Voorbeeldfunctie, heurquote:ʼDerde van salarisbudget Haga Lyceum naar directeur en familieledenʼ
Een derde van het salarisbudget van het Cornelius Haga Lyceum in Amsterdam ging vorig jaar op aan directeur Söner Atasoy en twee familieleden die op de school werkzaam zijn. Dat blijkt uit een geheime rapportage van de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD), schrijft NRC.
(...)
Atasoy bevestigt tegenover de krant dat hij de wettelijke norm heeft overschreden. Volgens hem werd dat medio vorig jaar ontdekt door de accountant, waarna besloten werd dat hij vanaf dit jaar het te veel ontvangen geld in delen zou terugbetalen.
Atasoy wil niets zeggen over de salarissen van zijn broer en diens schoonzus, maar hij bestrijdt dat ze met zʼn drieën goed zijn voor een derde van het budget. Volgens de krant is hij woedend over de rapportage van de inlichtingendienst. “Als de AIVD zo graag ambtsberichten wil uitdoen, moeten ze met tyfusbewijzen komen. Als ze die niet hebben, moeten ze gewoon hun tyfusbek houden.”
https://nos.nl/l/2281646
20 jr geleden zou het niet voor gekomen zijn als het zo is/was?quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:30 schreef Loekie1 het volgende:
De werkelijkheid is altijd veel idioter dan je ooit kan verzinnen.
Beide fout wat mij betreft.quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:32 schreef Ringo het volgende:
Tyfusbek klinkt beschaafder dan kankermuil.
Als die niks hadden vermoed ik dat die wel hun mondje stijf op elkaar hielden.quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Denk niet dat AIVD hun bankrekeningen openbaar gaat maken
Verder goed voorbeeldfunctieMaar daar caren de ouders van de kinderen op die school allang niet meer om.
Hij zal vast vijf keer per dag bidden met zijn tyfusbek naar Mekka, dus tot zover de voorbeeldfunctie.quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Verder goed voorbeeldfunctieMaar daar caren de ouders van de kinderen op die school allang niet meer om.
Is taqqiya ook toegestaan tegen je mede- gelovigen? Anders is het idd echt een hypocriete tering hond.quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:35 schreef Ringo het volgende:
[..]
Hij zal vast vijf keer per dag bidden met zijn tyfusbek naar Mekka, dus tot zover de voorbeeldfunctie.
Er waren al dubbel zoveel aanmeldingen nadat bekend was geworden dat die school radicaal was en dat zal nu ook wel weer stijgen. Al die gezinnen moesten ze ook oppakken en uitzetten.quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Of nog nergens anders ontdekt? Mits dat het klopt wel te verstaan.quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:50 schreef Loekie1 het volgende:
Ik denk dat wij hier de eerste met dit soort gedrag zijn van een schooldirecteur, dit is nog niet voorgekomen in VK, Duitsland, Denemarken Belgie of Frankrijk. Ik zou zeggen: haal de buitenlandse pers er eens bij, die gelooft dit niet.
Ik denk niet dat de AIVD geen inzage heeft gehadquote:Op dinsdag 23 april 2019 08:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |