Balen.quote:
Ik vind niks vervelend.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat vind je nu zo vervelend aan kijkduin henkie, heb er echt niks van gemerkt eigenlijk. Wel dat ze shit bouwen maar echt verre van 'een puinhoop' oid
wordt vanzelf wel weer beterquote:Op dinsdag 23 april 2019 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Balen.
Nouja, dan maar beetje mijn backlog aan ps4 games wegwerken.
Deprimerend hoeveel het er nog zijn.
Komt goed joh.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Balen.
Nouja, dan maar beetje mijn backlog aan ps4 games wegwerken.
Deprimerend hoeveel het er nog zijn.
quote:
Och, zelfs als het een week 30 graden is, ga ik nog dood van de kou iedere keer als ik het water in ga.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh wauw echt, ik vind het echt nog veels te koud om te zwemmen. Ook met die wind erbij enzo, brr. Maar heb daar wel zin in als ik stil zit in de zon![]()
Maar chillen bij het zwembad is ook al fijn
Daarom.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee je raadde het alleen heel sterk af
ok zelfde vraag maar dan 'waarom raad je het af'
Dat ik van de ongeveer 85 games die ik heb gekocht voor mijn Playstation er maar een stuk of 30 uit heb gespeeld.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wordt vanzelf wel weer beter
voor de rest weet ik niet wat hier staat
Dan heb je nog wat te doen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ik van de ongeveer 85 games die ik heb gekocht voor mijn Playstation er maar een stuk of 30 uit heb gespeeld.
kun je dan nooit chill buiten zwemmen?quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Och, zelfs als het een week 30 graden is, ga ik nog dood van de kou iedere keer als ik het water in ga.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ik van de ongeveer 85 games die ik heb gekocht voor mijn Playstation er maar een stuk of 30 uit heb gespeeld.
Zeker. Dit weekend er een uitgespeeld.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan heb je nog wat te doen.
Jeetje zeg.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Dit weekend er een uitgespeeld.
Nu bezig met Conan, wat me ook wel is gelukt morgen.
Daarna Unravel, Portal Knights, en dan zien we weer verder.
Jawel, alleen het begin is kut.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kun je dan nooit chill buiten zwemmen?![]()
hehe, maar jij zwemt echt danquote:Op dinsdag 23 april 2019 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel, alleen het begin is kut.
Maar zwemmen is sowieso moeizaam. Ga nog langzamer dan de bejaarden.
Hoeveel diploma's heb je?quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hehe, maar jij zwemt echt dan
ik doe meer beetje dobberen en eigenlijk geen idee wat ik doeaanwezig zijn in water
Ben hebberigquote:
Probeer iedere keer een paar baantjes te trekken. Beetje beweging en zo.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hehe, maar jij zwemt echt dan
ik doe meer beetje dobberen en eigenlijk geen idee wat ik doeaanwezig zijn in water
Als je Fifa maar hebt, dat is het belangrijkstequote:Op dinsdag 23 april 2019 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je Fifa maar hebt, dat is het belangrijkste
quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je Fifa maar hebt, dat is het belangrijkste
Breng hem niet op ideeënquote:Op dinsdag 23 april 2019 16:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat dat ook genote en verwijderd wordt
quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat dat ook genote en verwijderd wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |