Lekker gewerkt pik.quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:08 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
done, had de youtube versie nog niet gezien, aangepast
Ja daar dacht ik dus ook aan, heb het nog nooit mee gemaakt en hoop het nooit te hoeven zien. Als ik de bestuurder was geweest zou ik met 200 op de klok naar het ziekenhuis racen ... damn wat heftigquote:Op dinsdag 23 april 2019 18:06 schreef -mosrednA het volgende:
Damn, wel heftig zeg.
Stel je voor dat dit je overkomt terwijl je dronken of stoned bent. “Nee joh laat hem maar ff, hij heeft gewoon wat teveel op.”
Inderdaad ja. Bah bahquote:Op dinsdag 23 april 2019 18:09 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik dus ook aan, heb het nog nooit mee gemaakt en hoop het nooit te hoeven zien. Als ik de bestuurder was geweest zou ik met 200 op de klok naar het ziekenhuis racen ... damn wat heftig
Dit dus. Wat valt er te zien?quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:32 schreef wuuht het volgende:
Hoe kan je dit heftig vinden? Er is niks te zien.
Bron?quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:31 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Is nep, dacht dat dat al bekend was.
Jensen Youtube commentsquote:
Zie je wel.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:07 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Waarom verspilde ik zojuist mn tijd hieraan?
Normaal revalideer je een half jaar.quote:
Dan heeft hij geluk gehad wellicht?quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:54 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Normaal revalideer je een half jaar.
Blijft twijfelachtig...quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:55 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Dan heeft hij geluk gehad wellicht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |