abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 januari 2003 @ 20:17:32 #1
25090 SqueaK
"Pis nooit tegen de wind
pi_7745584
Ik heb een vraagjeover mijn voeding....

Ik eet eigenlijk best veel van dat slechte eten..... chips, snoep, friet je weet het allemaal wel...... kan ik eigenlijk zoveel eten als ik wil ik krijg geen puisten, wordt niet dik of wat dan ook....

aan de andere kant drink ik ook elke dag een fles water, eet ik op school 8 bruine volkoren boterhammen, voetbal ik en eet geregeld fruit.

Nu wou ik weten of het eten van chips, snoep, chocoalde, friet e.d. niet zoveel uit maakt zolang je het compenseert met goed gezond eten en veel sporten ??

Of maakt dat nix uit ?

pi_7745653
Het lijkt me toch wel handig om de junkfood wat af te leren voor je 25e, anders wordt je waarschijnlijk moddervet op latere leeftijd!
A clean house is a sign of a wasted life.
pi_7745671
als je verder aan beweging en goede voeding doet..
en ook niet teveel van al dat slechte, dan maakt t niet zo veel uit denk ik..
pi_7745724
quote:
Op maandag 6 januari 2003 20:17 schreef SqueaK het volgende:
Ik heb een vraagjeover mijn voeding....

Ik eet eigenlijk best veel van dat slechte eten..... chips, snoep, friet je weet het allemaal wel...... kan ik eigenlijk zoveel eten als ik wil ik krijg geen puisten, wordt niet dik of wat dan ook....

aan de andere kant drink ik ook elke dag een fles water, eet ik op school 8 bruine volkoren boterhammen, voetbal ik en eet geregeld fruit.

Nu wou ik weten of het eten van chips, snoep, chocoalde, friet e.d. niet zoveel uit maakt zolang je het compenseert met goed gezond eten en veel sporten ??

Of maakt dat nix uit ?

Schopje Digitaal???

Je moet er wel een beetje op letten, ligt een beetje aan je hoeveelheid sporten met vet...

Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  maandag 6 januari 2003 @ 20:22:32 #5
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_7745740
Het klinkt alsof je wel alles binnekijgt wat je nodig hebt, dus je zal zeker niks tekort komen. Maar je zegt zelf al dat je wel veel slechte (wette) dingen eet, dus loop je kans dat je later een te hoog cholesterol gehalte krijgt wat dan weer een grotere kans op hart- en vaatziekten oplevert.

Nu nog niks aan de hand dus, maar op de lange termijn is het niet zo heel gezond.

pi_7745921
Goed sporten lijkt me genoeg, toch? Fitness enzo...

Maar heej, elke dokter zal je dat vette voer afraden. Bij elke dokter ligt ook altijd een foldertje over gezonde voeding.

pi_7750997
Als je ook aan sport doet en groente eet, dan kan het niet al teveel kwaad. Hoewel minder vet eten natuurlijk altijd beter is. Vooral belangrijk is dat je je realiseert dat je uit vet eten gewoon niet alle voedingsstoffen kunt halen. Groente en fruit is dan ook wel erg belangrijk.
  dinsdag 7 januari 2003 @ 00:02:12 #8
43017 _asterix_
www.koervers.nl
pi_7751184
Wat een kul allemaal...een beetje sporten fitness enzo...het vet dat je op die manier binnen krijgt zal zich misschien niet meteen onder je huid gaan afzetten ( weet niet hoe oud je bent) maar wel in je organen en in je darmen...met een liter water spoel je het niet weg.
Je eet wel gezond verder..dat klopt..dus tijdens het sporten zal je lichaam eerst de makkelijk te verbranden fruitsuikers verbranden en koolhydraten. Het vet echter niet. Wil je echt vet verbranden dan zul je aan duursport moeten doen.
Het kan heel goed dat je het nu niet ziet en dat je er ook geen puisten van krijgt (ligt aan het huidtype)....maar je slaat het wel op...

Ik weet Ik weet ..het is zeker lekker..en op zijn tijd kan het ook niet echt kwaad..en de een zal meer vet opslaan dan de ander..wat ook weer komt door genetische samenstelling en erfelijke factoren...

tja...ik zeg maar zo...alles met mate..."te" is nooit goed

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')