Zo danquote:Op donderdag 25 april 2019 00:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jij moet gewoon je mond houden ik heb jou niets gevraagd
Zeg Aber, wanneer ga je prof eens bevredigen? Hij staat zo droog dat ie alleen over voetbal kan praten.quote:
Remqo maatquote:Op donderdag 25 april 2019 00:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zeg Aber, wanneer ga je prof eens bevredigen? Hij staat zo droog dat ie alleen over voetbal kan praten.
Keiharde klinkers.quote:
Terecht, zou familie tot in de 7e graad omleggen, voor de zekerheid, zal dr leren, de hoerquote:Op donderdag 25 april 2019 08:07 schreef Rozevla het volgende:
Vannacht gedroomd dat ik iemand z’n kop had afgesneden en er spelletjes mee aan het doen was.
Dat ik het hoofd in een emmer moest gooien van een afstand, of via de muur in een emmer.
Werd ik gezien door de buurvrouw en naaide ze me erbij bij de smeris![]()
SNITCHES GET STICHES!!!!
Ik ga haar vandaag terug pakken, naai wijf ben zo kwaad op der he![]()
SPEKKIEquote:Op donderdag 25 april 2019 09:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Terecht, zou familie tot in de 7e graad omleggen, voor de zekerheid, zal dr leren, de hoer
quote:Op donderdag 25 april 2019 09:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb een kaaskop in mn broek, jonguh
Zo... RUSTAAAGHHHHquote:Op donderdag 25 april 2019 00:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo dan
KOEKOEK
BIM BAM BOM
1-0
Heeequote:
Ach joh, je hebt vast andere kwaliteiten... handdoekvouwen... om er één te noemen, (soort van) functioneren met een zware geestelijke handicap, hop nog éénquote:
Het ziet er nogal dreigend uitquote:
Ik vind het even prima zoquote:Op donderdag 25 april 2019 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het ziet er nogal dreigend uit
Jezus man, ben echt even uit m'n hum nuquote:Op donderdag 25 april 2019 09:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ach joh, je hebt vast andere kwaliteiten... handdoekvouwen... om er één te noemen, (soort van) functioneren met een zware geestelijke handicap, hop nog één
Nou ja, ik zit toch binnenquote:Op donderdag 25 april 2019 09:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het even prima zo
Helaas is een konijn week na zijn castratie overleden, de rest doet het wel goed, hobbelen allemaal blij rond, zijn bezig met een grote ren waar ik ook in kan staanquote:Op donderdag 25 april 2019 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heee
Alles goed?
Hier zit Yoshi een beetje te mokken in een hoekje, maar neemt zn pilletje nog wel.. Ik denk dat ik binnenkort weer eens naar België moet voor een algemene checkup
Heb jij een hum???? godtievus, dat moet een flinke hum zijn dan...quote:Op donderdag 25 april 2019 09:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Jezus man, ben echt even uit m'n hum nu
Wtf!quote:Op donderdag 25 april 2019 09:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Jezus man, ben echt even uit m'n hum nu
Ahwwwquote:Op donderdag 25 april 2019 09:20 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Helaas is een konijn week na zijn castratie overleden, de rest doet het wel goed, hobbelen allemaal blij rond, zijn bezig met een grote ren waar ik ook in kan staan![]()
Och jee, wacht niet te lang met Yoshi, cavia's zijn best kwetsbare beestjes die lang doen alsof er niets aan de hand is
Neequote:Op donderdag 25 april 2019 09:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoi haags, zou een quote van Vanillekwark waarin hij het modbeleid een inconsequente ballenbak noemt een acceptabele sig zijn
als tweede optie had ik deze VK quote ''Ik doe mn best niet te reageren. Elke reactie die ik me kan bedenken zal me een stortvloed aan notes opleveren met dat nieuwe beleid''
alvast bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |