abonnement Unibet Coolblue
pi_186478065
En Sevilla staat achter tegen Girona met 1-0
pi_186478075
Verdiende achterstand.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_186479018
Terechte nederlaag. Zwakke vertoning van Sevilla, zeker het middenveld was bagger. Getafe kan een gouden zaak doen met een zege. Ze staan al op onderling resultaat boven Sevilla. Dat kan straks drie (+1 onderling resultaat) zijn.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_186479103
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 15:55 schreef El-Stinho het volgende:
Terechte nederlaag. Zwakke vertoning van Sevilla, zeker het middenveld was bagger. Getafe kan een gouden zaak doen met een zege. Ze staan al op onderling resultaat boven Sevilla. Dat kan straks drie (+1 onderling resultaat) zijn.
Zou een heel mooi resultaat zijn van Getafe. En tegen Real Sociedad zouden ze zeker een punt kunnen pakken.
  zondag 28 april 2019 @ 16:15:35 #105
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_186479458
Directe rode kaart voor natrappen voor Banega. Nog enig hoop voor Valencia zo
pi_186479922
Djene, dommerik.

Penalty voor Sociedad en 1-0 Getafe
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  zondag 28 april 2019 @ 17:26:04 #107
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_186480964
2-0 Sociedad. Er verandert niets in stand dus :P
pi_186481015
Oyarzabal en José _O_.

Blijft zonde dat La Real twee seizoenen zo onrustig is terwijl het een stinkend mooie selectie heeft.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_186482582
Fornals met een rabona _O_. 1-0 voor Villarreal tegen Huesca. Ze gaan zich na een heel zwaar seizoen praktisch veilig spelen.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_186484704
Villarreal 1-1 Huesca; Villarreal blijft 5 punten boven de streep, Huesca schiet met een punt niets op. Volgende week zijn ze gedegradeerd.

Als Rayo Vallecano straks verliest (zonder topspits Raul de Tomas) zijn ze gedegradeerd. Real Madrid aka Rotatie FC zonder een geblesseerde Benzema, dus ik ben benieuwd wie de goals zo gaat maken (lol).
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_186485314
Real 1-0 achter
  zondag 28 april 2019 @ 21:33:46 #112
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_186485952
Waardeloze wedstrijd van Real.
sig verwijderd door FA
pi_186486659
Wow dat is de Bebé van Manchester United _O- Leeft die nog joh
pi_186486909
Real is niet best dit seizoen maar deze ploeg heeft de fans toch veel gegeven de laatste 5 jaar. Te laat begonnen met verversen, wat ook niet makkelijk is als je in hetzelfde peperdure vijvertje vist als de concurrentie.
  maandag 29 april 2019 @ 09:07:07 #115
131800 Tarado
capô de fusca
pi_186491885
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 22:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Real is niet best dit seizoen maar deze ploeg heeft de fans toch veel gegeven de laatste 5 jaar. Te laat begonnen met verversen, wat ook niet makkelijk is als je in hetzelfde peperdure vijvertje vist als de concurrentie.
als je Ronaldo laat gaan en 40-45 goals inlevert is het ook niet zo raar, hij hielp ze ook heel vaak over het dooie punt heen.
pi_186492226
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 09:07 schreef Tarado het volgende:

[..]

als je Ronaldo laat gaan en 40-45 goals inlevert is het ook niet zo raar, hij hielp ze ook heel vaak over het dooie punt heen.
Probleem is meer dat het hele elftal op hem was afgestemd. Nu zit je met een middenveld dat te weinig scoort dan wel aansluiting vindt; Marcelo wordt te veel en te vaak exposed; Bale is het gewoon niet voor Real Madrid et cetera.

Dit los je niet met een of twee transfers op. Een grondige renovatie is nodig en ik heb sterk mijn twijfels of Zidane die kan realiseren.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  maandag 29 april 2019 @ 11:10:52 #117
131800 Tarado
capô de fusca
pi_186493521
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 09:31 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Probleem is meer dat het hele elftal op hem was afgestemd. Nu zit je met een middenveld dat te weinig scoort dan wel aansluiting vindt; Marcelo wordt te veel en te vaak exposed; Bale is het gewoon niet voor Real Madrid et cetera.

Dit los je niet met een of twee transfers op. Een grondige renovatie is nodig en ik heb sterk mijn twijfels of Zidane die kan realiseren.
mee eens ze hebben 0 op zijn vertrek geanticipeerd en je vraagt je af waarom die Perez er niet gewoon 30 miljoen/jaar extra voor hem er tegenaan gooide, nu gaat het veel meer kosten.

En Zidane, die gast op twitter zei het goed, niet eens de beste kale trainer van Madrid
pi_186497623
Strijd om Spaanse supercup gaat vanaf volgend seizoen tussen vier teams

De Spaanse voetbalbond RFEF heeft maandag ingestemd met de plannen om het format van de strijd om de nationale supercup te wijzigen. Vanaf volgend seizoen strijden vier teams in januari om de prijs.

De bekerwinnaar neemt het in de ene halve finale op tegen de nummer twee van La Liga, terwijl de kampioen in de andere halve eindstrijd de verliezend bekerfinalist treft. In de finale ligt vervolgens 2 miljoen euro aan prijzengeld klaar voor de winnaar van de supercup.

Wanneer de bekerfinalist eerste of tweede is geworden in La Liga, dan zal de nummer drie ook meedoen aan de supercup.

FC Barcelona en Valencia staan in de bekerfinale. Omdat Barcelona kampioen is geworden zal Real Madrid als nummer drie ook meedoen aan de supercup. Nummer twee Atlético Madrid completeert het viertal.

Schema Spaanse supercup seizoen 2019/2020
1e halve finale: 8 januari 2020
2e halve finale: 9 januari 2020
Finale: 12 januari 2020

Strijd om supercup mogelijk in Saoedi-Arabië
Traditioneel gaat de strijd om de supercup tussen de kampioen en de bekerwinnaar. In augustus won FC Barcelona de 35e editie van de Supercopa de España door met 1-2 te winnen van Sevilla.

Die wedstrijd vond plaats in het Stade Ibn Batouta in het Marokkaanse Tanger. Het was de eerste keer dat de strijd om de supercup beslecht werd buiten Spanje. In de jaren ervoor speelden beide ploegen altijd een thuis- en een uitwedstrijd.

Volgens Spaanse media is de RFEF in verregaande onderhandelingen om de strijd om de supercup volgend seizoen in Saoedi-Arabië af te werken. Met die overeenkomst zou 30 miljoen euro zijn gemoeid.

Barcelona is recordhouder met dertien Spaanse supercups. Real Madrid staat tweede op de eeuwige ranglijst met tien zeges.

https://www.nu.nl/voetbal(...)l#coral_talk_wrapper

Spaanse competitieduels in de VS, Spaanse Supercup met vier teams in SA. _O-
pi_186497821
:')
pi_186498048
30 miljoen euro en dan speel je voor anderhalve jurk en een paar geiten. Voetbal..volkssport hoor
pi_186505842
We bidden voor het lot van Setién bij Betis. Voor de zoveelste keer.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_186508416
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 16:14 schreef Pleun2011 het volgende:
30 miljoen euro en dan speel je voor anderhalve jurk en een paar geiten. Voetbal..volkssport hoor
Stikt daar van de Barca/Real fanboys
  dinsdag 30 april 2019 @ 07:03:47 #123
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_186510104
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 16:14 schreef Pleun2011 het volgende:
30 miljoen euro en dan speel je voor anderhalve jurk en een paar geiten. Voetbal..volkssport hoor
30 miljoen voor de bond en 2 miljoen voor de winnaar van de supercup. Open sollicitatie naar de FIFA dit!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_186510188
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 15:46 schreef Nober het volgende:
Strijd om Spaanse supercup gaat vanaf volgend seizoen tussen vier teams

De Spaanse voetbalbond RFEF heeft maandag ingestemd met de plannen om het format van de strijd om de nationale supercup te wijzigen. Vanaf volgend seizoen strijden vier teams in januari om de prijs.

De bekerwinnaar neemt het in de ene halve finale op tegen de nummer twee van La Liga, terwijl de kampioen in de andere halve eindstrijd de verliezend bekerfinalist treft. In de finale ligt vervolgens 2 miljoen euro aan prijzengeld klaar voor de winnaar van de supercup.

Wanneer de bekerfinalist eerste of tweede is geworden in La Liga, dan zal de nummer drie ook meedoen aan de supercup.

FC Barcelona en Valencia staan in de bekerfinale. Omdat Barcelona kampioen is geworden zal Real Madrid als nummer drie ook meedoen aan de supercup. Nummer twee Atlético Madrid completeert het viertal.

Schema Spaanse supercup seizoen 2019/2020
1e halve finale: 8 januari 2020
2e halve finale: 9 januari 2020
Finale: 12 januari 2020

Strijd om supercup mogelijk in Saoedi-Arabië
Traditioneel gaat de strijd om de supercup tussen de kampioen en de bekerwinnaar. In augustus won FC Barcelona de 35e editie van de Supercopa de España door met 1-2 te winnen van Sevilla.

Die wedstrijd vond plaats in het Stade Ibn Batouta in het Marokkaanse Tanger. Het was de eerste keer dat de strijd om de supercup beslecht werd buiten Spanje. In de jaren ervoor speelden beide ploegen altijd een thuis- en een uitwedstrijd.

Volgens Spaanse media is de RFEF in verregaande onderhandelingen om de strijd om de supercup volgend seizoen in Saoedi-Arabië af te werken. Met die overeenkomst zou 30 miljoen euro zijn gemoeid.

Barcelona is recordhouder met dertien Spaanse supercups. Real Madrid staat tweede op de eeuwige ranglijst met tien zeges.

https://www.nu.nl/voetbal(...)l#coral_talk_wrapper

Spaanse competitieduels in de VS, Spaanse Supercup met vier teams in SA. _O-
Dat zullen leuke potjes worden
pi_186591666


Busquets en Rakitic waren sowieso geschorst; ook geen Alba, Messi, Suarez en MATS.

Celta v Barça dus; waarbij de thuisclub zal moeten in de strijd tegen degradatie. Onder leiding van Koning van Vigo, Iago Aspas.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_186592969
Sevilla heeft een probleem.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_186593234
Sevilla heeft een heel groot probleem. Voetballen letterlijk met dronken benen. 0-2 Leganes.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_186594152
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 21:09 schreef El-Stinho het volgende:
Sevilla heeft een probleem.
:)
pi_186595268
dit is zo gênant
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_186595274
Sevilla gaat die vierde plek niet meer halen
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_186595790
Het is me wat
pi_186595909
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:02 schreef Dejannn het volgende:
Het is me wat
Ik wil ook best de tienduizendste opendeur intrappen over Barça? De duizendste huilpost over schwalbes de duizendste hala madrid de duizendste weet ik niet wat slagzin van het dagjesvolk
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_186596040
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:06 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Ik wil ook best de tienduizendste opendeur intrappen over Barça? De duizendste huilpost over schwalbes de duizendste hala madrid de duizendste weet ik niet wat slagzin van het dagjesvolk
Hoeft niet, je aanwezigheid hier is zeer gewaardeerd :s). Tenminste, als je maar je niet over Guardiola begint, dan ligt je visie nogal sterk verwijderd van de realiteit heb ik al kunnen merken :9.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2019 23:12:32 ]
pi_186596116
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:11 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Hoeft niet, je aanwezigheid hier is zeer gewaardeerd :s). Tenminste, als je maar je niet over Guardiola begint, dan ligt je visie nogal sterk verwijderd van de realiteit heb ik al kunnen merken :9.
Oh, ik verdedig hem graag in de walgelijke Premier League. Engeland Voetballand werkt op mijn nieren.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_186596213
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:14 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Oh, ik verdedig hem graag in de walgelijke Premier League. Engeland Voetballand werkt op mijn nieren.
Het is soms een beetje American football voor gevorderden, maar wel leuk om te zien. En een overrated hype, wat dat betreft past hij daar prima tussen ;)
pi_186596525
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:17 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Het is soms een beetje American football voor gevorderden, maar wel leuk om te zien. En een overrated hype, wat dat betreft past hij daar prima tussen ;)
Vooral lachwekkend dat zelfs de degradant op een normale basis daar meer geld ontvangt dan Ajax in de Eredivisie. Het enige voordeel voor andere competities en kleinere ploegen is de inflatie. Verschillende Spaanse middenmoters kunnen grof geld verdienen.

Doordat er zoveel wedstrijden in die competitie zijn, is het ook lastig om er als trainer/coach en teamwezen zelf goed grip op te krijgen. Het werkt alleen maar meer opportunisme en behoudendheid op. Daarnaast moeten ze iets in de marketing kneitergoed doen. Dan kijk ik 1,5 week terug naar United v City of United v Chelsea; het levert me een uitgeblust gevoel op.

Voordat ik op 'm-m-maar Spanje' word aangevallen; ja, de tactieken zijn dit seizoen behoudender en het beleid is ook niet best. Het is in de regel wel competitiever dan veel mensen beweren. Kijk alleen al naar de uitslagen van Leganes in eigen huis tegen de top. Low-budget team, hé. Kijk naar Rayo Vallecano dat in eigen huis by far geen modderfiguur slaat tegen de top 3.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_186606887
Rayo is gedegradeerd, helaas.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_186607441
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 14:57 schreef El-Stinho het volgende:
Rayo is gedegradeerd, helaas.
Ik zal er bij de minuut stilte aan denken
pi_186607447
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 15:34 schreef opreis het volgende:

[..]

Ik zal er bij de minuut stilte aan denken
Moet je nog niet doen want ik heb een rekenfoutje gemaakt. Hangt nog af van Celta.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_186607453
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 15:34 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Moet je nog niet doen want ik heb een rekenfoutje gemaakt. Hangt nog af van Celta.
Dan denk ik tijdens dat minuutje aan jou
pi_186607466
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 15:35 schreef opreis het volgende:

[..]

Dan denk ik tijdens dat minuutje aan jou
Twee minuutjes, makker.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_186607480
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 15:36 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Twee minuutjes, makker.
Ja hallo, denk je dat jij de enige bent aan wie ik denk? Nu houdt ik het op 45 seconde
pi_186607492
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 15:37 schreef opreis het volgende:

[..]

Ja hallo, denk je dat jij de enige bent aan wie ik denk? Nu houdt ik het op 45 seconde
Ik sta straks braaf twee minuten op en denk alleen aan de slachtoffers.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_186607504
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 15:37 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Ik sta straks braaf twee minuten op en denk alleen aan de slachtoffers.
Ik blijf zitten uit respect naar de mensen die tijdens de oorlog hun benen hebben verloren en daarom niet meer kunnen staan.
pi_186607523
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 15:38 schreef opreis het volgende:

[..]

Ik blijf zitten uit respect naar de mensen die tijdens de oorlog hun benen hebben verloren en daarom niet meer kunnen staan.
Daarna lekker smikkelen van Iago Aspas die rondjes gaat rennen om de B-keuzes van Barça.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  zaterdag 4 mei 2019 @ 15:45:38 #146
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_186607632
Cilesen speel vanavond ..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_186611307
KPB SPEELT VANAVOND

♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_186611503
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 19:23 schreef El-Stinho het volgende:
KPB SPEELT VANAVOND

[ afbeelding ]
Wat vind je van Reis (nog nooit van gehoord trouwens) naar Barcelona?
pi_186611596
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 19:32 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Wat vind je van Reis (nog nooit van gehoord trouwens) naar Barcelona?
Ik zie hem ook nooit spelen, tbh. Maar als ik het zo lees kan hij normaal gesproken nooit Barça I halen. Zal wel meeballen bij Barça B en ooit verhuurd/verkocht worden.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  zaterdag 4 mei 2019 @ 20:20:28 #150
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_186612681
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 19:32 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Wat vind je van Reis (nog nooit van gehoord trouwens) naar Barcelona?
Wie ?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')