hardquote:Op donderdag 25 april 2019 19:40 schreef McGrath het volgende:
heb je tieten van mijn telefoon gehaald
uhhquote:
iedereen die los ging op arya naakt en de mensen die daar op geilden en dat dat niet zou mogen en what thequote:
mooi he, heb 1x gefapt op de scene en 2x gefapt op de boze reactiesquote:Op donderdag 25 april 2019 19:43 schreef Crack_ het volgende:
iedereen die los ging op arya naakt en de mensen die daar op geilden en dat dat niet zou mogen en what the
Was het goede sideboob?quote:Op donderdag 25 april 2019 19:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mooi he, heb 1x gefapt op de scene en 2x gefapt op de boze reacties
ow jaquote:Op donderdag 25 april 2019 19:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh straf geil ga door
[..]
erwtjesstamppot?
ga maar even over de kniequote:Op donderdag 25 april 2019 19:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh straf geil ga door
[..]
erwtjesstamppot?
waarom zou je iets grof tellen, als je het doet moet het goedquote:Op donderdag 25 april 2019 19:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
ow ja
Ik had trouwens een beetje grof geteld, maar ik denk dat ik onderweg naar huis zeker 300 lammetjes kan bewonderen.
kop een getelde boom, dik zwijnquote:Op donderdag 25 april 2019 19:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom zou je iets grof tellen, als je het doet moet het goed
Je bent véél te ver gegaan, ik kan je nu écht wel van alles en nog wat toe wensen en je verrot schelden, maar dat doe ik niet, want dat lolletje gun ik jou en de rest van de sc nietquote:
Nee, dat is MIJN probleem, als je dat niet aanstaat dan koekoek je maar op.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Je bent véél te ver gegaan, ik kan je nu écht wel van alles en nog wat toe wensen en je verrot schelden, maar dat doe ik niet, want dat lolletje gun ik jou en de rest van de sc niet
Niet gekliktquote:Op donderdag 25 april 2019 20:09 schreef Trollscience het volgende:
https://twitter.com/CursedVideos/status/1078513879414652928 gek filmpje
haha je bent zelf ook niet leuk dan haquote:Op donderdag 25 april 2019 20:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
zie je wat je doet? jij bent er en ineens zijn alle leuke users weg
quote:Op donderdag 25 april 2019 20:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, dat is MIJN probleem, als je dat niet aanstaat dan koekoek je maar op.
dat heb ik nooit beweerdquote:Op donderdag 25 april 2019 20:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
haha je bent zelf ook niet leuk dan ha
dat zei je moeder gisteravond ookquote:Op donderdag 25 april 2019 20:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
De gitaar maakt niets uit, het gaat om het vingerwerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |