HPLCockquote:
Nee?quote:Op donderdag 25 april 2019 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heh bah, doe daar eens wat aan dan.
quote:
Wowquote:
Trotse Noord Europeaan hier hoor, ik ben geen Aziaat of zoquote:Op donderdag 25 april 2019 23:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dan ook nog een kleine pik.. rip
Houd je bek over zosk, mafkeesquote:Op donderdag 25 april 2019 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trotse Noord Europeaan hier hoor, ik ben geen Aziaat of zo
Beter vibrator kopenquote:
Eigenlijk meen ik het niet, wel mooi bij jouw type hoor zo'n kont waar je scampi's vanaf kunt eten.quote:Op donderdag 25 april 2019 23:27 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee?Met maat 34 was mn kont alsnog groot. Ik heb geen striae op mijn heupen benen en kont omdat dat ding altijd al oversized is geweest.
was een goede grap hequote:Op donderdag 25 april 2019 23:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
ga echt niet naar mijn scherm lachen hoor
Ja was wel zo ver dat ik tussen European en Nigeria in ging zittenquote:Op donderdag 25 april 2019 23:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
dit is het ideale moment, pas alleen op voor zelfoverschatting als je alcohol op hebt
ga je dp?quote:Op donderdag 25 april 2019 23:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja die heb k al 800 gehad maar wil een x iets dat flexibel is om te combineren ahaaha.
Aahahha naar mn scherm gelachen lijkt wel of ik geblowd heb.quote:Op donderdag 25 april 2019 23:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
ga echt niet naar mijn scherm lachen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |