Ik eet eigenlijk best veel van dat slechte eten..... chips, snoep, friet je weet het allemaal wel...... kan ik eigenlijk zoveel eten als ik wil ik krijg geen puisten, wordt niet dik of wat dan ook....
aan de andere kant drink ik ook elke dag een fles water, eet ik op school 8 bruine volkoren boterhammen, voetbal ik en eet geregeld fruit.
Nu wou ik weten of het eten van chips, snoep, chocoalde, friet e.d. niet zoveel uit maakt zolang je het compenseert met goed gezond eten en veel sporten ??
Of maakt dat nix uit ?
quote:Schopje Digitaal???
Op maandag 6 januari 2003 20:17 schreef SqueaK het volgende:
Ik heb een vraagjeover mijn voeding....Ik eet eigenlijk best veel van dat slechte eten..... chips, snoep, friet je weet het allemaal wel...... kan ik eigenlijk zoveel eten als ik wil ik krijg geen puisten, wordt niet dik of wat dan ook....
aan de andere kant drink ik ook elke dag een fles water, eet ik op school 8 bruine volkoren boterhammen, voetbal ik en eet geregeld fruit.
Nu wou ik weten of het eten van chips, snoep, chocoalde, friet e.d. niet zoveel uit maakt zolang je het compenseert met goed gezond eten en veel sporten ??
Of maakt dat nix uit ?
Je moet er wel een beetje op letten, ligt een beetje aan je hoeveelheid sporten met vet...
Nu nog niks aan de hand dus, maar op de lange termijn is het niet zo heel gezond.
Maar heej, elke dokter zal je dat vette voer afraden. Bij elke dokter ligt ook altijd een foldertje over gezonde voeding.
Ik weet Ik weet ..het is zeker lekker..en op zijn tijd kan het ook niet echt kwaad..en de een zal meer vet opslaan dan de ander..wat ook weer komt door genetische samenstelling en erfelijke factoren...
tja...ik zeg maar zo...alles met mate..."te" is nooit goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |