Wordt het een ronde parcours of een lang trajectquote:Op maandag 22 april 2019 22:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Niet alleen ik, dat gaat nog wel wat worden.
4 of 5 keer de boel afzetten wordt dat dan 3 dagen.quote:Op maandag 22 april 2019 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar heb je meestal niet zoveel last van. Alleen van vlak voor de koers even langskomt tot ze allemaal voorbij zijn is dan de boel even afgezet.
Zaterdag en zondag gaan ze rondjes rijdenquote:Op maandag 22 april 2019 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Wordt het een ronde parcours of een lang traject
Ja, rondjes rijden is kut.quote:Op maandag 22 april 2019 22:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
4 of 5 keer de boel afzetten wordt dat dan 3 dagen.
quote:
Denk dat ik maar op een bank met tree Schultenbrau langs parcours ga zitten dan.quote:
Hier was wel eens de eerste rit van de Giro door de straat. Dat was een tijdrit dus dat duurde ook langer. Maar na de laatste coureur was het binnen een kwartiertje allemaal weer toegankelijk.quote:Op maandag 22 april 2019 22:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Denk dat ik maar op een bank met tree Schultenbrau langs parcours ga zitten dan.
Flinke spijkers nodig om hem aan het kruis te nagelen.quote:Op maandag 22 april 2019 23:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hij mot weer een Jezusje pullen hoor met z'n wederopstanding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |