abonnement Unibet Coolblue
pi_186396087
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 12:53 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Waar pleit ik dat denkbeelden verboden moeten worden?
Als je de islam verbiedt, wat doe je dan met mensen die in Allah geloven?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_186396157
quote:
5s.gif Op woensdag 24 april 2019 12:54 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Als je de islam verbiedt, wat doe je dan met mensen die in Allah geloven?
Op het moment dat zoiets gebeurd verwacht ik dat er nog wel flink wat problemen aan vooraf zijn gegaan. De tweedeling in de westerse wereld wordt steeds groter, dus de gevolgen daarvan zullen ook wel uit te rekenen zijn.

We hebben nu al problemen om de sociale voorzieningen te betalen en dan moet de vergrijzing nog beginnen, ondertussen halen we allemaal gelukszoekers hierheen wat dan de boel draaiende zouden moeten houden waarvan de overgrote meerderheid voor nog meer druk zorgt op de sociale voorzieningen. Je hoeft geen raketgeleerde te zijn om te zien hoe dat gaat eindigen, ik verwacht dat over 10/20 jaar vele mensen de luxe zijn verloren die ze jaren gewend zijn geraakt, tel daarbij op de alsmaar stijgende criminaliteit (hey iets waar jij mij toen ook voor gek mee verklaarde en de laatste weken bleek ook dat die onderbuik gelijk had), als wij op deze voet doorgaan is het onvermijdelijk dat de pleuris gaat uitbreken in Europa.
pi_186396168
quote:
5s.gif Op woensdag 24 april 2019 12:54 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Als je de islam verbiedt, wat doe je dan met mensen die in Allah geloven?
Iets nuttigers bieden. Een IKEA cadeau bon bijvoorbeeld.
pi_186396178
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 12:58 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Op het moment dat zoiets gebeurd verwacht ik dat er nog wel flink wat problemen aan vooraf zijn gegaan. De tweedeling in de westerse wereld wordt steeds groter, dus de gevolgen daarvan zullen ook wel uit te rekenen zijn.

We hebben nu al problemen om de sociale voorzieningen te betalen en dan moet de vergrijzing nog beginnen, ondertussen halen we allemaal gelukszoekers hierheen wat dan de boel draaiende zouden moeten houden waarvan de overgrote meerderheid voor nog meer druk zorgt op de sociale voorzieningen. Je hoeft geen raketgeleerde te zijn om te zien hoe dat gaat eindigen, ik verwacht dat over 10/20 jaar vele mensen de luxe zijn verloren die ze jaren gewend zijn geraakt, tel daarbij op de alsmaar stijgende criminaliteit (hey iets waar jij mij toen ook voor gek mee verklaarde en de laatste weken bleek ook dat die onderbuik gelijk had), als wij op deze voet doorgaan is het onvermijdelijk dat de pleuris gaat uitbreken in Europa.
Dat is geen antwoord.

Als je de islam verbiedt, wat doe je dan met mensen die in Allah geloven?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_186396199
quote:
5s.gif Op woensdag 24 april 2019 12:59 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord.

Als je de islam verbiedt, wat doe je dan met mensen die in Allah geloven?
Dat is een goed antwoord, want dat is mijn mening. Ik wou net nog een toevoeging doen aan dat bericht voordat ik dit bericht weer zag, zo snel ben je in lezen ;)

Die toevoeging was:

"Ben je nu klaar om uitspraken uit te lokken zodat je weer kan roeptoeteren. "

Ik weet waar jij op uit bent Ludachrist, maar vergeet het maar, zulke uitspraken van mij zul je nooit horen, maar dat zal jou en anderen niet tegenhouden om toch die beschuldigingen te gaan uiten in andere topics natuurlijk ;)
pi_186396248
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 13:00 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Dat is een goed antwoord, want dat is mijn mening. Ik wou net nog een toevoeging doen aan dat bericht voordat ik dit bericht weer zag, zo snel ben je in lezen ;)

Die toevoeging was:

Ben je nu klaar om uitspraken uit te lokken zodat je weer kan roeptoeteren.

Ik weet waar jij op uit bent Ludachrist, maar vergeet het maar, zulke uitspraken van mij zul je nooit horen.
:') .

Waar ik op uit ben is dat je begrijpt dat als je een hele religie verbiedt, je ook denkbeelden verbiedt. Als iemand immers in Allah gelooft mag dat niet meer op het moment dat de religie verboden is, zeker omdat al 'dat soort volk' volgens jou hetzelfde is en 'alle moslims hetzelfde boek lezen'.

Ergo; jij vindt het niet erg om bepaalde denkbeelden te verbieden, zolang het maar de denkbeelden zijn waar jij een hekel aan hebt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Frutsel op 25-04-2019 09:54:21 ]
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_186396397
quote:
2s.gif Op woensdag 24 april 2019 13:03 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

:') .

Waar ik op uit ben is dat je begrijpt dat als je een hele religie verbiedt, je ook denkbeelden verbiedt. Als iemand immers in Allah gelooft mag dat niet meer op het moment dat de religie verboden is, zeker omdat al 'dat soort volk' volgens jou hetzelfde is en 'alle moslims hetzelfde boek lezen'.

Ergo; jij vindt het niet erg om bepaalde denkbeelden te verbieden, zolang het maar de denkbeelden zijn waar jij een hekel aan hebt.

Bepaalde denkbeelden? Nou nou, moeten we dan ook maar pedofilie toestaan? Want we kunnen nu immers geen denkbeelden verbieden?

Het is toch niet zo moeilijk om te begrijpen dat er vanuit de islam veel haat wordt gepredikt, dat er miljoenen vrouwen binnen de islam onderdrukt worden, zijn dat denkbeelden die je in de westerse wereld wil hebben?

De islam past zich niet aan, de radicale elementen in de islam zorgen dagelijks voor vele slachtoffers wereldwijd, het is onvermijdelijk dat mensen zich daaraan gaan storen. Dan kun jij het wel weer hebben over denkbeelden maar natuurlijk heb jij het dan over de matige elementen van de islam. In dit land moeten vrouwen normaal over straat kunnen, anders gelovigen met hun keppeltje of kruisje over straat kunnen, homo's hand in hand kunnen lopen, en de groep die veelal verantwoordelijk is dat bovenstaande niet meer kan wordt maar een hand boven het hoofd gehouden. En dan worden ze ook nog onder de gematigden geschaard, want de radicalen zijn in jullie ogen alleen die wat zichzelf opblazen natuurlijk.

Ik vind het wel mooi dat je zo'n uitspraak doet:

quote:
Ergo; jij vindt het niet erg om bepaalde denkbeelden te verbieden, zolang het maar de denkbeelden zijn waar jij een hekel aan hebt.
Maar het wel altijd opneemt voor de islam. :')

Het zijn niet rechtsen (lees: realisten), christenen, joden, homo's, vrouwen etc. wat het leven hier onmogelijk maakt voor bepaalde groepen, het is veelal één groep wat het leven onmogelijk maakt voor bovenstaand groepen, wereldwijd in werkelijk elk land waar ze aanwezig zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door Frutsel op 25-04-2019 09:54:29 ]
  woensdag 24 april 2019 @ 13:12:13 #158
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_186396409
quote:
2s.gif Op woensdag 24 april 2019 13:03 schreef Ludachrist het volgende:
Waar ik op uit ben is dat je begrijpt dat als je een hele religie verbiedt, je ook denkbeelden verbiedt. Als iemand immers in Allah gelooft mag dat niet meer op het moment dat de religie verboden is, zeker omdat al 'dat soort volk' volgens jou hetzelfde is en 'alle moslims hetzelfde boek lezen'.

Ergo; jij vindt het niet erg om bepaalde denkbeelden te verbieden, zolang het maar de denkbeelden zijn waar jij een hekel aan hebt.
Mein kampf was ook jarenlang verboden literatuur. Als je de Islam gelijk kunt stellen aan een intolerante niet gewenste politieke stroming dan is er stiekem best veel mogelijk.
pi_186396434
quote:
19s.gif Op woensdag 24 april 2019 13:12 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Mein kampf was ook jarenlang verboden literatuur. Als je de Islam gelijk kunt stellen aan een intolerante niet gewenste politieke stroming dan is er stiekem best veel mogelijk.
Het was Hitler die aangaf dat zijn opvattingen en gedachtegang veel gemeen had met de islam en daarom ook de islam respecteerde, vergeten ze ook wel eens.
pi_186396470
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 13:14 schreef AToontje87 het volgende:

[..]

Ik heb beiden niet volledig gelezen, wel passage's hier en daar dus kan er geen oordeel over vellen. Voor mij vallen al die boeken, ook de bijbel, onder fantasie waar we in deze tijd afstand van zouden moeten nemen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Frutsel op 25-04-2019 09:54:51 ]
  woensdag 24 april 2019 @ 13:15:38 #161
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_186396491
Grote aarzelingen bij links na aanslag

Links wil dit allemaal niet weten. Links heeft modellen voor sociaaleconomische problemen, niet voor cultureel-religieuze. Dus is het enige wapen waarmee links zich kan mengen in het islamdebat het wapen van de demonisering.
  woensdag 24 april 2019 @ 13:24:37 #162
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_186396625
quote:
3s.gif Op woensdag 24 april 2019 13:15 schreef Drugshond het volgende:
Grote aarzelingen bij links na aanslag

Links wil dit allemaal niet weten. Links heeft modellen voor sociaaleconomische problemen, niet voor cultureel-religieuze. Dus is het enige wapen waarmee links zich kan mengen in het islamdebat het wapen van de demonisering.
Goede column van De Winter inderdaad. Als dat deugvolk houdt nu de waffel.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_186396722
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 13:11 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Bepaalde denkbeelden? Nou nou, moeten we dan ook maar pedofilie toestaan? Want we kunnen nu immers geen denkbeelden verbieden?
Het denken over liefdesrelaties met kinderen is ook niet verboden.

quote:
Het is toch niet zo moeilijk om te begrijpen dat er vanuit de islam veel haat wordt gepredikt, dat er miljoenen vrouwen binnen de islam onderdrukt worden, zijn dat denkbeelden die je in de westerse wereld wil hebben?
Liever niet, maar hoe ga jij iemand verbieden om dat te vinden?

quote:
De islam past zich niet aan, de radicale elementen in de islam zorgen dagelijks voor vele slachtoffers wereldwijd, het is onvermijdelijk dat mensen zich daaraan gaan storen. Dan kun jij het wel weer hebben over denkbeelden maar natuurlijk heb jij het dan over de matige elementen van de islam. In dit land moeten vrouwen normaal over straat kunnen, anders gelovigen met hun keppeltje of kruisje over straat kunnen, homo's hand in hand kunnen lopen, en de groep die veelal verantwoordelijk is dat bovenstaande niet meer kan wordt maar een hand boven het hoofd gehouden. En dan worden ze ook nog onder de gematigden geschaard, want de radicalen zijn in jullie ogen alleen die wat zichzelf opblazen natuurlijk.
Ja, in 'onze ogen' zijn alleen die mensen radicaal, bla bla et cetera.

quote:
Ik vind het wel mooi dat je zo'n uitspraak doet:

Maar het wel altijd opneemt voor de islam. :')
Ik neem het in dit geval helemaal niet op voor de islam, ik vind het gewoon een vrij idiote uitspraak dat je dat wel even kunt verbieden.

quote:
Het zijn niet rechtsen (lees: realisten), christenen, joden, homo's, vrouwen etc. wat het leven hier onmogelijk maakt voor bepaalde groepen, het is veelal één groep wat het leven onmogelijk maakt voor bovenstaand groepen, wereldwijd in werkelijk elk land waar ze aanwezig zijn.
Langspeelplaat deluxe, dit.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 24 april 2019 @ 14:21:59 #164
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_186397406
Franse Joden voelen zich steeds onveiliger op straat
ANTISEMITISMEHet antisemitisme is sterk toegenomen in Frankrijk. Joden gaan uit voorzorg bij elkaar wonen. ,,Hier hoeven we niet bang te zijn.''
------------------------------
Uit het AD. Zou wel fijn zijn als je eens een keer doorhebt (uit dezelfde LP) dat links (en wegkijken) een stroming is die behoorlijk antisemitisch is (in het faciliteren ervan).
  woensdag 24 april 2019 @ 15:37:32 #165
455560 Logic91
Always stay rational
pi_186398553
quote:
3s.gif Op woensdag 24 april 2019 13:15 schreef Drugshond het volgende:
Grote aarzelingen bij links na aanslag

Links wil dit allemaal niet weten. Links heeft modellen voor sociaaleconomische problemen, niet voor cultureel-religieuze. Dus is het enige wapen waarmee links zich kan mengen in het islamdebat het wapen van de demonisering.
quote:
In principe kan hij ze aan elke moslim voorleggen: waarom laten de religieuze vertellingen van de islam zich zo makkelijk door extremisten misbruiken voor de legitimatie van geweld?
Dit vind ik een uitstekende vraag waarmee hij de spijker op de kop slaat. Ik verwoord het altijd anders maar in principe komt het op hetzelfde neer: spoort het geheel aan ideologische overtuigingen van de islam haar volgelingen aan om zich zo passief mogelijk op te stellen en geweld zoveel mogelijk te voorkomen? Jammer genoeg is het antwoord overduidelijk nee.

Een Wilders benadert het probleem verkeerd door een foutieve bewering te doen dat de islam gewelddadig is. Nee, een religie kan onmogelijk gewelddadig op zichzelf zijn maar het vormt blijkbaar bij de islam wel bovengemiddeld vaak een katalysator tot gewelddadig gedrag in vergelijking met andere geloofssystemen.

De vraag is dus hoe dit kan en vooral wat de oplossing is om dit gezwel te beëindigen.
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
  woensdag 24 april 2019 @ 15:59:30 #166
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_186398963
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 12:15 schreef sp3c het volgende:

[..]

doodstraf bestaat nog in Sri Lanka

https://en.wikipedia.org/wiki/Capital_punishment_in_Sri_Lanka
Ligt al decennialang een moratorium op maar deze aanslagen zouden de publieke opinie wel eens ten faveure van de doodstraf kunnen doen kantelen. :{

De doodstraf past helemaal niet bij Sri Lanka, waar de politie criminelen aanhield met: "Staan blijven, boef", en de schavuit ook gewoon luisterde.

Als de doodstraf weer wordt uitgevoerd heb je dikke kans dat ook drugscriminelen worden verhangen.
We have always been at war with Eastasia.
  woensdag 24 april 2019 @ 20:24:35 #167
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_186403663
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 12:38 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ja, de kritiek is nu al groeiende, wat verwacht je na nog eens 50 aanslagen? of 100 aanslagen? En ga zo maar door, dan nog niet eens meegerekend de criminaliteitsstatistieken die waar dat volk in oververtegenwoordigd is icm. de hordes gelukszoekers waarvan het leeuwendeel nooit een dag in hun leven dient te werken maar wij ons wel kapot voor dienen te werken om hun sociale voorzieningen te betalen samen met die van de toekomstige ouderen.

De islam ontwikkeld zich niet, ze blijven stilstaan of zetten stappen achteruit. Dat gaat nooit of te nimmer werken in een westerse samenleving. Voor de mensen die denken "die lult weer uit zijn nek" raad ik eens aan om eens buiten de eigen veilige kring te kijken naar de situaties in gebieden waar velen nog niet meer eens een voet durven te zetten, en dan te bedenken dat de aantallen zullen exploderen de komende jaren gezien de bevolkingsgroei bij die groep.

Laten we tevens eerlijk zijn, had de islam maar enkele miljoenen aanhangers dan was deze al in veel landen verboden, net zoals Scientology is verboden in veel landen, een club wat toch een stuk minder leed en ellende veroorzaakt dan de islam. Of denk je werkelijk dat we maar op dezelfde voet kunnen blijven doorgaan met vooral links die in de bres springt voor de islam, en bukt voor moslims terwijl ze de alsmaar groeiende groep mensen die er een afkeer van heeft gekregen verketterd terwijl ze de bootladingen nieuwe gelukszoekers/criminelen met islamitische achtergrond maar blijven binnenhalen.

Dit ziet een blinde nog aankomen wat daar de uitkomst van gaat zijn.
Dat je geen hoge pet op hebt van de islam is duidelijk in dit stukje. Maar zal ik jou eens een geheimpje verklappen? In Westerse democratieën zoals Nederland zal er NOOIT een religie worden verboden.
Dit, dus.
pi_186403788
Na uitvoerig te hebben bericht over het verdriet en de angst die de christelijke bevolking van Sri Lanka nu moet voelen besluit de Volkskrant om ook eens op dit goed getimede moment stil te staan bij hoe de moslimsbevolking eigenlijk het ware slachtoffer is van deze hele tragedie:

https://www.volkskrant.nl(...)l&utm_source=twitter
  woensdag 24 april 2019 @ 21:04:21 #169
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_186404915
Dus ze wisten het al maanden wat zou een reden zijn om het tegen niemand te zeggen.
pi_186404928
quote:
5s.gif Op woensdag 24 april 2019 12:54 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Als je de islam verbiedt, wat doe je dan met mensen die in Allah geloven?
Het wordt tijd dat we net als bij Sinterklaas de waarheid zeggen.
pi_186404965
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 20:24 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dat je geen hoge pet op hebt van de islam is duidelijk in dit stukje. Maar zal ik jou eens een geheimpje verklappen? In Westerse democratieën zoals Nederland zal er NOOIT een religie worden verboden.
Ik denk dat je daar best wel ik kan gaan vergissen
  woensdag 24 april 2019 @ 21:08:45 #172
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_186405063
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 20:29 schreef Breekfast het volgende:
Na uitvoerig te hebben bericht over het verdriet en de angst die de christelijke bevolking van Sri Lanka nu moet voelen besluit de Volkskrant om ook eens op dit goed getimede moment stil te staan bij hoe de moslimsbevolking eigenlijk het ware slachtoffer is van deze hele tragedie:

https://www.volkskrant.nl(...)l&utm_source=twitter
Mijn god zeg :'). De Volkskrant kan het niet laten.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 24 april 2019 @ 21:10:17 #173
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_186405122
Er moet een verbod komen om een religie in het openbaar uit te voeren.
Alleen thuis of in een kerk/moskee.

Alle scholen moeten openbaar worden. Er is maar 1 manier van onderwijs dat niks met religie te maken heeft.

Dit is een mooi begin.
  woensdag 24 april 2019 @ 21:59:51 #174
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_186406467
Hierin nog wat achtergrondinfo over enkele daders
https://gellerreport.com/(...)lim-terrorists.html/

Het gaat de problemen met islamitisch terrorisme niet oplossen door te zorgen voor rijkdom.
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
pi_186406599
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 22:03 schreef Tengano het volgende:

[..]

Maar gelukkig hebben we nog wel wijze mensen zoals jij die wel kunnen nuanceren.
Hij gebruikte keurig "meeste" ipv "alle". Al een aardige nuance, toch ?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')