oh okéquote:Op donderdag 25 april 2019 22:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik let er wel altijd op of ik niks draag met net te veel inkijk ofzo, dus dat zal vast niet helpen
Begin daar nu maar eens meequote:Op donderdag 25 april 2019 22:54 schreef UitStraling het volgende:
Ex vrouw was trouwens Rector van een enorme middelbare dus eigenlijk moet ik mijn bek een keertje houden
Waarom in hemelsnaam?quote:Op donderdag 25 april 2019 22:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik let er wel altijd op of ik niks draag met net te veel inkijk ofzo, dus dat zal vast niet helpen
Bedankt voor je compliment thoquote:
Is toch gvd geen Amerika hierquote:
Wat ga je morgen doen?quote:
Ja logisch maar ik denk dat er ook wel wat leerlingen zijn die zich extra douchen en extra goed hun huiswerk maken in het spannende vooruitzicht van Chloro's bovenboobs.quote:
Chloro geeft stokslagen als motivatiequote:Op donderdag 25 april 2019 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja logisch maar ik denk dat er ook wel wat leerlingen zijn die zich extra douchen en extra goed hun huiswerk maken in het spannende vooruitzicht van Chloro's bovenboobs.
Ook lekker tochquote:Op donderdag 25 april 2019 22:59 schreef McGrath het volgende:
Maar waarschijnlijk ga ik na de sportschool gewoon serie kijken
Ja mooi toch. Hoef je ze niet te laten zien.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja logisch maar ik denk dat er ook wel wat leerlingen zijn die zich extra douchen en extra goed hun huiswerk maken in het spannende vooruitzicht van Chloro's bovenboobs.
Inb4 inwendigequote:Op donderdag 25 april 2019 23:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
Chloro geeft stokslagen als motivatie
Je volgt vkmag niet?quote:Op donderdag 25 april 2019 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me juist puriteinser en flauwer daar.
Ongetwijfeldquote:Op donderdag 25 april 2019 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Watquote:Op donderdag 25 april 2019 23:01 schreef McGrath het volgende:
en met die lul van jou is het meer een takje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |