abonnement Unibet Coolblue
pi_186395613
Privé boos: ‘Duncan Laurence vaag over geaardheid’

Jan Uriot, sterverslaggever van de Privé, ergert zich groen en geel aan de uitspraken die Songfestival-inzending Duncan Laurence doet over zijn geaardheid. Eerst was hij nog homo en nu is hij opeens bi, briest Uriot in een aflevering van Privé TV. “Het maakt mij geen flikker uit wat iemand is, maar hij heeft altijd gecommuniceerd dat hij van de herenliefde was. Prima, helemaal goed, niks mis mee. Ik zal de laatste zijn die daar iets over zegt“, begint de showkenner.
Maar: “Opeens ging hij in Londen heel erg communiceren dat hij biseksueel is. Dan denk ik: nou ja, moet je dat nou allemaal zo naar buiten brengen? Dat biseksueel werd ontzettend naar buiten gedragen.”

Uriot vraagt zich af waarom Laurence zich bij de perspresentaties in Londen ineens voordeed als biseksueel. “Is dat nou een stukje mediatraining, denk ik dan? Dat ze bij de Avrotros gezegd hebben: ‘Niet te veel homoseksualiteit’? Het zou kunnen, ik weet het niet hoor.”

“Dat viel mij dus op. Eerst heeft hij het over een meneer op de bank thuis en toen was het opeens dat er misschien ook wel een mevrouw zit. Maar het kan me niet schelen.”

https://www.mediacourant.(...)aag-over-geaardheid/
pi_186395700
Gisteren zo blij dat het filmpje hierover niet meer te zien was en dat kom je het "nieuws" hier tegen. :X

[ Bericht 3% gewijzigd door summer52 op 24-04-2019 12:39:34 ]
pi_186396446
"Maar het kan me niet schelen" _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_186399688
Ik heb Duncan echt nog nooit zien zeggen dat hij homo is. Misschien kan de grote journalist Uriot even aangeven waar hij dat heeft beweerd?
  woensdag 24 april 2019 @ 18:18:37 #5
2681 Dave
Aardig op drave
pi_186401192
Ik denk dat Uriot in al zijn wijsheid heeft besloten dat als een man een meneer op de bank heeft zitten om bij thuis te komen, dat hij dan wel homo moet zijn. Bi bestaat in zijn vocabulair waarschijnlijk niet.

Ik vond juist die Facebook-post zo mooi waarin ie uitlegt dat ie bi is, en dat ie op personen valt, en niet op geslacht (of iets van die strekking). En dat was al van oktober vorig jaar.

Dus we kunnen wel concluderen dat Uriot's duim zo groot is als zijn ego.

Volgens mij hebben we de Raatgever van dit jaar te pakken.
:o)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 april 2019 @ 21:28:02 #6
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186405613
Oh de Reetveger van 2019 is ook bekend zie ik.

Van die personen die denken dat hun mening er toe doet. Ga fietsen man. Wat boeit het ons überhaupt of hij homo, bi, trans of wat dan ook is. Het is zijn leven. Simpel volk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')