ook al zou jij dat misschien graag zo zien, zo krijg ik de indruk), het mag hier ook gaan over over alles waarmee je verder te maken krijgt binnen het kader van dit soort bedrijven. hun gedrag en mentaliteit (bijvoorbeeld hoe ze omgaan met bepaalde situaties) vallen daar dus ook gewoon onder. dat was al zo voordat ik uberhaupt kwam kijken in deze reeks.

quote:
Laten we vooral niet c doen, ik heb een hekel aan dat soort stemmings en zwartmakerij
eerlijke vraag aan jou: waar ligt volgens jou het verschil tussen zwartmakerij en de negatieve doch realistische kant van iets aankaarten?

quote:
In mijn ogen is het heel simpel. Wanneer je niet met hun manier van werken om kan gaan dan stop je er toch gewoon lekker mee? Niemand houdt je tegen. Heb je iets aan te merken op ze dan doe je dat gewoon netjes via de mail. Dat jij daar nog weinig reacties op krijgt zal wellicht ook aan je toon en vooral de mate van kritiek liggen. Ik zou er na zoveel kritiek ook wel klaar mee zijn om op je te antwoorden. Maar jij vindt dat ze je verklaringen verschuldigd zijn en dat zijn ze niet/
zoals veel vaker uitgelegd (en ik heb een mailbox vol waarmee ik dat kan bewijzen): in principe communiceer ik veel rustiger en tammer, dat heb ik vanaf het begin vele malen gedaan, en ook recent in verschillende situaties probeer ik het in eerste instantie met een neutrale toon in te steken (al erken ik dat dat het laatste jaar niet elke keer meer lukt, omdat ik bij sommige issues al een verwachting heb hoe ze erop zullen reageren, uitgaande van eerdere vergelijkbare situaties).
toen er een patroon zichtbaar werd waarin inhoudelijk contact over een issue werd ontweken, is er aan mijn kant irritatie ontstaan (en mijn toon veranderd).
ik kreeg reacties die niet inhoudelijk in gingen op de kwesties die ik aankaartte, zoals: "dank voor je bericht", "je bent de enige van wie we dit horen", "we gaan hier niet verder over in discussie", etc.

en zoals ook reeds vaker gezegd (en dat zie je hier ook wel terug in enkele posts van andere mensen): ik ben niet de enige die deze ervaringen heeft.

en op welke manier is mijn mate van kritiek relevant?
als je als bedrijf discutabele dingen doet en daarover niet in gesprek gaat met degene die erover klaagt, dan roep je het toch wel over je af dat de klacht blijft komen, toch? (en ook dat de toon ongezellig wordt)

quote:
Stuur je ook wel eens mailtjes met complimenten?
ik vind het belangrijk om beide kanten te benoemen. ook al zijn er hier andere mensen die in mijn ogen wat teveel de positieve kant benoemen en te weinig de negatieve kant, dan nog benoem ik ook regelmatig de positieve kant hier. ik zeg regelmatig dat ik er heeeeeeeeel erg lekker mee verdien en dat het in 98 of 99 procent van de gevallen/opdrachten allemaal probleemloos verloopt (en daarom stop ik er ook nog niet mee). kijk maar in mijn posts.
en in direct contact met Roamler komt het positieve ook af en toe ter sprake.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')