Maar hardop lachen maakt je juist vrolijkerquote:Op donderdag 25 april 2019 23:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vind Spekkie stiekem ook een leuke user, maar mijn gelaatsuitdrukking verandert bijna nooit door fok
ik ben je dankbaar, niemand vindt mijn posts ooit leukquote:Op donderdag 25 april 2019 23:07 schreef Myrr het volgende:
[..]
[..]
Deze 2 vond ik leuk terwijl ze echt middelmatig zijn dus het ligt aan mij
quote:Op donderdag 25 april 2019 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die haat me sinds vandaag eventjes maar dat heeft een andere reden.
heb toch godverdomme geen zin om te lachen naar een schermquote:Op donderdag 25 april 2019 23:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar hardop lachen maakt je juist vrolijker
Wel door andere dingen dan?quote:Op donderdag 25 april 2019 23:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vind Spekkie stiekem ook een leuke user, maar mijn gelaatsuitdrukking verandert bijna nooit door fok
Oh bij meervoudig denk ik aan chromosomale fouten dus vandaar dat ik het me afvroeg.quote:Op donderdag 25 april 2019 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was er eentje van een te vroeg geboren drieling, hij was degene die als eerste geboren werd en ze dachten dat de eerste geen zuurstof nodig had, wat langzaam in oplossend denken en zijn ledematen staan constant onder spanning, zodanig dat hij niet kan lopen, zie toch veel in die jongen.
haha myrr is dronken, zo hard kan zo'n debieltje toch helemaal niet schoppen, gekkiequote:Op donderdag 25 april 2019 23:10 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh bij meervoudig denk ik aan chromosomale fouten dus vandaar dat ik het me afvroeg.
Schop die jongen naar de sterren en beyond 💪🏽
Jank je ook altijd nadat je bent klaargekomen?quote:Op donderdag 25 april 2019 23:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja hoor, ik jank altijd als ik blote tieten zie
waarom nietquote:Op donderdag 25 april 2019 23:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb toch godverdomme geen zin om te lachen naar een scherm
oh nee, dan bloos ik altijdquote:Op donderdag 25 april 2019 23:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jank je ook altijd nadat je bent klaargekomen?
Ik vertel jou niets meer want je maakt me alleen maar belachelijk dus je hebt het aan jezelf te danken dat je het zonder mijn epische opwindende verhalen moet doen, schraal leven maar zo hoor, geen wonder dat je geen knoopjes open durft te doen voor de klas, mangosap.quote:
Ahahahhaha moest weer lachenquote:Op donderdag 25 april 2019 23:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
haha myrr is dronken, zo hard kan zo'n debieltje toch helemaal niet schoppen, gekkie
heb deze ff opgeslagenquote:Op donderdag 25 april 2019 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vertel jou niets meer want je maakt me alleen maar belachelijk dus je hebt het aan jezelf te danken dat je het zonder mijn epische opwindende verhalen moet doen, schraal leven maar zo hoor, geen wonder dat je geen knoopjes open durft te doen voor de klas, mangosap.
Ahw wat intens schattigquote:
Mijn gebeden zijn verhoordquote:Op donderdag 25 april 2019 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vertel jou niets meer want je maakt me alleen maar belachelijk dus je hebt het aan jezelf te danken dat je het zonder mijn epische opwindende verhalen moet doen, schraal leven maar zo hoor, geen wonder dat je geen knoopjes open durft te doen voor de klas, mangosap.
Sowieso dat je daar ook om moest lachenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |