Liever Unox worst dan gewone kankrworstquote:
maar is dat lekker uit de magnetron? magnetron opgewarmd voedsel is meestal niet te vretenquote:Op woensdag 24 april 2019 22:37 schreef racerdkb het volgende:
60 sec in de magnetron op 600 watt is denk ik makkelijker voor een persoon met jouw skills.
zonder blik dan he. worstjes los op een bordje.
Bij knakworsten maakt dat echt niet uit.quote:Op woensdag 24 april 2019 23:04 schreef fsociety59 het volgende:
[..]
maar is dat lekker uit de magnetron? magnetron opgewarmd voedsel is meestal niet te vreten
Dat wordt toch keidroog?quote:Op woensdag 24 april 2019 22:37 schreef racerdkb het volgende:
60 sec in de magnetron op 600 watt is denk ik makkelijker voor een persoon met jouw skills.
zonder blik dan he. worstjes los op een bordje.
Lees de handleiding van het apparaat.quote:Op donderdag 25 april 2019 01:05 schreef fsociety59 het volgende:
Dit is misschien een domme vraag, maar hoe stel je het aantal watt van een magnetron in? Het enige wat ik ooit met een magnetron doe is aan die knop draaien en de tijd instellen en op start drukken.
Dat is ook niet te vreten als je het op een andere manier opwarmt.quote:Op woensdag 24 april 2019 23:04 schreef fsociety59 het volgende:
[..]
maar is dat lekker uit de magnetron? magnetron opgewarmd voedsel is meestal niet te vreten
Het enige wat ik me afvraag is hoe het kan dat Kluun zolang verborgen heeft kunnen houden dat hij een broer heeft als ik zo de pohi van deze user eens bekijk.quote:
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:10 schreef fsociety59 het volgende:
[..]
Nee heb het niet gedaan vraag wel een keer aan mn moeder of ze ze op wil warmen
In een ander topic wilde hij z'n rijbewijs halen dus minimal 17 blijkbaar...quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:10 schreef fsociety59 het volgende:
[..]
Nee heb het niet gedaan vraag wel een keer aan mn moeder of ze ze op wil warmen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |