En Mehmet maar die vond haar te lelijk. Kortom iedere vent die naar haar lacht kan de vader van haar kinderen worden. Geen wonder dat de vrolijkheid op straat verdwenen is, je zou toch maar per ongeluk.....quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:21 schreef humpty het volgende:
[..]
En Boyd en ook Chip heeft ze geprobeerd.....
quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:47 schreef Alocanda het volgende:
[..]
En Mehmet maar die vond haar te lelijk. Kortom iedere vent die naar haar lacht kan de vader van haar kinderen worden. Geen wonder dat de vrolijkheid op straat verdwenen is, je zou toch maar per ongeluk.....
Dan hoop ik dat ze een vijfling krijg want dan is ze gelijk klaar met baren en hebben de kinderen allemaal dezelfde vader.quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:44 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
[..]
Ja zolang het maar het mannelijke geslacht is, is Bill er niet vies van, ze heeft duidelijk geen voorkeur
Maar Bill heeft nu de hoofdprijs zegt zedat zegt ze elke keer
het is nu de vraag, wie gaat erin mee om Bill zwanger te krijgen, haar eierstokken klapperen al een tijdje
![]()
Goeiequote:Op donderdag 2 mei 2019 18:56 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze een vijfling krijg want dan is ze gelijk klaar met baren en hebben de kinderen allemaal dezelfde vader.
lol, ja ik zie haar over 2/3 maanden echt zo zitten.quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:51 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
Hallo, denk ff aan mij, ik wil een kind hoor!
[ afbeelding ]
Valt mij trouwens mee dat Ruud nog niet heeft gereageerd via de media op dat Billy verhaal
Ik hoop dat het verstand niet ver te zoeken isquote:Op donderdag 2 mei 2019 18:57 schreef Alocanda het volgende:
[..]
lol, ja ik zie haar over 2/3 maanden echt zo zitten.
Zou heel goed kunnenquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:06 schreef renevanlaaren het volgende:
Zie ik nu Danny diego. Bij de hongerige wolven kandidaten bij stuk tv ?
Ja kloptquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:06 schreef renevanlaaren het volgende:
Zie ik nu Danny diego. Bij de hongerige wolven kandidaten bij stuk tv ?
ik zit me ook al enige tijd met verbazing naar die schoen te kijken...daar kan toch geen mens op lopen?quote:
toch elke keer weer bizar om zulke pics in the open te plaatsenquote:
gj op de zweeftoer...een jonko is zeker niet meer genoegquote:Op donderdag 2 mei 2019 23:06 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |