abonnement Unibet Coolblue
pi_509440
als ze verliefd is op bart, is ze een muts!
hoe kan je nou zo kort af doen tegen je eigen veiend als hij moeite doet om helemaal naar "De Bus" te komen.
De meeste passagiers zijn hartstikke blij als er familie of vrienden komen.
maar bij zoë is dit heel anders!
stomme appelkut......
Unless you are prepared to take risks, you will do nothing, have nothing and be nothing
pi_509856
quote:
Zoë verliefd op Bart?
Ze heeft haar relatie met Lars voorlopig op een laag pitje gezet, Na De Bus zien we wel verder of zoiets.

Zie ook http://www.fokforum.nl/showtopic/24930

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_511027
quote:
Op 01 december 2000 21:22 schreef Vito het volgende:
als ze verliefd is op bart, is ze een muts!
hoe kan je nou zo kort af doen tegen je eigen veiend als hij moeite doet om helemaal naar "De Bus" te komen.
De meeste passagiers zijn hartstikke blij als er familie of vrienden komen.
maar bij zoë is dit heel anders!
stomme appelkut......
Vito, je laat je duidelijk manipuleren door sbs, lees dit:
quote:
Zoë vraagt vriend te vertrekken << DE WAARHEID [26/11/2000 | Ðanny | nieuw!]
Zoë vraagt vriend te vertrekken
Het lijkt vandaag een heuse famillie dag. Bijna om het uur staat er wel een familielid of vriend van de passagiers bij het hek. Zoë haar vriend, Lars,is daar een van. Ze heeft even contact met haar lover gehad maar lijkt er onrustig van te worden.
Lars heeft in opdracht van Zoë een rondleiding gekregen op het terrein rond de BUS. "Ik ga nu zeggen dat ie naar huis moet", zegt Zoë tegen de anderen. De anderen vinden dat een goed idee. "Waarom", vraagt Lars als hij hoort dat hij moet gaan. "Omdat ik er nerveus van word", schreeuwt Zoë. Lars vertrekt en zwaait naar Zoë.

Met hun jassen aan lopen Bart en Zoë te ijsberen. Want ook voor Bart stonden er zojuist bekenden om de BUS.

---

Het bovenstaand bericht, van de SBS-site, klopt niet helemaal. Zoë vroeg dat aan mij, omdat Lars bij de auto stond, en ik nog wat foto's wou maken. Toen vroeg ik waarom ze dat wou. Overigens is bovenstaand bericht erg overdreven .. We stonden daar namelijk al een uur, en je krijgt de indruk dat ze, nadat we aan waren gekomen, zei: Willen jullie weggaan? Dit is NIET waar.

Danny


  zaterdag 2 december 2000 @ 20:56:29 #4
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_511050
Zowie is een superarrogant wichtToen Mariska haar van de week irriteerde zei ze zoiets van "wacht maar tot ik de populairste ben dan zet ik haar meteen op de bank"
Het is natuurlijk niet voor niets dat Zowie nog nooit echt de populairste is geweest.
Ik beweer niet dat ze impopulair is bij de stemmers maar er is altijd wel iemand die aardiger wordt gevonden dan zij.
Wat niet echt verwonderlijk als je ziet hoe zij zich boven iedereen verheven opstelt.
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')