quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:34 schreef Cryptocoryne het volgende:
Geen ervaring mee maar waarom bestel je dan dingen die je niet kunt betalen?
Dat is niet echt de vraag van TS he. En gaat ook niet helpen in het beantwoorden van de vraag van TS.quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:36 schreef nanuk het volgende:
Waarom bestel je iets als je er geen geld voor hebt. En dat acht keer maar liefst. Als nu je vakantiegeld binnenkomt is het meteen weer op. Dat helpt niet echt.
https://www.segoria.com/nl/
Toch wel.quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:52 schreef Plompzakker het volgende:
Coolcat gaat failliet. Dan hoef je niet meer te betalen
Het gaat TS niet helpen bij het antwoord vinden op zijn vraag, hopelijk ooit wel dat hij dergelijke vragen niet meer hoeft te stellen. Daarmee is hij meer geholpen dan nu het ene gat met het andere te dichten (en dat bij lange na niet te kunnen).quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:46 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Dat is niet echt de vraag van TS he. En gaat ook niet helpen in het beantwoorden van de vraag van TS.
Ja, ze had tijd over sinds 'ze' de H&M niet meer in mocht WGR / Winkelverbod opgelegd door H&Mquote:Op dinsdag 23 april 2019 14:06 schreef miro86 het volgende:
Had TS geen belverbod met de klantenservice van de CoolCat?
WGR / Belverbod Coolcat klantenservice, kan dat?
https://www.vcmb.nl/wp-co(...)sie-oktober-2015.pdfquote:Hoe te handelen bij meerdere vorderingen op dezelfde debiteur?
Als u meerdere openstaande facturen of termijnbedragen open hebt staan op één debiteur, dan dient u alle openstaande bedragen bij elkaar op te tellen en over het totaal openstaande bedrag de incassokosten conform de nieuwe staffel uit te rekenen. Voor het totaalbedrag kunt u één 14-dagenbrief (laten) versturen en dient u de hoogte van de incassokosten te benoemen.
Indien u voor een factuur/termijnbedrag al een 14-dagen brief hebt gezonden en het incassotraject al bent aangevangen en nadien is debiteur een nieuwe factuur/termijnbedrag verschuldigd, dan kunt u hiervoor apart weer een 14-dagen brief versturen. U mag dan voor deze nieuwe vordering (dus per factuur/termijnbedrag) de incassokosten doorbelasten.
Het ligt al bij het incassoburo. Betalen doet TS dus al. Het originele bedrag gaat dan naar de curator.quote:Op donderdag 25 april 2019 08:12 schreef Roces18 het volgende:
Je kan ook niet betalen.
Als het faillissement definitief is afgehandeld dan gaat het incassobureau jou echt niet achtervolgen. Tenslotte , wie gaat ze betalen als er geen opdrachtgever is.
Opties zijn wel
1) iemand koopt de openstaande schulden over en incasseert ze alsnog
2) doorstart waardoor je alsnog moet betalen
Jij hebt een verzendbewijs. Coolcat leverde een retouretiket (http://web.archive.org/we(...)service/returns.html) waarmee de zending gratis (via een DHL Servicepunt) geretourneerd kon worden. Lijkt op een antwoordnummer-achtige constructie. Is Coolcat juridisch gezien dan niet de verzender?quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:59 schreef -Hakuna- het volgende:
Maar heb inmiddels ook drie pakjes retour gestuurd, nu blijkt DHL deze te gijzelen omdat ze hun kosten ook niet krijgen van Cool;Cat. Nu loopt er via Klarna een geschil en onderzoek. Ik heb alleen track en trace die laat zien dat het in sorteerproces zit bij DHL, maar niet afgeleverd bij CoolCat (niet retour ontvangen). Straks moet ik deze pakjes ook betalen terwijl ik de kleding niet meer in bezit heb.
Als TS op tijd de overeenkomst heeft geannuleerd en die pakjes heeft verzonden dan kan hij voor die vorderingen toch zijn poot stijf houden?quote:Op donderdag 25 april 2019 08:32 schreef nanuk het volgende:
Vervelend voor TS is dat er pakjes al retour gingen waar hij dus geen terugstorting voor gaat krijgen maar wel voor moet betalen. Pakje is geconfisqueerd door een andere schuldeiser. Geen idee of hij zich daar uit kan draaien, ik vrees het ergste.
Uhhhh, niet iedereen die een uitkering heeft handelt zo.quote:Op donderdag 25 april 2019 10:45 schreef RamboDirk het volgende:
Deze user verbaasd mij elke keer weereen mooi voorbeeld van hoe uitkeringen weer terug vloeien in de economie.
Blijf me ook verbazen maar vooral ergeren aan TS.quote:Op donderdag 25 april 2019 10:45 schreef RamboDirk het volgende:
Deze user verbaasd mij elke keer weereen mooi voorbeeld van hoe uitkeringen weer terug vloeien in de economie.
Probeer daarna wel wat meer op te letten joh, dit gaat een keer goed fout.quote:Op donderdag 25 april 2019 13:01 schreef -Hakuna- het volgende:
Heb inmiddels wel bericht gekregen van Klarna dat de twee retourzendingen alsnog terecht zijn gekomen, de facturen zijn dan weer naar 0 euro aangepast.
Maar mijn vraag of iemand ervaringen heeft met Segoria is nog steeds niet beantwoord. Gooi mijn vakantiegeld ertegen aan dan is alles betaald dat heb ik voorgesteld zowel via de telefoon gesprek alsook via mail naar Segoria toe. Ben dan wel mijn vakantiegeld kwijt en boetes betaald van elk 40 euro maar is het hopelijk wel allemaal betaald.
Als je zo bijdehand was om geen dingen te bestellen die je niet kan betalen had je misschien deze zomer op vakantie gekund. Of kleding kopen en dan daadwerkelijk betalen.quote:Op donderdag 25 april 2019 13:01 schreef -Hakuna- het volgende:
Heb inmiddels wel bericht gekregen van Klarna dat de twee retourzendingen alsnog terecht zijn gekomen, de facturen zijn dan weer naar 0 euro aangepast.
Maar mijn vraag of iemand ervaringen heeft met Segoria is nog steeds niet beantwoord. Gooi mijn vakantiegeld ertegen aan dan is alles betaald dat heb ik voorgesteld zowel via de telefoon gesprek alsook via mail naar Segoria toe. Ben dan wel mijn vakantiegeld kwijt en boetes betaald van elk 40 euro maar is het hopelijk wel allemaal betaald.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |