Moet jij wetenquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:41 schreef TheVulture het volgende:
De ene avond Derksen, de andere avond Genee... het blijft doorbijten bij Veronica. Ik zap toch maar naar Ziggo
alsof het daar beter isquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:41 schreef TheVulture het volgende:
De ene avond Derksen, de andere avond Genee... het blijft doorbijten bij Veronica. Ik zap toch maar naar Ziggo
quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:41 schreef TheVulture het volgende:
Daar waren ze nog steeds Ajax aan het analyserenquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:41 schreef TheVulture het volgende:
Waarom stiekem?quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dankjewel Onlogisch. Stiekem best zin in dit potje.
Ik was er al ontzettende tyfusdebielquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:51 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk arriveren mijn vrienden (in random volgorde) @:GGMM @:Coco. @:KingRoland @:Scrummie2.0 @:Caland @:Doublepain ook over niet al te lange tijd
Meestal gaat het dan tegenvallen makker. Laten we hopen dat het een spektakelstuk wordt.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dankjewel Onlogisch. Stiekem best zin in dit potje.
vriend.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:51 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk arriveren mijn vrienden (in random volgorde) @:GGMM @:Coco. @:KingRoland @:Scrummie2.0 @:Caland @:Doublepain ook over niet al te lange tijd
2-1, 2x Messi.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Meestal gaat het dan tegenvallen makker. Laten we hopen dat het een spektakelstuk wordt.
@Koffieplanter kijkt niet. Die loopt alvast warm voor de Giro d'Italia.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:52 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben er
[..]
vriend.
je bent @:dj_day-v vergeten en @:el-stinho maar die zal waarschijnlijk net als @:koffieplanter gewoon kijken zonder te posten. ook prima
Ga een topic reeksen debiel. (sow)quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net zoals jouw bijdrage aan dit topic.
Your compatibility with ajacied422 is Very High.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:Koffieplanter kijkt niet. Die loopt alvast warm voor de Giro d'Italia.
Ik ga met een muziekje aan in rust naar de wedstrijd kijken.
Meekijken kan hier: https://www.last.fm/user/ajacied422
@:Wimderon scroll naar onderen en klik op 'all time' voor Spinvis
Die kans zit er dik in.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat je echt (hier stond eerst eht) een mokerdomme fout maakt straks met haxball
Ja, wie niet.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:56 schreef TLC het volgende:
Ik vond The Dark Knight beter dan de Batman film die erna kwam
Uh, okéquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:56 schreef TLC het volgende:
Gewaagde uitspraakquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:56 schreef TLC het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |