Wilde mn nummer al dm'en maar never mindquote:Op donderdag 25 april 2019 23:02 schreef Myrr het volgende:
Zin in sexting maar het is 06.00 daar dus miss wachten op een ochtendstijfje.
prof zijn dm box is ook leegquote:Op donderdag 25 april 2019 23:02 schreef Myrr het volgende:
Zin in sexting maar het is 06.00 daar dus miss wachten op een ochtendstijfje.
Echt gemeen om me zo te outenquote:
praat je nu namens Zosk?quote:Op donderdag 25 april 2019 23:01 schreef McGrath het volgende:
en met die lul van jou is het meer een takje
als hij dit leest rolt ie zich voor het treintje richting succes en zekerheidquote:Op donderdag 25 april 2019 23:03 schreef UitStraling het volgende:
Ik had vandaag een meervoudig gehandicapte in een rolstoel op sollicitatie trouwen, die jongen ga ik aannemen en lostrekken en op het treintje richting succes en zekerheid zetten.
Zin in
Wat ga je hem laten doen dan? Meervoudig in welke zin?quote:Op donderdag 25 april 2019 23:03 schreef UitStraling het volgende:
Ik had vandaag een meervoudig gehandicapte in een rolstoel op sollicitatie trouwen, die jongen ga ik aannemen en lostrekken en op het treintje richting succes en zekerheid zetten.
Zin in
Dat zal je vader vast waarderenquote:Op donderdag 25 april 2019 23:03 schreef UitStraling het volgende:
Zin in
Oefquote:
vooral die van chloroquote:Op donderdag 25 april 2019 23:05 schreef Myrr het volgende:
Omg heb zowaar voor het eerst hardop gelachen door jullie posts. Toch wel goed bier.
jij hebt ook geen humorquote:Op donderdag 25 april 2019 23:05 schreef Myrr het volgende:
Omg heb zowaar voor het eerst hardop gelachen door jullie posts. Toch wel goed bier.
Was er eentje van een te vroeg geboren drieling, hij was degene die als eerste geboren werd en ze dachten dat de eerste geen zuurstof nodig had, wat langzaam in oplossend denken en zijn ledematen staan constant onder spanning, zodanig dat hij niet kan lopen, zie toch veel in die jongen.quote:Op donderdag 25 april 2019 23:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat ga je hem laten doen dan? Meervoudig in welke zin?
Geen idee eigenlijk. Overigens moet je dat helemaal niet willenquote:Op donderdag 25 april 2019 23:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
excuses, maar ik dacht dat iedereen hier toegang tot kpd had?
quote:Op donderdag 25 april 2019 23:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat zal je vader vast waarderen
Deze 2 vond ik leuk terwijl ze echt middelmatig zijn dus het ligt aan mijquote:Op donderdag 25 april 2019 23:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
als hij dit leest rolt ie zich voor het treintje richting succes en zekerheid
Die haat me sinds vandaag eventjes maar dat heeft een andere reden.quote:Op donderdag 25 april 2019 23:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat zal je vader vast waarderen
Ik vind Spekkie stiekem ook een leuke user, maar mijn gelaatsuitdrukking verandert bijna nooit door fokquote:Op donderdag 25 april 2019 23:07 schreef HPLC het volgende:
vooral met CK, Spekkie en WCH heb ik te veel lol gehad hier
Boeiend. Zolang de erfenis naar jou gaat yoloquote:Op donderdag 25 april 2019 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die haat me sinds vandaag eventjes maar dat heeft een andere reden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |