vast nietquote:Op dinsdag 23 april 2019 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben hebberig
[..]
Probeer iedere keer een paar baantjes te trekken. Beetje beweging en zo.
En ik heb mijn bril dan niet op, dus zie niet of mensen raar naar me kijken
Je kunt een zwembrilletje op sterkte kopen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben hebberig
[..]
Probeer iedere keer een paar baantjes te trekken. Beetje beweging en zo.
En ik heb mijn bril dan niet op, dus zie niet of mensen raar naar me kijken
Heb jij je al aangemeld?quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb zin om naar huis te gaan en keihard te biemen aan mijn piemel
kan tochquote:Op dinsdag 23 april 2019 16:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doe het op webcam.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar ik kreeg laatst al een mailtje met dat ze me hadden betrapt en ik 2000 euro aan bitcoins moest overmaken want anders zouden ze de filmpjes online zettenquote:
Ik heb gelachen om jouw filmpjequote:Op dinsdag 23 april 2019 16:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar ik kreeg laatst al een mailtje met dat ze me hadden betrapt en ik 2000 euro aan bitcoins moest overmaken want anders zouden ze de filmpjes online zetten
Even mijn broekje uit en zoeken maarquote:Op dinsdag 23 april 2019 16:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar ik kreeg laatst al een mailtje met dat ze me hadden betrapt en ik 2000 euro aan bitcoins moest overmaken want anders zouden ze de filmpjes online zetten
Waarom dat?quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat dat ook genote en verwijderd wordt
heb je iedere keer ook wel gerepliedquote:Op dinsdag 23 april 2019 16:47 schreef HPLC het volgende:
Ik krijg op mijn werk de laatste tijd elke week dit mailtje:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |