oh zo bedoel je, ja shit happensquote:Op donderdag 25 april 2019 22:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja maar niet als je als gezond ogend persoon op straat instort.
Er is iemand die je kleding uittrekt.
je bent zelf stoutquote:Op donderdag 25 april 2019 22:22 schreef Myrr het volgende:
Oh gatver. Dat whisky biertje is nog zwarter dan stout.
Dat is wel cute ja. Ons hansjequote:Op donderdag 25 april 2019 22:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
hans gaat naar ierland voor een gingerfestival, dat is toch fantastisch?
Ja, vooral als ze weer naar hun ouders gaanquote:
hoe heet het?quote:Op donderdag 25 april 2019 22:23 schreef Myrr het volgende:
Gatverdamme dit bier is echt heel goor maar hij was 5 nogwat dus ik drink hem op.
Ik heb donker Kasteelbier, smaakt ook alsof je een scherp rietje in iemand galblaas hebt gestoken om deze vervolgens leeg te zuigen.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:23 schreef Myrr het volgende:
Gatverdamme dit bier is echt heel goor maar hij was 5 nogwat dus ik drink hem op.
Dit is meer alsof je een rietje in een ontbonden lijk hebt gestoken en daarvan de sappen opslurpt. Die kleur heeft het ook.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb donker Kasteelbier, smaakt ook alsof je een scherp rietje in iemand galblaas hebt gestoken om deze vervolgens leeg te zuigen.
Lijkbruingroen dus.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dit is meer alsof je een rietje in een ontbonden lijk hebt gestoken en daarvan de sappen opslurpt. Die kleur heeft het ook.
Niks snoesjequote:
Wijn na bier geeft plezier.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:28 schreef UitStraling het volgende:
Zit te twijfelen of ik een wijntje zal pakken hierna, al is het maar om de gal weg te spoelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |