We hebben heel veel users en mods. mensen die zich soms dag en nacht inzetten voor een leuke community. Een community waarbij je met elkaar kan communiceren, je ei kwijt kan, of gewoon lol kan hebben. Iedereen maakt het mogelijk, maar sommige mensen maken het iets meer mogelijk dan andere mensen.
![giphy.gif]()
Bedank hier de mensen die naar jou hebben geluisterd, die leuk op jou reageren of die jij graag in het zonnetje wil zetten. Wie heeft een speciaal plekje in jouw hart veroverd door ontzettend geweldig te zijn
![Screen-Shot-2018-09-18-at-3.40.16-PM1.png]()
Je kan gewoon melden wie je wil, iedereen kan wel een positief woordje gebruiken niet waar

Dus laten we met zijn allen de mensen gaan noemen die ons leven op een positieve manier hebben beinvloed, zodat zij ook weten dat ze goed bezig zijn en we niet later denken van 'waarom heb ik die persoon nooit gezegd hoe prettig ik hem of haar vind?'.
![happy.001.jpeg]()
TS trapt af
Bedankt Hyaenidae voor het toveren van een glimlach op mijn gezicht als ik sommige topics van je zie

Je bent soms wat gevat, niet altijd snapt iedereen de achterliggende gedachte van je posts, maar je goede gevoel voor humor en vaak positieve verwoordingen, ook als de ander alleen maar de put kan zien, is bewonderenswaardig. Voor jou niks minder dan een dikke pluim!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2019 21:05:11 ]