abonnement Unibet Coolblue
pi_187256763
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 15:25 schreef Mr-Brightside het volgende:
Johnny Marr op de zaterdag: https://johnnymarr.com/#live
& Joep Beving ook op de zaterdag: http://joepbeving.com/concerts/
pi_187258249
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 15:21 schreef Mr-Brightside het volgende:

[..]

& Joep Beving ook op de zaterdag: http://joepbeving.com/concerts/
Ik hoop dat hij de Bravo opent. En Donnie doet dat op vrijdag. Wat een contrast, heerlijk toch.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
  Moderator woensdag 5 juni 2019 @ 08:55:19 #253
332671 crew  indiaantje89
pi_187269273
Oef die zaterdag begint nu wel heel sterk te worden.

The National, Johnny Marr, Jon Hopkins, Anderson .Paak, Giorgio Moroder, Billie Eilish en Joep Beving op een dag... daar gaan clashes vallen.
pi_187273002
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 08:55 schreef indiaantje89 het volgende:
Oef die zaterdag begint nu wel heel sterk te worden.

The National, Johnny Marr, Jon Hopkins, Anderson .Paak, Giorgio Moroder, Billie Eilish en Joep Beving op een dag... daar gaan clashes vallen.
Beter niet Giorgio vs The National, dan krijg ik het toch moeilijk denk ik

Billie Eilish zie ik ook heel graag
pi_187273409
Wat denken jullie dat Johnny Marr gaat doen qua stage? Heineken?
pi_187273479
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 14:42 schreef mgbss het volgende:
Wat denken jullie dat Johnny Marr gaat doen qua stage? Heineken?
Op Pukkelpop mag ie podium Club afsluiten, volgens mij niet echt een groot podium daar. Afsluiter India kan misschien ook. Kan nog veel kanten op. Beter komt ie wat eerder in de hoop minder te clashen met The National en Moroder.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_187277183
national en giorgio moroder zijn echt mijn 2 grootste must sees op LL dit jaar.
dus dan zullen die vast wel clashen. zo is t ieder jaar op LL voor mij!
pi_187294538
https://www.nrc.nl/nieuws(...)elijke-acts-a3962698

Billie Eilish in de Alpha, maar niet als headliner. En Solange was te duur.
pi_187294853
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2019 20:57 schreef indiaantje89 het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)elijke-acts-a3962698

Billie Eilish in de Alpha, maar niet als headliner. En Solange was te duur.
Was te verwachten, ben benieuwd of ze ook al in de Alpha was gepland vóór de hype rondom haar. Achteraf acts schuiven tussen tenten is niet altijd mogelijk voor een festival.
Courtney Barnett had nice geweest, jammer maar helaas.
pi_187294905
Ik snap die hype dus niet. Wat een kutmuziek.
pi_187295765
billie in de alpha dat is al top. heb ik daar al geen last van!
  Moderator vrijdag 7 juni 2019 @ 11:17:15 #262
332671 crew  indiaantje89
pi_187303179
Volgende week lijkt me wel weer een puik weekje om wat malse naampjes te droppen.
pi_187303351
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 11:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Volgende week lijkt me wel weer een puik weekje om wat malse naampjes te droppen.
Ahja, ik had al zo'n gevoel dat iedere ochtend een nieuwe naam alweer een tijdje stil lag..

hoe lang al? :@
  Moderator vrijdag 7 juni 2019 @ 11:42:47 #264
332671 crew  indiaantje89
pi_187303532
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 11:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Ahja, ik had al zo'n gevoel dat iedere ochtend een nieuwe naam alweer een tijdje stil lag..

hoe lang al? :@
6 mei werd Sharon van Etten bekend gemaakt, dat was de laatste van de reeks.
pi_187303550
Ah, ik mis enige scherpte dus ;)
pi_187306470
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 11:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, ik mis enige scherpte dus ;)
Ik mis nog een kaartje :) Iemand suggesties?
pi_187306534
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 15:55 schreef Nistii het volgende:

[..]

Ik mis nog een kaartje :) Iemand suggesties?
Haha wij ook nog twee, succes :D . Althans, de slaper en late aanhaker uit de groep. Gewoon wachten tot een week vooraf. Op het facebook-event enorm veel gehackte accounts met aangeboden kaarten trouwens. Bij DTRH en Wildenburg ook helaas.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_187306553
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 15:59 schreef Niveath het volgende:

[..]

Haha wij ook nog twee, succes :D . Althans, de slaper en late aanhaker uit de groep. Gewoon wachten tot een week vooraf. Op het facebook-event enorm veel gehackte accounts met aangeboden kaarten trouwens. Bij DTRH en Wildenburg ook helaas.
Welk Facebook event bedoel je?
pi_187306569
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 16:00 schreef Nistii het volgende:

[..]

Welk Facebook event bedoel je?
Het FB-event van Lowlands zelf. Daar worden ook ontelbaar veel oproepen voor tickets geplaatst.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_187306573
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 16:01 schreef Niveath het volgende:

[..]

Het FB-event van Lowlands zelf. Daar worden ook ontelbaar veel oproepen voor tickets geplaatst.
OK, dank je...
pi_187306599
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 16:01 schreef Nistii het volgende:

[..]

OK, dank je...
Koop alleen tweedehands als je 100% zeker iemand vertrouwt of beter nog echt kent. En wacht anders tot een paar dagen voor LL. Dan komen er weer veel tickets vrij door mensen die ziek zijn, geblesseerd, geen zin of er wordt een druppel regen verwacht en ze zijn van suiker.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_187306676
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 16:03 schreef Niveath het volgende:

[..]

Koop alleen tweedehands als je 100% zeker iemand vertrouwt of beter nog echt kent. En wacht anders tot een paar dagen voor LL. Dan komen er weer veel tickets vrij door mensen die ziek zijn, geblesseerd, geen zin of er wordt een druppel regen verwacht en ze zijn van suiker.
Ja, ik ben vaker te laat geweest met kaartjes en het is altijd goedgekomen. Volgend jaar toch weer een beetje beter opletten :)
pi_187353480
Zou het zo lang duren omdat ze misschien wachten tot ze de grote nieuwe headliner kunnen bevestigen? :7

The Cure of Foo Fighters bijvoorbeeld
  maandag 10 juni 2019 @ 15:15:46 #274
80382 manny
30 is best veel
pi_187353651
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 16:01 schreef Nistii het volgende:

[..]

OK, dank je...
een tactiek die wat tijd kost is daar structureel te kagen over de prijzen en dat de consumpties zo duur zijn en de line up klote. en de indeling ruk, en dat je noooooooit kan douchen, iedereen wordt beroofd en als vrouw ben je er tegenwoordig niet veilig.

dat alles om de twijfelaars over de streep te trekken dat kaartje toch maar te verkopen.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_187366639
Welke act mag er van Pinkpop doorkomen? Er is altijd wel iets waarvan MOJO zo brutaal is het op beide te zetten toch?

The Kooks zijn niet ver weg? Nog iets Nederlands? Roept U maar.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_187366692
Niet gekeken naar wat mogelijk is, maar dit zijn wat mij betreft prima Lowlands namen: J. Balvin, Grace Carter, Coely.

Verder natuurlijk the Cure, maar dat lijkt me schier onmogelijk.
  Moderator dinsdag 11 juni 2019 @ 10:00:39 #277
332671 crew  indiaantje89
pi_187366867
J Balvin lijkt me wel geinig. Krezip zou ik stiekem ook nog gaan kijken (zonder grap).

Jamiroquai staat ook nog ergens op mijn lijstje, maar las dat die niet meer zo goed was. Verder had ik het meestal al gezien.
  Redactie Sport dinsdag 11 juni 2019 @ 12:02:36 #278
274204 crew  Mexicanobakker
pi_187367975
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 10:00 schreef indiaantje89 het volgende:
J Balvin lijkt me wel geinig. Krezip zou ik stiekem ook nog gaan kijken (zonder grap).

Jamiroquai staat ook nog ergens op mijn lijstje, maar las dat die niet meer zo goed was. Verder had ik het meestal al gezien.
Jay kay was saai. Ook speelde ie weinig hits
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_187369589
Geen zin om alles door te lezen maar ik neem aan dat er nog wel wat headliners bij komen en nog wel een echt grote band?

Want ik vind het persoonlijk nogal magertjes...

(vermaak me altijd wel hoor maar nu The Prodigy afgehaakt is geen artiesten die op mijn lijst stonden van wil ik ooit nog zien)
  Moderator dinsdag 11 juni 2019 @ 14:25:32 #280
332671 crew  indiaantje89
pi_187369767
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 14:13 schreef C.V.S het volgende:
Geen zin om alles door te lezen maar ik neem aan dat er nog wel wat headliners bij komen en nog wel een echt grote band?

Want ik vind het persoonlijk nogal magertjes...

(vermaak me altijd wel hoor maar nu The Prodigy afgehaakt is geen artiesten die op mijn lijst stonden van wil ik ooit nog zien)
Super veel groots niet meer denk ik. Al heeft van Eerdenburg wel een opmerking gemaakt dat er iets moois aan de horizon stond als vervanger voor The Prodigy. Ben benieuwd.
pi_187369791
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 14:25 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Super veel groots niet meer denk ik. Al heeft van Eerdenburg wel een opmerking gemaakt dat er iets moois aan de horizon stond als vervanger voor The Prodigy. Ben benieuwd.
Das wel jammer dan want de headliners word ik niet heel vrolijk van :)

Underworld, The Chemical Brothers of Fatboy Slim mag van mij als vervanging komen :)
pi_187369867
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 14:26 schreef C.V.S het volgende:

[..]

Das wel jammer dan want de headliners word ik niet heel vrolijk van :)

Underworld, The Chemical Brothers of Fatboy Slim mag van mij als vervanging komen :)
Tja, voor de grote headliners moet je gewoon niet bij Lowlands zijn. Je krijgt op LL vaak een kans om ze te zien op een kleiner podium, waarna ze de Alpha ontgroeien en headliners worden en moet je naar Pinkpop/Werchter etc. om ze te zien. Dit jaar zijn Tame Impala en 21Pilots goed passend headliners denk ik. En 'last minute' een grote act strikken ter vervanging is gewoon lastig en duur.

Underworld stonden er niet zo lang geleden nog, staan op DTRH en in de Ziggo dus verwacht ik niet (en kon iedereen in NL al meerdere malen zien afgelopen tig jaar).
The Chemical Brothers stonden er niet zo lang geleden ook nog en staan op WAE. Zou in theorie nog wel kunnen.
Fatboy Slim doet tegenwoordig zaaltjes en is echt te klein geworden m.i.. Draait ook best veel EDM in zijn sets wat op LL niet zo past. Geldt ook voor Deadmau5 trouwens.

Ik hoop dat ze iets heel anders doen met het vrijgekomen tijdslot van The Prodigy. Verwacht ook eigenlijk bijna alleen maar kleinere acts erbij de komende periode.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
  dinsdag 11 juni 2019 @ 15:18:11 #283
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_187370651
deadmau5 zou fantastisch zijn. Hij is wel in buurt die periode. Ze hebben ooit ook Skrillex in Alpha gezet dan kan hij ook
pi_187370749
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
deadmau5 zou fantastisch zijn. Hij is wel in buurt die periode. Ze hebben ooit ook Skrillex in Alpha gezet dan kan hij ook
Skrillex was toen super relevant en populair, bracht toen mede met een paar andere een hele scene naar een groot publiek. Een scene die nu weer wat verwaterd. Skrillex zou nu m.i. niet meer passen. Net zoals Deadmau5 nu niet meer zo goed past. Vond het vorig jaar op WAE in het Klokgebouw echt wel aardig, maar niet voor in de Alpha. Wel goed voor We Are Electric, Mysteryland, etc. Maar misschien zie ik dit wel verkeerd hoor :P
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
  Moderator dinsdag 11 juni 2019 @ 15:30:24 #285
332671 crew  indiaantje89
pi_187370850
Met dikke live show kan het wel werken hoor.

Maar vind het allemaal namen wat veel te veel bij het Electronische liggen "omdat The Prodigy" dat ook is. Het zou best kunnen dat Lowlands straks met een naam uit een heel ander genre komt. Het hoeft natuurlijk geen dance headliner te zijn.
pi_187370961
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 15:30 schreef indiaantje89 het volgende:
Met dikke live show kan het wel werken hoor.

Maar vind het allemaal namen wat veel te veel bij het Electronische liggen "omdat The Prodigy" dat ook is. Het zou best kunnen dat Lowlands straks met een naam uit een heel ander genre komt. Het hoeft natuurlijk geen dance headliner te zijn.
Ik hoop het eigenlijk. Zie zelf inderdaad maar amper overeenkomsten tussen de genoemde acts in relatie tot The Prodigy. Beter gewoon iets totaal anders.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_187371016
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 15:15 schreef manny het volgende:

[..]

een tactiek die wat tijd kost is daar structureel te kagen over de prijzen en dat de consumpties zo duur zijn en de line up klote. en de indeling ruk, en dat je noooooooit kan douchen, iedereen wordt beroofd en als vrouw ben je er tegenwoordig niet veilig.

dat alles om de twijfelaars over de streep te trekken dat kaartje toch maar te verkopen.
Ja, dat kan ik proberen... Nog twee maanden de tijd :)
pi_187371418
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 14:33 schreef Niveath het volgende:

[..]

Tja, voor de grote headliners moet je gewoon niet bij Lowlands zijn. Je krijgt op LL vaak een kans om ze te zien op een kleiner podium, waarna ze de Alpha ontgroeien en headliners worden en moet je naar Pinkpop/Werchter etc. om ze te zien. Dit jaar zijn Tame Impala en 21Pilots goed passend headliners denk ik. En 'last minute' een grote act strikken ter vervanging is gewoon lastig en duur.

Underworld stonden er niet zo lang geleden nog, staan op DTRH en in de Ziggo dus verwacht ik niet (en kon iedereen in NL al meerdere malen zien afgelopen tig jaar).
The Chemical Brothers stonden er niet zo lang geleden ook nog en staan op WAE. Zou in theorie nog wel kunnen.
Fatboy Slim doet tegenwoordig zaaltjes en is echt te klein geworden m.i.. Draait ook best veel EDM in zijn sets wat op LL niet zo past. Geldt ook voor Deadmau5 trouwens.

Ik hoop dat ze iets heel anders doen met het vrijgekomen tijdslot van The Prodigy. Verwacht ook eigenlijk bijna alleen maar kleinere acts erbij de komende periode.
Iggy Pop en Cypress Hill waren er twee jaar geleden ook.

Zijn voor mij ook grote acts :)
pi_187371665
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 15:56 schreef C.V.S het volgende:

[..]

Iggy Pop en Cypress Hill waren er twee jaar geleden ook.

Zijn voor mij ook grote acts :)
Ik snap op zich wel wat je bedoelt.

Meestal redeneren we gewoon n.a.v. zaalformaat. Dit jaar zijn behalve afsluiters Tame Impala en 21Pilots weer vele acts te zien die 1 of meerdere malen de AFAS vullen. Formaat Iggy of Cypress Hill is dat. The National, Royal Blood, Kalkbrenner, New Order, James Blake in ieder geval en nog een paar zouden het ook kunnen. Als die acts net niet je ding zijn snap ik dat je nog extra 'grote' namen wilt.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_187375675
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 09:36 schreef Niveath het volgende:
Welke act mag er van Pinkpop doorkomen? Er is altijd wel iets waarvan MOJO zo brutaal is het op beide te zetten toch?

The Kooks zijn niet ver weg? Nog iets Nederlands? Roept U maar.
Tja, niet bijster orgineel maar Die Antwoord mag toch wel weer komen van mij hoor. Altijd feest
pi_187375732
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 10:00 schreef indiaantje89 het volgende:
J Balvin lijkt me wel geinig. Krezip zou ik stiekem ook nog gaan kijken (zonder grap).

Jamiroquai staat ook nog ergens op mijn lijstje, maar las dat die niet meer zo goed was. Verder had ik het meestal al gezien.
Jamiroquai moet je eigenlijk binnen zien, in een tent of zaal. Op zon groot terrein slaat het ook wel dood, is gewoon chill en dans muziek. Ik weet niet hoe hoe afgelopen weekend op Pinkpop was, maar zelf op NSJ gezien 2 jaar geleden en was toen meer dan prima.

Zo’n act kan prima werken in de avond ergens in de Heineken of Bravo, Mojito erbij en dansen maar
pi_187383965
11.00 uur dan maar?
pi_187383988
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 09:50 schreef indiaantje89 het volgende:
11.00 uur dan maar?
Maken ze niet standaard op dinsdag of donderdag acts bekend?
pi_187384005
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 09:52 schreef mgbss het volgende:

[..]

Maken ze niet standaard op dinsdag of donderdag acts bekend?
Ja maar deze week is woensdag de dinsdag snap je?
pi_187384097
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 09:53 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ja maar deze week is woensdag de dinsdag snap je?
De eerste namen kwamen op een woensdag, maar doorgaans is dat redelijk random.

Ik haalde het in de LWL Quiz al aan, maar in onderstaand interview laat Merol min of meer doorschemeren dat ze in ieder geval nu nog niet geboekt is voor LL, terwijl we haar al meerdere malen genoemd hebben hier :P

Interview
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_187384102
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 10:00 schreef Niveath het volgende:

[..]

De eerste namen kwamen op een woensdag, maar doorgaans is dat redelijk random.

Ik haalde het in de LWL Quiz al aan, maar in onderstaand interview laat Merol min of meer doorschemeren dat ze in ieder geval nu nog niet geboekt is voor LL, terwijl we haar al meerdere malen genoemd hebben hier :P

Interview
Die werd toch al door EvE min of meer bevestigd in de aller eerste LL podcast?

Ik ga er met een boog omheen in ieder geval. :P
pi_187394983
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
deadmau5 zou fantastisch zijn. Hij is wel in buurt die periode. Ze hebben ooit ook Skrillex in Alpha gezet dan kan hij ook
Deadmau5 met the cube op lowlands 2010 was wel echt geslaagd. In 2010 was hij wel relevanter dan nu. Ik zou er zeker wel gaan kijken.
pi_187406139
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 11:00 schreef mgbss het volgende:
Theater- en dansprogramma bekend: https://lowlands.nl/programma/#category-dans-en-theater
Nog even wachten dus op de muziek wachten. Misschien nog steeds aan het onderhandelen met The Prodigy vervanger.
  donderdag 13 juni 2019 @ 20:14:15 #300
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_187409980
Zou leuk zijn als ze weezer i.p.v. prodigy doen. Geen idee of dat kan qua agenda, maar lijkt mij wel tof.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')