abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 26 april 2019 @ 18:40:45 #276
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186441796
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 18:38 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

De toeslagen helpen nu ook niet echt als de prijzen voor de huur en ander levensonderhoud bijvoorbeeld alleen maar blijven stijgen. Dankzij VVD beleid gesteund door Groenslinks en D66 CDA PvdA.
Dus a is niet goed dus is b dat automatisch wel?
Laffe huichelaar
pi_186441813
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 18:40 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dus a is niet goed dus is b dat automatisch wel?
Ik vind Baudet's kijk op zaken veel eerlijker en nuchterder. Hij is tegen falende establishment hoe links wil je het hebben?
pi_186441886
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2019 18:42 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Ik vind Baudet's kijk op zaken veel eerlijker en nuchterder. Hij is tegen falende establishment hoe links wil je het hebben?
Ik weet niet hoe links jij het wil hebben, maar jij bent daadwerkelijk de eerste die Baudet links noemt. Als Baudet links noemt, zitten er alleen extreem-linksen in de Tweede Kamer. Want praktisch iedereen is linkser dan hij. Hij is gewoon voor geld weg halen bij de armen en geven aan de rijken. Daar moet je niet moeilijk over doen, dat is gewoon zo. Ook logisch als je medebestuursleden en oprichters allemaal dik miljonair zijn.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  vrijdag 26 april 2019 @ 18:57:20 #279
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186442050
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2019 18:42 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Ik vind Baudet's kijk op zaken veel eerlijker en nuchterder. Hij is tegen falende establishment hoe links wil je het hebben?
Dat is geen links/rechts zaak
Laffe huichelaar
pi_186442089
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2019 18:38 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

De toeslagen helpen nu ook niet echt als de prijzen voor de huur en ander levensonderhoud bijvoorbeeld alleen maar blijven stijgen. Dankzij VVD beleid gesteund door Groenslinks en D66 CDA PvdA.
En jij denkt dat het schrappen van toeslagen en het invoeren van een vlaktaks jouw situatie aanzienlijk verbetert? Of laat ik het anders vragen: hoe denk je dat het FvD jouw financiele situatie gaat verbeteren?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_186442094
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 18:47 schreef Hanca het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe links jij het wil hebben, maar jij bent daadwerkelijk de eerste die Baudet links noemt. Als Baudet links noemt, zitten er alleen extreem-linksen in de Tweede Kamer. Want praktisch iedereen is linkser dan hij. Hij is gewoon voor geld weg halen bij de armen en geven aan de rijken. Daar moet je niet moeilijk over doen, dat is gewoon zo. Ook logisch als je medebestuursleden en oprichters allemaal dik miljonair zijn.
Nre, Groenlinks en Pvda zijn vals-links. Ook wel slinks. Links lullen maar rechts de zakken vullen. De nieuwsberichten logen er niet om zeker wat betreft dat Pvda. En deze zogenaamde linksen hebben altijd rechts VVD beleid gesteund. Ze zijn niet links. Voor links moet je bij de SP zijn. Die zijn links. Maar ik wed dat jullie daar niet op hebben gestemd. Jullie stemmen liever op mooie voorstelingen van een betere samenleving en milieu maar worden telkens weer als domme behandeld en voorgelogen.

En overigens, SP is de laatste twee jaar een rare draai aan het maken. Hun sentimenten en beleid lijkt steeds meer op dat van PvdA. Ik weet niet waarom dit is. Er zitten lieden tussen zeker op gemeentelijke niveau waar ik vraagtekens bij zet. Dus heb ik Baudet gestemd.
pi_186442172
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2019 18:09 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Regel nummer 1.
In een storm schuilen totdat het ergste over is.
Dan stilletjes de puin ruimen en iets neerzetten wat mooier en sterker is.
Zou hetzelfde doen (of proberen).
Meer een shitstorm

ik denk dat Baudet wel echt ziek was en met een flinke buikgriep doe je er niet zoveel naast.
pi_186442184
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 19:04 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Meer een shitstorm

ik denk dat Baudet wel echt ziek was en met een flinke buikgriep doe je er niet zoveel naast.
Buikgriep, shitstorm, ik snap 'm.
  vrijdag 26 april 2019 @ 19:05:02 #284
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186442186
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2019 19:00 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Nre, Groenlinks en Pvda zijn vals-links. Ook wel slinks. Links lullen maar rechts de zakken vullen. De nieuwsberichten logen er niet om zeker wat betreft dat Pvda. En deze zogenaamde linksen hebben altijd rechts VVD beleid gesteund. Ze zijn niet links. Voor links moet je bij de SP zijn. Die zijn links. Maar ik wed dat jullie daar niet op hebben gestemd. Jullie stemmen liever op mooie voorstelingen van een betere samenleving en milieu maar worden telkens weer als domme behandeld en voorgelogen.

En overigens, SP is de laatste twee jaar een rare draai aan het maken. Hun sentimenten en beleid lijkt steeds meer op dat van PvdA. Ik weet niet waarom dit is. Er zitten lieden tussen zeker op gemeentelijke niveau waar ik vraagtekens bij zet. Dus heb ik Baudet gestemd.
waarom denk je toch dat iedereeb links stemt die kotst op FvD?
Laffe huichelaar
  vrijdag 26 april 2019 @ 19:06:12 #285
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186442207
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2019 19:00 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Nre, Groenlinks en Pvda zijn vals-links. Ook wel slinks. Links lullen maar rechts de zakken vullen. De nieuwsberichten logen er niet om zeker wat betreft dat Pvda. En deze zogenaamde linksen hebben altijd rechts VVD beleid gesteund. Ze zijn niet links. Voor links moet je bij de SP zijn. Die zijn links. Maar ik wed dat jullie daar niet op hebben gestemd. Jullie stemmen liever op mooie voorstelingen van een betere samenleving en milieu maar worden telkens weer als domme behandeld en voorgelogen.

En overigens, SP is de laatste twee jaar een rare draai aan het maken. Hun sentimenten en beleid lijkt steeds meer op dat van PvdA. Ik weet niet waarom dit is. Er zitten lieden tussen zeker op gemeentelijke niveau waar ik vraagtekens bij zet. Dus heb ik Baudet gestemd.
Ik denk dat de SP toch echt beter past voor iemand in jouw persoonlijke situatie. Maar het staat je uiteraard vrij om te stemmen op wie je wil :)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 26 april 2019 @ 19:07:04 #286
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186442224
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 19:04 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Meer een shitstorm

ik denk dat Baudet wel echt ziek was en met een flinke buikgriep doe je er niet zoveel naast.
Ik denk echt dat het een rotsmoes was :)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_186442229
Lekker belangrijk wat nr39 met bami van links denkt.
  vrijdag 26 april 2019 @ 19:08:25 #288
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186442245
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 19:05 schreef timmmmm het volgende:

[..]

waarom denk je toch dat iedereeb links stemt die kotst op FvD?
Lekker afgebakend doelwit. Verder nadenken niet nodig ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_186442270
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2019 18:42 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Ik vind Baudet's kijk op zaken veel eerlijker en nuchterder. Hij is tegen falende establishment hoe links wil je het hebben?
Hij is dan wel mooi deel van het falende establishment en heeft daar weer een eigen kleine falende factor in.
pi_186442347
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2019 19:07 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik denk echt dat het een rotsmoes was :)
Geef 'm het voordeel van de twijfel.
pi_186442408
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2019 18:27 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Wat in vredesnaam is alt-rechts eigenlijk. Is het een beetje rechts. Is het rechts van het midden. En je moet behoorlijk achterlijk zijn wil je tegenwoordig nog geloven in een rechts of links. Soms denk je links dan handel je weer rechts. Daarom maak je steeds de verkeerde keuze voor welke politieke partij dan ook.
Extreem rechts met een zweem van beschaving erover gedrapeerd. Maar zodra je ook maar een beetje onder het chroomlaagje gaat kijken is het gewoon weer hetzelfde liedje van anti-democratie, anti-vrouwenrechten, anti-semitisme, anti-homorechten, machismo, blanke superioriteit etc etc.

Baudet is zelf geen typische alt-righter, maar hij doet wel regelmatig uitspraken die goed vallen in die hoek. Op de alt-rechtse schuilplaatsen op internet lopen ze iig met hem weg.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 26 april 2019 @ 19:15:30 #292
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186442412
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2019 19:12 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Geef 'm het voordeel van de twijfel.
Neuh.. En na het gelieg over waneer ze er achter gekomen zouden zijn al helemaal niet meer :)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 26 april 2019 @ 19:16:30 #293
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186442440
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 19:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Extreem rechts met een zweem van beschaving erover gedrapeerd. Maar zodra je ook maar een beetje onder het chroomlaagje gaat kijken is het gewoon weer hetzelfde liedje van anti-democratie, anti-vrouwenrechten, anti-semitisme, anti-homorechten, machismo, blanke superioriteit etc etc.

Baudet is zelf geen typische alt-righter, maar hij doet wel regelmatig uitspraken die goed vallen in die hoek. Op de alt-rechtse schuilplaatsen op internet lopen ze iig met hem weg.
Nou... Hij associeert zich er iig wel wat al te graag mee.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 26 april 2019 @ 19:17:24 #294
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_186442462
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2019 19:16 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nou... Hij associeert zich er iig wel wat al te graag mee.
Hij snapt dondersgoed in welke politieke vijver hij vist.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_186442566
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 19:17 schreef Perrin het volgende:

[..]

Hij snapt dondersgoed in welke politieke vijver hij vist.
Precies, het is een dwaas maar hij is niet achterlijk.
  vrijdag 26 april 2019 @ 19:23:14 #296
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_186442574
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 19:17 schreef Perrin het volgende:

[..]

Hij snapt dondersgoed in welke politieke vijver hij vist.
Voor dat publiek is ook Veronica Inside en de Koning Toto reclame gemaakt (geen grap).
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_186442601
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2019 19:00 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Nre, Groenlinks en Pvda zijn vals-links. Ook wel slinks. Links lullen maar rechts de zakken vullen. De nieuwsberichten logen er niet om zeker wat betreft dat Pvda. En deze zogenaamde linksen hebben altijd rechts VVD beleid gesteund. Ze zijn niet links. Voor links moet je bij de SP zijn. Die zijn links. Maar ik wed dat jullie daar niet op hebben gestemd. Jullie stemmen liever op mooie voorstelingen van een betere samenleving en milieu maar worden telkens weer als domme behandeld en voorgelogen.

En overigens, SP is de laatste twee jaar een rare draai aan het maken. Hun sentimenten en beleid lijkt steeds meer op dat van PvdA. Ik weet niet waarom dit is. Er zitten lieden tussen zeker op gemeentelijke niveau waar ik vraagtekens bij zet. Dus heb ik Baudet gestemd.
Nee, ik stem inderdaad geen SP. Ook geen GL of PvdA trouwens. Ik ben trouwens wel zeer tevreden met de partij waar ik wel op heb gestemd en die echt dingen voor elkaar krijgen: CU.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  vrijdag 26 april 2019 @ 19:27:35 #298
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186442663
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 19:17 schreef Perrin het volgende:

[..]

Hij snapt dondersgoed in welke politieke vijver hij vist.
Uiteraard :)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 26 april 2019 @ 19:31:07 #299
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186442746
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 19:23 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Voor dat publiek is ook Veronica Inside en de Koning Toto reclame gemaakt (geen grap).
Royston Drenthe _O_
Laffe huichelaar
pi_186442754
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 19:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Extreem rechts met een zweem van beschaving erover gedrapeerd. Maar zodra je ook maar een beetje onder het chroomlaagje gaat kijken is het gewoon weer hetzelfde liedje van anti-democratie, anti-vrouwenrechten, anti-semitisme, anti-homorechten, machismo, blanke superioriteit etc etc.

Baudet is zelf geen typische alt-righter, maar hij doet wel regelmatig uitspraken die goed vallen in die hoek. Op de alt-rechtse schuilplaatsen op internet lopen ze iig met hem weg.
Ik denk zelfs dat hij links en rechts nederland gaat verenigen tegen fascistische beleid. Zelfs Anne Fleur is om. Ze heeft ervaren hoe linkse vrienden je uitkotsen en haar vriendje is rechts. Ze weet nu dat kiezen voor links of rechts tamelijk betrekkelijk is.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')