abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 23 april 2019 @ 23:28:46 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_186389813
quote:
Katja Schuurman is voor het blad FHM uit de kleren gegaan. Het was haar vriend Freek die de presentatrice uiteindelijk over de streep trok.

Katja: “Mijn vriend vond dat ik deze fotoshoot absoluut moest doen. Hij vindt het leuk om met me te pronken, haha. Eigenlijk was het geen optie dat ik nee zei.” Katja Schuurman werd in 2002 door FHM al eens verkozen tot Meest Sexy Vrouw van Nederland en staat nu 17 jaar na dato weer met een sexy shoot in het mannenblad. “Ik vind het wel een eer dat ik gevraagd ben. Daarnaast vind ik het ook mooi om te laten zien dat je seksueel voelen niet ophoudt na je 40e. Eigenlijk het tegenovergestelde, want ik voel me veel zelfverzekerder dan ten ik twintig was.”

Spannend vindt Katja het in elk geval niet meer om naakt op de foto te gaan. “Nee, ik vind het niet meer spannend om uit de kleren te gaan. Behalve dat ik dan denk: een klein beetje sportschool zou geen kwaad kunnen. Het blijft altijd een beetje raar dat je in een klein broekje krioelt op een bed terwijl er tien man om je heen staan, maar ik ben heel makkelijk met naakt.”

De FHM500 met de fotoshoot van Katja Schuurman zal eind mei verschijnen.

:9
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_186389996
maar nu
heb ik er eeeeeen
die precies weet hoe het moet
die er altijd voor me is
en die alles voor me doet
en ik raak hem op de juiste plaats
en hij doet wat ik vraag
dat is wat iedereen toch wil
vandaag
:')
pi_186390179
Nog steeds bloedmooi :9 _O_
blablablabla
pi_186390198
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 23:52 schreef Elan het volgende:
Nog steeds bloedmooi :9 _O_
ADEMNOOD
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_186395847
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 23:53 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

ADEMNOOD
WANT MIJN LULLLLLLL IS GROOOOOOOOOOOOOT
  Forum Admin woensdag 24 april 2019 @ 15:16:54 #6
58651 crew  murp
murp
pi_186398192
Katja Schuurman O+

Wat een lekker wijf blijft het toch
  woensdag 2 oktober 2019 @ 09:47:17 #7
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_189223000







https://www.rtlboulevard.(...)n-mensen-tegelijk-de

[ Bericht 10% gewijzigd door Pippi op 02-10-2019 09:58:02 ]
pi_189223751
Leuke, mooie vrouw maar vind het wel elke keer teveel privé informatie. Dat ze sex hebben met 7 man hoeft heel Nederland toch niet te weten?

Ik dacht dat ze alleen dwangmatige tics had, maar ze heeft dus een lichte bipolaire stoornis.

44 vind ik trouwens vrij oud om nog moeder te worden ( eer dat de baby er is, als het lukt 45 of 46 ) , maar goed daar zijn de meningen over verdeeld.
pi_189227236
Oh Katja weer. Lekker gek doen met een piemel in de mond, kont, kut en in elke hand een zwans. Maar alleen als haar vent meedoet. Geil, hoor. :9
  woensdag 2 oktober 2019 @ 16:47:49 #10
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_189228974
Gestoord nymfomaan wijf vind ik het, dochter zal trots op haar zijn :')
Tevens 44 jaar zijn, nog een kind willen en daarvoor bereid te zijn om stoppen met de medicatie die je slikt voor je bipolaire stoornis terwijl je weet dat je zonder die medicatie debiele dingen doet. Go girl! ^O^
pi_189231717
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 16:47 schreef Pippi het volgende:
Gestoord nymfomaan wijf vind ik het, dochter zal trots op haar zijn:')
Tevens 44 jaar zijn, nog een kind willen en daarvoor bereid te zijn om stoppen met de medicatie die je slikt voor je bipolaire stoornis terwijl je weet dat je zonder die medicatie debiele dingen doet. Go girl! ^O^
Sommige mensen denken alleen maar aan hun eigen wensen. Het kind is bijzaak.
Zoals ik heb gelezen kan het ook nog erfelijk zijn. Maar ja, who cares?

Zou ze al van de medicatie af zijn? dat ze zulke uitspraken op camera vast laat leggen dat ze zich door een heel parenclub laat uitwonen, in een bad vol drijvende klodders zaad. :r
  Tettenkoning woensdag 2 oktober 2019 @ 19:52:39 #12
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189231870
quote:
7s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 19:44 schreef IriYe het volgende:
Sommige mensen denken alleen maar aan hun eigen wensen. Het kind is bijzaak.
Zoals ik heb gelezen kan het ook nog erfelijk zijn. Maar ja, who cares?

Zou ze al van de medicatie af zijn? dat ze zulke uitspraken op camera vast laat leggen dat ze zich door een heel parenclub laat uitwonen, in een bad vol drijvende klodders zaad. :r
Aandacht, alles voor een beetje aandacht... :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_189231976
Dit
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 16:47 schreef Pippi het volgende:
Gestoord nymfomaan wijf vind ik het, dochter zal trots op haar zijn :')
Tevens 44 jaar zijn, nog een kind willen en daarvoor bereid te zijn om stoppen met de medicatie die je slikt voor je bipolaire stoornis terwijl je weet dat je zonder die medicatie debiele dingen doet. Go girl! ^O^
Met medicatie blijkbaar ook :')
pi_189234511
Katja reageert op pikante onthullingen

„Voor de goede orde: Ik heb het in bedgeheimen gehad over een feestelijk uitstapje dat Freek en ik een of twee keer per jaar maken, niet over iets dat we elk weekend doen”, verduidelijkt ze.

„En: Ik ben open over veel dingen in mijn leven omdat ik daarmee een statement wil maken; De geldende norm moet niet verward worden met de waarheid. Het is gezond de status quo te bevragen en nieuwe mogelijkheden te onderzoeken. Ik denk dat dat voor veel mensen een bevrijding zou zijn. En tenslotte: Ik besef dat mijn openheid niet altijd fijn is voor een aantal mensen waar ik van hou. Dit was dus het laatste dat ik in het openbaar gezegd heb over ons seksleven”, besluit ze.
https://www.telegraaf.nl/(...)pikante-onthullingen

:W
  woensdag 2 oktober 2019 @ 22:31:33 #15
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_189236463
quote:
7s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 21:32 schreef IriYe het volgende:
Katja reageert op pikante onthullingen

„Voor de goede orde: Ik heb het in bedgeheimen gehad over een feestelijk uitstapje dat Freek en ik een of twee keer per jaar maken, niet over iets dat we elk weekend doen”, verduidelijkt ze.

„En: Ik ben open over veel dingen in mijn leven omdat ik daarmee een statement wil maken; De geldende norm moet niet verward worden met de waarheid. Het is gezond de status quo te bevragen en nieuwe mogelijkheden te onderzoeken. Ik denk dat dat voor veel mensen een bevrijding zou zijn. En tenslotte: Ik besef dat mijn openheid niet altijd fijn is voor een aantal mensen waar ik van hou. Dit was dus het laatste dat ik in het openbaar gezegd heb over ons seksleven”, besluit ze.
https://www.telegraaf.nl/(...)pikante-onthullingen
:W
Lekker impulsief sexonthullingen doen in de media en deze later, vanwege de reacties hierop, nog proberen te nuanceren :')
Een jacuzzi vol sperma een feestelijk uitstapje noemen :')
Zeggen dat je beseft dat die vulgaire openheid niet altijd fijn is voor een aantal mensen waar je van houdt :')
Ik heb meelij met haar dochter, die heeft hier niet om gevraagd.
Als je dan zo graag erop los wilt neuken, begin dan niet aan nageslacht.
pi_189236560
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 22:31 schreef Pippi het volgende:

[..]

Lekker impulsief sexonthullingen doen in de media en deze later, vanwege de reacties hierop, nog proberen te nuanceren :')
Een jacuzzi vol sperma een feestelijk uitstapje noemen :')
Zeggen dat je beseft dat die vulgaire openheid niet altijd fijn is voor een aantal mensen waar je van houdt :')
Ik heb meelij met haar dochter, die heeft hier niet om gevraagd.
Als je dan zo graag erop los wilt neuken, begin dan niet aan nageslacht.
Doe niet zo bekrompen man :')
Maar ik kan 't mis hebben...
  woensdag 2 oktober 2019 @ 22:37:43 #17
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_189236629
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 22:31 schreef Pippi het volgende:

[..]

Lekker impulsief sexonthullingen doen in de media en deze later, vanwege de reacties hierop, nog proberen te nuanceren :')
Een jacuzzi vol sperma een feestelijk uitstapje noemen :')
Zeggen dat je beseft dat die vulgaire openheid niet altijd fijn is voor een aantal mensen waar je van houdt :')
Ik heb meelij met haar dochter, die heeft hier niet om gevraagd.
Als je dan zo graag erop los wilt neuken, begin dan niet aan nageslacht.
Deels oneens. Mag ze best doen, maar het is dan wel slim om dat vanwege dochter stil te houden. Die krijgt daar nu uiteraard opmerkingen over.
With love :*
  woensdag 2 oktober 2019 @ 22:51:18 #18
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_189237090
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 22:35 schreef Patroon het volgende:
Doe niet zo bekrompen man :')
Welnee! Zodra je kinderen hebt moet je gewoon beter nadenken over wat je wel of niet deelt met derden.
  woensdag 2 oktober 2019 @ 22:51:43 #19
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_189237104
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 22:37 schreef girlnextdoor. het volgende:
Deels oneens. Mag ze best doen, maar het is dan wel slim om dat vanwege dochter stil te houden. Die krijgt daar nu uiteraard opmerkingen over.
Ben het met je eens.
pi_189239948
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 22:51 schreef Pippi het volgende:

[..]

Welnee! Zodra je kinderen hebt moet je gewoon beter nadenken over wat je wel of niet deelt met derden.
Helaas is dat de waarheid en dat komt door mensen met een bekrompen geest zoals jij. Iedereen moet lekker zelf weten wat hij/zij doet. Leven en laten leven.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_189258836
Mee eens Patroon. Maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het vooral weer om aandacht krijgen draait.
quote:
7s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 21:32 schreef IriYe het volgende:
Katja reageert op pikante onthullingen

„Voor de goede orde: Ik heb het in bedgeheimen gehad over een feestelijk uitstapje dat Freek en ik een of twee keer per jaar maken, niet over iets dat we elk weekend doen”, verduidelijkt ze.

„En: Ik ben open over veel dingen in mijn leven omdat ik daarmee een statement wil maken; De geldende norm moet niet verward worden met de waarheid. Het is gezond de status quo te bevragen en nieuwe mogelijkheden te onderzoeken. Ik denk dat dat voor veel mensen een bevrijding zou zijn. En tenslotte: Ik besef dat mijn openheid niet altijd fijn is voor een aantal mensen waar ik van hou. Dit was dus het laatste dat ik in het openbaar gezegd heb over ons seksleven”, besluit ze.
https://www.telegraaf.nl/(...)pikante-onthullingen

:W
pfff ja ja een statement maken want we moeten de geldende norm niet verwarren met de waarheid.

Het komt op mij eerder over dat ze vooral weer aandacht nodig heeft.
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 09:57:28 #22
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_189260217
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 07:13 schreef roninho het volgende:
Het komt op mij eerder over dat ze vooral weer aandacht nodig heeft.
Want die krijgt ze nooit?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_189261366
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 09:57 schreef static het volgende:

[..]

Want die krijgt ze nooit?
Ik denk dat ze vooral een grote flapuit is en totaal niet nadenkt bij wat ze zegt.
pi_189261806
https://m.hln.be/showbizz(...)ije-liefde~ac80b689/

Sinds haar uitlatingen staat ze in België volop in de schijnwerpers.
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 11:44:12 #25
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_189261830
quote:
Ze is er een zogenaamde ‘triple threat’: ze kan zingen, acteren én presenteren.
De muzikale lat ligt voor deze journalist niet zo hoog, gok ik. :P
pi_189263627
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 11:44 schreef Eightyone het volgende:

[..]

De muzikale lat ligt voor deze journalist niet zo hoog, gok ik. :P
De acteerlat ook niet hoor
pi_189828281
Terwijl Katja Schuurman (44) al meerdere malen aangaf nog te dromen van een zusje of broertje voor haar dochter Sammie (9), lijkt haar man Freek van Noortwijk (31) iets minder vast te houden aan die wens.

Aan Story vertelt Freek: ‘Ik ben wel een beetje klaar met kinderen in het algemeen. Ik houd natuurlijk heel veel van Sammie en ze is een fantastisch meisje, maar als er dan bijvoorbeeld allemaal vriendinnetjes op bezoek zijn, met al die drukte, vind ik het allemaal wel erg veel.’

Jawoord
Wel vervulden Katja en Freek al die andere droom samen, door elkaar deze zomer het jawoord te geven. Op hun eigen manier, want ze trouwden niet voor de wet. ‘Het was een uit de hand gelopen liefdesfeest, dat was voor ons het belangrijkste. We zijn dus niet officieel getrouwd. Maar het maakt ons helemaal niet uit wat anderen ervan vinden.’

Drukte

Freek runt inmiddels meerdere horecazaken en heeft een overvolle agenda. Is het allemaal niet een beetje veel? ‘Het is inderdaad vaak erg druk. Katja en ik hebben ook nog een passievolle relatie, dus we willen ook nog genoeg tijd overhouden om samen leuke dingen te doen. Wij halen eigenlijk het slechtste en het beste in elkaar naar boven. Het beste is dat we elkaar enorm veel liefde geven, maar wat minder is, is dat we allebei niet de handrem zijn die we beiden soms goed zouden kunnen gebruiken. Wat dat betreft zijn we behoorlijk vermoeiend voor elkaar.’
https://www.story.nl/arti(...)I#Echobox=1573030698

Benieuwd hoelang ze het nog volhouden..ik geef het hooguit nog 4 maanden.
pi_189834065
Gaf het sowieso nooit lang en de drempel om te "scheiden" ligt nu ook wat lager.

Ze had laatst op insta gepost dat ze rust nodig had en op een yogaretraite ging. Maar dan wel vergezeld van een foto van zichzelf in een yogahouding :') altijd zo wonderlijk als mensen gaan poseren voor zulke foto's. Zogenaamd zen maar ondertussen natuurlijk erg bewust van de insta-waarde van zo'n kiekje.
  Tettenkoning donderdag 7 november 2019 @ 16:16:06 #29
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189834402
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 15:50 schreef letmehearyouscream het volgende:
Gaf het sowieso nooit lang en de drempel om te "scheiden" ligt nu ook wat lager.

Ze had laatst op insta gepost dat ze rust nodig had en op een yogaretraite ging. Maar dan wel vergezeld van een foto van zichzelf in een yogahouding :') altijd zo wonderlijk als mensen gaan poseren voor zulke foto's. Zogenaamd zen maar ondertussen natuurlijk erg bewust van de insta-waarde van zo'n kiekje.

Deze zeker?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_189834487
'Het moest van mijn vriendje'. Echt, hoe oud ben je nou. Vriendje is leuk voor op de lagere school, daarna is het gewoon je vriend.
pi_189835009
Volgens mij zit ze gewoon in een afkickkliniek ipv op yogaretraite :')
pi_189835676
quote:
7s.gif Op donderdag 7 november 2019 17:02 schreef IriYe het volgende:
Volgens mij zit ze gewoon in een afkickkliniek ipv op yogaretraite :')
Chillen chillen chillen in het bubbel bubbelbad.
  donderdag 7 november 2019 @ 18:28:53 #33
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_189836592
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 16:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
'Het moest van mijn vriendje'. Echt, hoe oud ben je nou. Vriendje is leuk voor op de lagere school, daarna is het gewoon je vriend.
Gezeik om niets vind ik dit.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_189840756
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 16:16 schreef Nine. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Deze zeker?
Ja haha :') zo voor de bühne dit.
Ik denk dat er meer aan de hand is. Net als van die celebs die vanwege oververmoeid in een afkickkliniek belanden. Uh-huh.
pi_189875991
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 06:46 schreef Patroon het volgende:

[..]

Helaas is dat de waarheid en dat komt door mensen met een bekrompen geest zoals jij. Iedereen moet lekker zelf weten wat hij/zij doet. Leven en laten leven.
Dus jij wilt/wilde tot in detail van het seksleven van je ouders weten, bij voorkeur ook nog met (mentale) beelden erbij?

Kijk, mij interesseert het echt niet, al doet ze het midden op straat (hoewel dat gewoon tegen de wet is), maar als kind..En zeker als jong kind, schaam je je kapot voor je ouders en zeker bij tamelijk persoonlijke details mag je daar als ouder best even over nadenken of het nu wel zo slim is om dat met de rest van de wereld te delen.

Wat mij betreft komt het vooral over als: ik krijg geen rollen meer, alles voor de aandacht
  zondag 10 november 2019 @ 10:19:38 #36
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_189876243
Ik vond dr vroeger vooral maar een vervelend huppeltrutje maar tegenwoordig vind ik het wel een topwijf. Loopt lekker niet in de pas en doet waar ze zin in heeft. Niet verkeerd.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_189877865
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 10:19 schreef VeX- het volgende:
e maar tegenwoordig vind ik het wel een topwijf. Loopt lekker niet in de pas en doet waar ze zin in heeft. Niet verkeerd.
yup en met haar 44 jaar is ze nog altijd extreem knap. Ik bedoel de meeste 44 jarige vrouwen zien er al niet meer uit in NL. #kortpittig
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')