quote:Op donderdag 25 april 2019 15:58 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Precies, want in baby-olie zitten ook geen babies
Dat kan je wel zeggen natuurlijk maar zeker weten doe je dat nooitquote:Op donderdag 25 april 2019 15:58 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Precies, want in baby-olie zitten ook geen babies
Oh das minder. Ik ben wel bekend met lorazepam werkt bij mij prima maar ik mag geen benzos meer. Wat vervelend dat het dan tijdens een afspraak net goed werkt..quote:Op donderdag 25 april 2019 14:57 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja nouja het is wisselend hoe het werkt bij mij. Ook heel vaak niet. Maar dan zul je niet zien dat wanneer ik een afspraak heb het net te goed werkt.
Cinderella, snap dat het frustrerend is. Maar met 2 stappen vooruit en 1 achteruit kom je er ook wel
Ja volgens mij heeft deze alle niet-werkende van de afgelopen tijd meegepikt, want ben nu de hele dag super suf en slaperig.quote:Op donderdag 25 april 2019 18:33 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Oh das minder. Ik ben wel bekend met lorazepam werkt bij mij prima maar ik mag geen benzos meer. Wat vervelend dat het dan tijdens een afspraak net goed werkt..
Lastig lijkt me dat met die slaapmedicatie......sterkte dames!quote:Op donderdag 25 april 2019 18:52 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja volgens mij heeft deze alle niet-werkende van de afgelopen tijd meegepikt, want ben nu de hele dag super suf en slaperig.
Cinderella, jammer dat hij langer moet blijven, maar wel coole dingen maakt hij mee in het lab
Oh dat is ook niet goed! moet je het niet een keer evalueren?quote:Op donderdag 25 april 2019 18:52 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja volgens mij heeft deze alle niet-werkende van de afgelopen tijd meegepikt, want ben nu de hele dag super suf en slaperig.
Cinderella, jammer dat hij langer moet blijven, maar wel coole dingen maakt hij mee in het lab
Nouja dit is voor het eerst dat het zo gaat. Hou het wel ff in de gaten en anders ff afspraak maken met psychiater. Dat ik die afspraak gemist heb is wel kut, maar verder voelt het stiekem ook wel lekker die mist in mn hoofd nu die alle kutzooi verdringtquote:Op donderdag 25 april 2019 19:26 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Oh dat is ook niet goed! moet je het niet een keer evalueren?
Gesprek met de psychiater lijkt me niet verkeerd, dan kan je het wel duidelijk maken hoe het bij je werkt. Snap dat je dat fijn vind, daarom vind ik benzos ook fijn!!quote:Op donderdag 25 april 2019 19:32 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Nouja dit is voor het eerst dat het zo gaat. Hou het wel ff in de gaten en anders ff afspraak maken met psychiater. Dat ik die afspraak gemist heb is wel kut, maar verder voelt het stiekem ook wel lekker die mist in mn hoofd nu die alle kutzooi verdringt
Zie je toch elke dag wel?quote:Op donderdag 25 april 2019 18:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
van de week heeft hij z'n eigen dna gezien
Hand onder microscoopquote:Op donderdag 25 april 2019 19:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
deze keer echt onderzocht
Nee.....wangslijmvlies afgenomen en dat geïsoleerd tot dna......tot zover mijn kennis hieroverquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |