abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_186368310
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 19:46 schreef gombro het volgende:

[..]

Misschien hebben gelovige mensen net zo'n hekel aan nare pestkoppen als ongelovige, maar reageren ze iets wijzer....
Dus als je een oprechte vraag stelt ben je een pestkop? Zo kan je het ook zien _O-
  maandag 22 april 2019 @ 20:30:19 #152
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_186368440
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 20:23 schreef -XOR- het volgende:

??

Ik begon niet over blanke slachtoffers die geen aandacht kregen en gaf nota bene in mijn eerste reply op EggTC' s post al aan dat blanke daders ook meer aandacht krijgen. In de post die quote onderstreep ik dat nog eens en schrijf ik ook nog eens dat ik dat ook dubieus vind. Hoe duidelijk en genuanceerd wil je het hebben?
Dit is wat je zei:

quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 19:19 schreef -XOR- het volgende:

:') :') :')

Onzin, zowel blanke daders als blanke slachtoffers krijgen meer aandacht. Jij zit wel heel erg in het typisch rechtse slachtofferrolletje.
Met een zooi :') 's en huilen over slachtofferrolletjes... Er genuanceerd allemaal ja...
  maandag 22 april 2019 @ 20:32:38 #153
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_186368512
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 20:30 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dit is wat je zei:
[..]

Met een zooi :') 's en huilen over slachtofferrolletjes... Er genuanceerd allemaal ja...
Lijkt mij geen al te gekke opmerking, maar goed.
We have always been at war with Eastasia.
pi_186368526
quote:
0s.gif [b]Op

Met een zooi :') 's en huilen over slachtofferrolletjes... Er genuanceerd allemaal ja...
Daar heeft hij toch gelijk in? Er zijn 290 mensen gedood, waaronder een heleboel uit Sri Lanka. Maar welke slachtoffers krijgen weer de meeste aandacht? Die uit het blanke Westen.. Alsof dat een aanslag erger of minder erg kan maken..

En rechts zit inderdaad veelal in slachtofferrol. Alsof er een complot is om de blanke witte man uit te schakelen. Die rechtse popijopie's kunnen beter naar BNW, hier is voor hen geen plaats.
pi_186368671
Ik zie rechts juist alles behalve in de slachtofferrol eigenlijk... Een typische VVD-er zie ik niet snel zaniken. Past meer bij Bij1 en GL volgens mij.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 22 april 2019 @ 20:39:00 #156
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_186368721
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 20:33 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:

[..]

Daar heeft hij toch gelijk in? Er zijn 290 mensen gedood, waaronder een heleboel uit Sri Lanka. Maar welke slachtoffers krijgen weer de meeste aandacht? Die uit het blanke Westen.. Alsof dat een aanslag erger of minder erg kan maken..

En rechts zit inderdaad veelal in slachtofferrol. Alsof er een complot is om de blanke witte man uit te schakelen. Die rechtse popijopie's kunnen beter naar BNW, hier is voor hen geen plaats.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 22 april 2019 @ 20:40:21 #157
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_186368768
quote:
16s.gif Op maandag 22 april 2019 20:37 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik zie rechts juist alles behalve in de slachtofferrol eigenlijk... Een typische VVD-er zie ik niet snel zaniken. Past meer bij Bij1 en GL volgens mij.
VVD'ers niet inderdaad GL'ers ook niet. FvD'ers/PVV'ers wel evenals Bij1' ers en de andere intersectionalisten.

Overigens moet ik wel toegeven dat EggTC zijn opmerking over blanke slachtoffers bij nalezen misschien iets anders bedoelde dan ik hem las. Desalniettemin blijf ik bij mijn mening dat het allemaal wel erg slachtofferig overkomt.
We have always been at war with Eastasia.
pi_186368825
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 20:40 schreef -XOR- het volgende:

[..]

VVD'ers niet inderdaad GL'ers ook niet. FvD'ers/PVV'ers wel evenals Bij1' ers en de andere intersectionalisten.

Overigens moet ik wel toegeven dat EggTC zijn opmerking over blanke slachtoffers bij nalezen misschien iets anders bedoelde dan ik hem las. Desalniettemin blijf ik bij mijn mening dat het allemaal wel erg slachtofferig overkomt.
Ja PVV zie ik ook niet echt als rechts eigenlijk. Maar ja. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_186368840
Sws over huidskleur beginnen... :').
I´m back.
pi_186368937
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 20:42 schreef Ryan3 het volgende:
Sws over huidskleur beginnen... :').
Mja, dat is ook slechts een voorbeeld he, zoals ik eerder hier ook postte, al is het blauw of paars, iedereen weet waar het over gaat. Welke term je eraan hangt maakt niet zo gek veel uit voor de discussie. En op die manier kun je het oneindig verder uitdiepen met "sws, over x beginnen".
Lambo of Rekt
  maandag 22 april 2019 @ 20:46:39 #161
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_186368968
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 20:33 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:

Daar heeft hij toch gelijk in? Er zijn 290 mensen gedood, waaronder een heleboel uit Sri Lanka. Maar welke slachtoffers krijgen weer de meeste aandacht? Die uit het blanke Westen.. Alsof dat een aanslag erger of minder erg kan maken..
Als je een beetje opgelet had kwam men initieel niet veel verder dan "easter worshippers", alleen de CNN wist vrij in het begin met pijn en moeite het woordje christenen uit de bek te krijgen. Het gaat helemaal niet om blank of wat voor kleur dan ook. Het is gewoon opvallend (en dat valt niet alleen mij op) dat op het moment dat het geweld richting de islam waarschijnlijk ergens uit de (extreem) rechtse hoek komt er pagina's vol geschreven worden over dat verderfelijke extreme rechts (terecht overigens) en de hele wereld weer kan aanschuiven bij allerlei talkshows en zijn zegje doet, er wakes en stille tochten worden georganiseerd, extra beveiliging bij moskees geregeld wordt etc. Maar nu, niks van dat alles... Hell, bij nieuwsuur werden de daders nog net niet als arme slachtoffers gezien die eigenlijk volledig in hun recht stonden vanwege de wereldwijde islamofobie...

quote:
En rechts zit inderdaad veelal in slachtofferrol. Alsof er een complot is om de blanke witte man uit te schakelen. Die rechtse popijopie's kunnen beter naar BNW, hier is voor hen geen plaats.
Ah, "geen plaats voor hen"... Dat klinkt bekend.

[ Bericht 2% gewijzigd door AchJa op 22-04-2019 20:52:15 ]
pi_186369022
https://www.cbsnews.com/n(...)lsens-children-dead/

Pff, dan geef je graag je richness op voor je 3 kinderen ;(
Lambo of Rekt
  maandag 22 april 2019 @ 20:48:39 #163
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_186369035
Ondanks de 2 Nederlanders die zijn omgekomen zie je weer eens waarbij in vergelijking met Christchurch de aandacht naartoe gaat..
  maandag 22 april 2019 @ 20:50:25 #164
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_186369097
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 20:48 schreef warp995 het volgende:
Ondanks de 2 Nederlanders die zijn omgekomen zie je weer eens waarbij in vergelijking met Christchurch de aandacht naartoe gaat..
3 Nederlanders.
We have always been at war with Eastasia.
pi_186369100
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 20:33 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:

[..]

Daar heeft hij toch gelijk in? Er zijn 290 mensen gedood, waaronder een heleboel uit Sri Lanka. Maar welke slachtoffers krijgen weer de meeste aandacht? Die uit het blanke Westen.. Alsof dat een aanslag erger of minder erg kan maken..

En rechts zit inderdaad veelal in slachtofferrol. Alsof er een complot is om de blanke witte man uit te schakelen. Die rechtse popijopie's kunnen beter naar BNW, hier is voor hen geen plaats.
Nee, exact. Maar het lijkt erop dat JUIST de christchurch slachtoffers VEEL groter opgeblazen werd dan dit, omdat daar moslimsslachtoffers waren. Want toen kreeg je via alle mogelijke kanalen dit nieuws door je strot gedrukt, en nu valt dat allemaal wel mee, nu dader/slachtoffer andersom is. Dat was mijn punt eerder. Dus idd, je hebt helemaal gelijk in dat het niet erger is voor 1 bevolkingsgroep, maar wees dan consequent. En dįt ontbreekt in MSM
Lambo of Rekt
pi_186369169
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 20:48 schreef warp995 het volgende:
Ondanks de 2 Nederlanders die zijn omgekomen zie je weer eens waarbij in vergelijking met Christchurch de aandacht naartoe gaat..
Yup.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator maandag 22 april 2019 @ 20:55:56 #167
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_186369277
quote:
10s.gif Op maandag 22 april 2019 19:55 schreef EggsTC het volgende:
Ik vind het altijd schitterend om te zien hoe links de rollen omdraait, dat is een kunst opzich. Die kunnen nog t slachtoffer maken van elke dader, zoiets als dit;

[ afbeelding ]

Dan een heksenjacht op allerlei media starten, en zelfs roepen dat baudet doodgeschoten moet worden met een hele optocht, en dan zeggen dat rechts de slachtofferrol aanneemt :') man man man, wat een goden. _O-
ik vind het altijd dieptragisch om te zien dat er nog steeds figuren zijn die dit soort berichten aangrijpen om de eigen lokale politieke tegenstanders onder te kotsen

je hebt schijt aan links of rechts of moslims of boerenkoolstampot?

prima en flikker op naar een topic waar het wel relevant is :r
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 22 april 2019 @ 20:57:47 #168
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_186369318
wel fijn dat je een beetje kunt genieten van een paar 100 doden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_186369365
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 20:46 schreef AchJa het volgende:

[..]

Als je een beetje opgelet had kwam men initieel niet veel verder dan "easter worshippers", alleen de CNN wist vrij in het begin met pijn en moeite het woordje christenen uit de bek te krijgen. Het gaat helemaal niet om blank of wat voor kleur dan ook. Het is gewoon opvallend (en dat valt niet alleen mij op) dat op het moment dat het geweld richting de islam waarschijnlijk ergens uit de (extreem) rechtse hoek komt er pagina's vol geschreven worden over dat verderfelijke extreme rechts (terecht overigens) en de hele wereld weer kan aanschuiven bij allerlei talkshows en zijn zegje doet, er wakes en stille tochten worden georganiseerd, extra beveiliging bij moskees geregeld wordt etc. Maar nu, niks van dat alles... Hell, bij nieuwsuur werden de daders nog net niet als arme slachtoffers gezien die eigenlijk volledig in hun recht stonden vanwege de wereldwijde islamofobie...
als je een beetje engels kan dan weet je dat worshippers het engelse woord is voor gelovigen. Voor mensen die actief een eredienst meemaken en meedoen. Heeft niks met iets anders te maken. Komt nog bij dat vaak bij feestdagen er ook mensen in de kerk zitten die niet christelijk zijn, maar gewoon de sfeer opsnuiven. Zoals je bij kerst ook vaak ziet. Geen wonder dat men de term christenen hier niet voor gebruikt.. Het was een aanslag op alles wat moslims als westers zien...

Met de rest heb je wel gelijk. Ik vind het ook vreemd dat hier geen diensten voor zijn, maar toen er een aanslag in nieuw-zeeland was wel. Maar goed, ik heb daar niet aan meegedaan en zou persoonlijk ook niet meedoen aan een actie als die er vandaag wel zou zijn. Maar vreemd is het wel, daar heb je gelijk in.

quote:
Ah, "geen plaats voor hen"... Dat klinkt bekend.
Ik heb het over dit topic. Mensen die in complotten geloven tegen de blanke witte man, en dat die uitgeroeid moet worden moeten dit lekker spuien in fora die daarvoor gemaakt zijn. Zoals BNW of TRUTH.
  maandag 22 april 2019 @ 21:03:25 #170
369021 tfors
gaarne wijzigen naar #ANONIEM
pi_186369454
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 20:33 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:

[..]

Daar heeft hij toch gelijk in? Er zijn 290 mensen gedood, waaronder een heleboel uit Sri Lanka. Maar welke slachtoffers krijgen weer de meeste aandacht? Die uit het blanke Westen.. Alsof dat een aanslag erger of minder erg kan maken..

En rechts zit inderdaad veelal in slachtofferrol. Alsof er een complot is om de blanke witte man uit te schakelen. Die rechtse popijopie's kunnen beter naar BNW, hier is voor hen geen plaats.
Ik heb zo'n gevoel dat in het Westen de slachtoffers uit het Westen de meeste aandacht krijgen en in Sri Lanka de slachtoffers uit Sri Lanka, niet zo vreemd
  Moderator maandag 22 april 2019 @ 21:03:53 #171
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_186369468
paasvierders is een gangbare term toch :?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 22 april 2019 @ 21:06:59 #172
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_186369534
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 21:03 schreef sp3c het volgende:
paasvierders is een gangbare term toch :?
ja dat zei ik ook al maar blijkbaar moet je je woorden op een goudschaal wegen. Bovendien verhaalde CNN uitgebreid over het feit dat het hier Christenen betrof.
We have always been at war with Eastasia.
pi_186369549
quote:
10s.gif Op maandag 22 april 2019 19:55 schreef EggsTC het volgende:
Ik vind het altijd schitterend om te zien hoe links de rollen omdraait, dat is een kunst opzich. Die kunnen nog t slachtoffer maken van elke dader, zoiets als dit;

[ afbeelding ]

Dan een heksenjacht op allerlei media starten, en zelfs roepen dat baudet doodgeschoten moet worden met een hele optocht, en dan zeggen dat rechts de slachtofferrol aanneemt :') man man man, wat een goden. _O-
Als jij meent dat links ooit heeft geroepen dat Baudet doodgeschoten moet worden dan neem ik jou bij deze nooit meer serieus. Echt, nog nooit zo'n grote leugen gelezen als dit...

de groeten verder.
  maandag 22 april 2019 @ 21:08:52 #174
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_186369572
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 20:59 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:

als je een beetje engels kan dan weet je dat worshippers het engelse woord is voor gelovigen. Voor mensen die actief een eredienst meemaken en meedoen. Heeft niks met iets anders te maken.
Joh...

quote:
Komt nog bij dat vaak bij feestdagen er ook mensen in de kerk zitten die niet christelijk zijn, maar gewoon de sfeer opsnuiven. Zoals je bij kerst ook vaak ziet. Geen wonder dat men de term christenen hier niet voor gebruikt..
Voortaan gaan we ook suikerfeestvierders of naar gelang welke feestdag valide is gebruiken om de slachtoffers te duiden.

quote:
Het was een aanslag op alles wat moslims als westers zien...
Oh, dat dan weer wel.

quote:
Met de rest heb je wel gelijk. Ik vind het ook vreemd dat hier geen diensten voor zijn, maar toen er een aanslag in nieuw-zeeland was wel. Maar goed, ik heb daar niet aan meegedaan en zou persoonlijk ook niet meedoen aan een actie als die er vandaag wel zou zijn. Maar vreemd is het wel, daar heb je gelijk in.
Zijn we het toch ergens over eens.

quote:
Ik heb het over dit topic. Mensen die in complotten geloven tegen de blanke witte man, en dat die uitgeroeid moet worden moeten dit lekker spuien in fora die daarvoor gemaakt zijn. Zoals BNW of TRUTH.
Volgens mij zie ik weinig van dat soort figuren.
pi_186369576
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 21:03 schreef tfors het volgende:

[..]

Ik heb zo'n gevoel dat in het Westen de slachtoffers uit het Westen de meeste aandacht krijgen en in Sri Lanka de slachtoffers uit Sri Lanka, niet zo vreemd
Maar niet zoals hier. In NL werd al snel na de aanslag gezegd "er is 1 nederlandse dode bij" en dan nog een heel verhaal verder. Dan begrijp je het niet als nos zijnde. Dat er 290 mensen gedood zijn, dat is erg.
  maandag 22 april 2019 @ 21:10:05 #176
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_186369592
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 17:39 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:

[..]


[..]


Iets wat jullie (islambashers, "onze cultuur is superieur" roepers) ook zouden kunnen doen.
Westerse cultuur is ook we degelijk superieur, als in moderner, dan de islamcultuur.
pi_186369594
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 20:59 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:

[..]

als je een beetje engels kan dan weet je dat worshippers het engelse woord is voor gelovigen. Voor mensen die actief een eredienst meemaken en meedoen. Heeft niks met iets anders te maken. Komt nog bij dat vaak bij feestdagen er ook mensen in de kerk zitten die niet christelijk zijn, maar gewoon de sfeer opsnuiven. Zoals je bij kerst ook vaak ziet. Geen wonder dat men de term christenen hier niet voor gebruikt.. Het was een aanslag op alles wat moslims als westers zien...

Met de rest heb je wel gelijk. Ik vind het ook vreemd dat hier geen diensten voor zijn, maar toen er een aanslag in nieuw-zeeland was wel. Maar goed, ik heb daar niet aan meegedaan en zou persoonlijk ook niet meedoen aan een actie als die er vandaag wel zou zijn. Maar vreemd is het wel, daar heb je gelijk in.
[..]

Ik heb het over dit topic. Mensen die in complotten geloven tegen de blanke witte man, en dat die uitgeroeid moet worden moeten dit lekker spuien in fora die daarvoor gemaakt zijn. Zoals BNW of TRUTH.
newtgingrich twitterde op maandag 22-04-2019 om 15:51:08 How do President Obama and Secretary Clinton both come up with Easter worshippers in their tweets about the murders in Sri Lanka? To have both of them use the same term the same day is strange. Is Easter Worshipper the left’s new way to avoid the word Christian? Pathetic reageer retweet
Veel christen in Amerika vallen obama en hillary ook aan op twitter omdat ze geen christenen benoemen maar wel moslims met een aanslag van veel kleinere schaal. (die ik ook afkeur)

Moslims zijn toch ook geen Rug Worshippers of Floor Worshippers?

Hier wat een Christen er over denkt.

Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  maandag 22 april 2019 @ 21:10:18 #178
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_186369600
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 21:08 schreef AchJa het volgende:

[..]

Joh...
[..]

Voortaan gaan we ook suikerfeestvierders of naar gelang welke feestdag valide is gebruiken om de slachtoffers te duiden.
[..]

Oh, dat dan weer wel.
[..]

Zijn we het toch ergens over eens.
[..]

Volgens mij zie ik weinig van dat soort figuren.
Suikerfeestgangers bekt niet lekker maar Mekkagangers zou bijvoorbeeld goed kunnen.
We have always been at war with Eastasia.
pi_186369624
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 20:46 schreef AchJa het volgende:

[..]

Als je een beetje opgelet had kwam men initieel niet veel verder dan "easter worshippers", alleen de CNN wist vrij in het begin met pijn en moeite het woordje christenen uit de bek te krijgen. Het gaat helemaal niet om blank of wat voor kleur dan ook. Het is gewoon opvallend (en dat valt niet alleen mij op) dat op het moment dat het geweld richting de islam waarschijnlijk ergens uit de (extreem) rechtse hoek komt er pagina's vol geschreven worden over dat verderfelijke extreme rechts (terecht overigens) en de hele wereld weer kan aanschuiven bij allerlei talkshows en zijn zegje doet, er wakes en stille tochten worden georganiseerd, extra beveiliging bij moskees geregeld wordt etc. Maar nu, niks van dat alles... Hell, bij nieuwsuur werden de daders nog net niet als arme slachtoffers gezien die eigenlijk volledig in hun recht stonden vanwege de wereldwijde islamofobie...
[..]

Ah, "geen plaats voor hen"... Dat klinkt bekend.
Ja, en dat werd dus nu echt goed gedemonstreerd, ik denk dat iedereen dat toch wel moet erkennen.
I´m back.
  Moderator maandag 22 april 2019 @ 21:14:30 #180
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_186369696
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 21:06 schreef -XOR- het volgende:

[..]

ja dat zei ik ook al maar blijkbaar moet je je woorden op een goudschaal wegen. Bovendien verhaalde CNN uitgebreid over het feit dat het hier Christenen betrof.
in mijn hoofd is dat hetzelfde

iets specifieker maar niet direct teveel info lijkt mij
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 22 april 2019 @ 21:16:14 #181
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_186369729
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 21:10 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Suikerfeestgangers bekt niet lekker maar Mekkagangers zou bijvoorbeeld goed kunnen.
Mekka hebben ze het altijd over pelgrims volgens mij
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 22 april 2019 @ 21:16:32 #182
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_186369735
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 21:14 schreef sp3c het volgende:

[..]

in mijn hoofd is dat hetzelfde

iets specifieker maar niet direct teveel info lijkt mij
ja, paasvierders is gewoon een gangbaar woord:

https://www.google.nl/sea(...)ceid=chrome&ie=UTF-8

net als Mekkagangers:

https://www.google.nl/sea(...)ceid=chrome&ie=UTF-8
We have always been at war with Eastasia.
  Moderator maandag 22 april 2019 @ 21:20:55 #183
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_186369810
spijkers op laag water wmb hoor dit
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_186369820
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 21:16 schreef -XOR- het volgende:

[..]

ja, paasvierders is gewoon een gangbaar woord:

https://www.google.nl/sea(...)ceid=chrome&ie=UTF-8

net als Mekkagangers:

https://www.google.nl/sea(...)ceid=chrome&ie=UTF-8
To worship is aanbidden niet vieren. Zoals je de Manon aanbidt, zeg maar.
I´m back.
pi_186369823
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 21:10 schreef warp995 het volgende:

[..]

Westerse cultuur is ook we degelijk superieur, als in moderner, dan de islamcultuur.
eigenlijk ben ik het daar wel mee eens.. Maar ik hoop dat de normale moslims zich aanpassen aan onze vrijheid en zo ook gemoderniseerd worden. Zoals de verlichting voor aanpassen van christenen heeft gezorgd.
pi_186369868
TomiLahren twitterde op maandag 22-04-2019 om 21:19:13 A tale of two Hillarys. She can easily call out white supremacy but refuses to even say “radical Islam.” https://t.co/ow6bjVHInU reageer retweet
  maandag 22 april 2019 @ 21:23:02 #187
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_186369878
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 21:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

To worship is aanbidden niet vieren. Zoals je de Manon aanbidt, zeg maar.
https://meadowlakenow.com(...)osure-of-notre-dame/
We have always been at war with Eastasia.
pi_186369887
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 21:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

To worship is aanbidden niet vieren. Zoals je de Manon aanbidt, zeg maar.
Onzin zeg. Ze aanbidden God en zijn dus aanbidders. Spijkers op laag water zoeken. Altijd maar weer in slachtofferrol kruipen. Wees blij dat ze aandacht krijgen. Moslims plegen ook aanslagen op moskeeen, daar hoor je weinig over.
pi_186369910
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 20:25 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:

Dus als je een oprechte vraag stelt ben je een pestkop?
Oprecht noem je dat? Dan ben je inderdaad geen gewone pestkop, maar een huichelende pestkop.
pi_186369931
Schijnbaar is de term easter worshippers ongebruikelijk, google er maar eens op. :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_186369942
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 21:24 schreef gombro het volgende:

[..]

Oprecht noem je dat? Dan ben je inderdaad geen gewone pestkop, maar een huichelende pestkop.
Of jij bent gewoon een troll die overal pesters in ziet..Met zo'n karakter kom je nergens.
pi_186369954
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 21:23 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:

[..]

Onzin zeg. Ze aanbidden God en zijn dus aanbidders. Spijkers op laag water zoeken. Altijd maar weer in slachtofferrol kruipen. Wees blij dat ze aandacht krijgen. Moslims plegen ook aanslagen op moskeeen, daar hoor je weinig over.
Wat zit je nu te lullen met je slachtoffer kruipen?
Worship betekent aanbidden en niet vieren.
Omgekeerd slachtofferschap bij jou wrs.
En ja radicale islam doodt iedereen en voornamelijk eigen moslims in het Midden-Oosten. Tijd dus dat het beest in de bek gekeken wordt zo langzamerhand en dat je de olifant in de kamer bij de naam noemt. It's not the economy, stupid, in dit geval.
I´m back.
pi_186369984
quote:
2s.gif Op maandag 22 april 2019 21:22 schreef Evertjan het volgende:
TomiLahren twitterde op maandag 22-04-2019 om 21:19:13 A tale of two Hillarys. She can easily call out white supremacy but refuses to even say “radical Islam.” https://t.co/ow6bjVHInU reageer retweet
[ afbeelding ]
Bijzonder ook dat die linker zoveel meer likes en retweets heeft.
  maandag 22 april 2019 @ 21:27:15 #194
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_186369986
quote:
16s.gif Op maandag 22 april 2019 21:25 schreef FlippingCoin het volgende:
Schijnbaar is de term easter worshippers ongebruikelijk, google er maar eens op. :D
minder gebruikelijk dan het Nederlands equivalent inderdaad miaar men repte dus ook al omtrent de Notre Dame-brand over easter worshippers.
We have always been at war with Eastasia.
pi_186369999
quote:
2s.gif Op maandag 22 april 2019 21:22 schreef Evertjan het volgende:
TomiLahren twitterde op maandag 22-04-2019 om 21:19:13 A tale of two Hillarys. She can easily call out white supremacy but refuses to even say “radical Islam.” https://t.co/ow6bjVHInU reageer retweet
[ afbeelding ]
Typerend wel voor de linkse SJW-mentaliteit. Het veroordelen van moslimterrorisme past niet in hun straatje want moslims zijn per definitie zielig.
  maandag 22 april 2019 @ 21:30:27 #196
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_186370076
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 21:27 schreef -XOR- het volgende:

minder gebruikelijk dan het Nederlands equivalent inderdaad miaar men repte dus ook al omtrent de Notre Dame-brand over easter worshippers.
Dus easter celebration is hetzelfde als easter worshipping in jouw woordenboek?
  maandag 22 april 2019 @ 21:32:04 #197
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_186370116
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 21:03 schreef sp3c het volgende:
paasvierders is een gangbare term toch :?
Ja, vieren als in celebration wel... Maar goed, de kern van het verhaal lijkt me wel duidelijk na de voorbeelden die voorbij zijn gekomen.
pi_186370120
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 21:27 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Typerend wel voor de linkse SJW-mentaliteit. Het veroordelen van moslimterrorisme past niet in hun straatje want moslims zijn per definitie zielig.
En zolang dit blijft kan ik helaas niet links stemmen. Hypocrisie staat me gewoon echt niet aan.
  maandag 22 april 2019 @ 21:34:40 #199
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_186370182
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 21:30 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dus easter celebration is hetzelfde als easter worshipping in jouw woordenboek?
Easter worship is inderdaad hetzelfde als easter celebration. Easter worship is alleen wat gangbaarder maar de termen zijn inderdaad onderling redelijk inwisselbaar
We have always been at war with Eastasia.
pi_186370236
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 21:25 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:

Of jij bent gewoon een troll die overal pesters in ziet..Met zo'n karakter kom je nergens.
Fries zeker?
  maandag 22 april 2019 @ 21:37:24 #201
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_186370246
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 21:34 schreef -XOR- het volgende:

Easter worship is inderdaad hetzelfde als easter celebration. Easter worship is alleen wat gangbaarder maar de termen zijn inderdaad onderling redelijk inwisselbaar
Het is goed... Me dunkt dat Ryan3 redelijk duidelijk was in zijn uitleg.
pi_186370258
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 21:32 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

En zolang dit blijft kan ik helaas niet links stemmen. Hypocrisie staat me gewoon echt niet aan.
Eens. Het is offtopic maar een tijdje terug heb ik een poging gewaagd het boek van Clinton te lezen over haar verkiezingsnederlaag (What happened). Ik kwam er niet doorheen..vreselijk mens en behoorlijk SJW-achtig. Ik begrijp heel goed dat veel Amerikanen haar niet als president wilden. In Nederland heb je dezelfde policor arrogantie bij veel partijen dus mensen..stem FvD.
  maandag 22 april 2019 @ 21:43:45 #203
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_186370397
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 21:37 schreef AchJa het volgende:

[..]

Het is goed... Me dunkt dat Ryan3 redelijk duidelijk was in zijn uitleg.
Easter worship is gewoon prima, daar iets achter zoeken is echt spijkers op laag water zoeken zoals sp3c al schreef.

Het klopt best wel dat moslimdaderschap in de media minder hard wordt aangezet dan extreemrechtse aanslagen naar voren worden gebracht maar denken dat Hillary en Obama bewust het woord Christian vermijden heeft een hoog alu-hoedjesgehalte.
We have always been at war with Eastasia.
  Moderator maandag 22 april 2019 @ 21:47:21 #204
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_186370490
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 21:32 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ja, vieren als in celebration wel... Maar goed, de kern van het verhaal lijkt me wel duidelijk na de voorbeelden die voorbij zijn gekomen.
het is mij volstrekt ondelijk
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 22 april 2019 @ 21:49:13 #205
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_186370540
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 21:43 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Easter worship is gewoon prima, daar iets achter zoeken is echt spijkers op laag water zoeken zoals sp3c al schreef.

Het klopt best wel dat moslimdaderschap in de media minder hard wordt aangezet dan extreemrechtse aanslagen naar voren worden gebracht maar denken dat Hillary en Obama bewust het woord Christian vermijden heeft een hoog alu-hoedjesgehalte.
maar is dat wel zo, de enige die ik ken zijn breivik en die eikel in Nieuwzeeland
en daar was idd geen twijfel mogelijk
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 22 april 2019 @ 21:52:55 #206
14513 SilverMane
It`s all about the Mammon
pi_186370652
Vind het zelf wel fascinerend waar opeens die term "Easter Worshipper" vandaan komt? Slaat toch nergens op dat zo'n obscure term die, naar ik aanneem want het slaat imho nergens op, wordt gebruikt om Christenen te duiden zo plotseling `en masse` gebezigd wordt door allerlei leiders alsof het een algemene term is? Hoe werkt dat? Lezen of kijken ze toevallig allemaal hetzelfde kanaal waar dat geļntroduceerd wordt en papegaaien ze dat ook allemaal geheel onafhankelijk van elkaar na? Haha wat is nu serieus de kans dat dat gebeurd?

[ Bericht 0% gewijzigd door SilverMane op 22-04-2019 22:06:43 (typo) ]
Je bent geen dwaas als je opgeeft wat je niet kunt vasthouden om te krijgen wat je nooit meer afgenomen kan worden.
pi_186370654
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 21:43 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Easter worship is gewoon prima, daar iets achter zoeken is echt spijkers op laag water zoeken zoals sp3c al schreef.

Het klopt best wel dat moslimdaderschap in de media minder hard wordt aangezet dan extreemrechtse aanslagen naar voren worden gebracht maar denken dat Hillary en Obama bewust het woord Christian vermijden heeft een hoog alu-hoedjesgehalte.
Nou ja, in hoeverre is dat prima, Americano's vallen er ook over. Worship heeft als vertaling aanbidding en ook nog een beetje een negatieve connotatie, als in de Manon aanbidden. Maar goed, ik ben sws geen gelovige en ga dus uit van de gewone taalspelen en vertalingen en die geven aan aanbidding en easter worshipping is sws een neologisme wrs voor christenen.

Verder denk ik dat je langzamerhand onder ogen moed zien dat radicaal islamisme in zowel uiting als ideologie niets onderdoet voor nazisme/fascisme en ook communisme. En probeer daar dan die gezellige moslims mee te trekken. Spreek het gewoon uit als zogenaamde leider van een land. Als nieuwsoutlet ook. Niemand wil dat dit doorgaat hoor, behalve die gekken zelf, die ook die gematigde moslims mee willen trekken. Overal. Want ze zitten overal.
I´m back.
  maandag 22 april 2019 @ 21:54:02 #208
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_186370683
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 21:49 schreef sp3c het volgende:

[..]

maar is dat wel zo, de enige die ik ken zijn breivik en die eikel in Nieuwzeeland
en daar was idd geen twijfel mogelijk
Ik kan het niet met cijfers staven maar gevoelsmatig wordt er meer aandacht besteed en duiding gegeven door zowel journalistiek als opiniemakers aan de ideologische gedrevenheid van een extreemrechtse dader dan aan die van jihadisten.
We have always been at war with Eastasia.
  maandag 22 april 2019 @ 21:54:22 #209
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_186370694
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 21:21 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:

[..]

eigenlijk ben ik het daar wel mee eens.. Maar ik hoop dat de normale moslims zich aanpassen aan onze vrijheid en zo ook gemoderniseerd worden. Zoals de verlichting voor aanpassen van christenen heeft gezorgd.
Nee dat gebeurt niet. Ze willen in Universiteitsgebouwen een gebedshuisje met een aparte ingang voor man en vrouw, in het Midden-Oosten strijden ze juist voor een gezamenlijke opening, gelijke rechten van man en vrouw. Maar Nederland past zich rustig aan dat ouderwetse tijdsbeeld aan, voor hun. Ook geloof ik niet dat de Islam, de ideologie als doel heeft om aan te passen. En het Midden-Oosten heeft nooit de verlichting gehad en het westen wel, dus dat zal wel de voornaamste reden zijn waarom het Westen voorop loopt.
  maandag 22 april 2019 @ 21:54:39 #210
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_186370702
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 21:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou ja, in hoeverre is dat prima, Americano's vallen er ook over. Worship heeft als vertaling aanbidding en ook nog een beetje een negatieve connotatie, als in de Manon aanbidden. Maar goed, ik ben sws geen gelovige en ga dus uit van de gewone taalspelen en vertalingen en die geven aan aanbidding en easter worshipping is sws een neologisme wrs voor christenen.

Verder denk ik dat je langzamerhand onder ogen moed zien dat radicaal islamisme in zowel uiting als ideologie niets onderdoet voor nazisme/fascisme en ook communisme. En probeer daar dan die gezellige moslims mee te trekken. Spreek het gewoon uit als zogenaamde leider van een land. Als nieuwsoutlet ook. Niemand wil dat dit doorgaat hoor, behalve die gekken zelf, die ook die gematigde moslims mee willen trekken. Overal. Want ze zitten overal.
Neuh, 'Church is a place of worship', volstrekt neutrale zin.
We have always been at war with Eastasia.
pi_186370817
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 21:54 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Neuh, 'Church is a place of worship', volstrekt neutrale zin.
Church is a place of easter worshippers?
I´m back.
  maandag 22 april 2019 @ 21:59:10 #212
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_186370847
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 21:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Church is a place of easter worshippers?
alleen met pasen.
We have always been at war with Eastasia.
pi_186371019
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 21:32 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

En zolang dit blijft kan ik helaas niet links stemmen. Hypocrisie staat me gewoon echt niet aan.
Want links, midden of rechts is niet hypocriet zeker _O-
Om politicus te worden moet je narcist zijn, hypocriet en een leugenaar.
Minstens.
  maandag 22 april 2019 @ 22:06:01 #214
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_186371030
quote:
11s.gif Op maandag 22 april 2019 21:52 schreef SilverMane het volgende:
Vind het zelf wel fascinerend waar opeens die term "Eastern Worshipper" vandaan komt? Slaat toch nergens op dat zo'n obscure term die, naar ik aanneem want het slaat imho nergens op, wordt gebruikt om Christenen te duiden zo plotseling `en masse` gebezigd wordt door allerlei leiders alsof het een algemene term is? Hoe werkt dat? Lezen of kijken ze toevallig allemaal hetzelfde kanaal waar dat geļntroduceerd wordt en papegaaien ze dat ook allemaal geheel onafhankelijk van elkaar na? Haha wat is nu serieus de kans dat dat gebeurd?
Ik heb gegoogled voor deze aanslagen, maar het is niet zo dat de term nooit gebruikt werd. Misschien heeft het in het Engels eenzelfde betekenis als 'Kerstvierders' in het Nederlands. Niet specifiek anti-Christelijk dus, maar precies aangevend dat het om mensen ging die het paasfeest vierden.

Wat mij wel opviel was dit:
Theresa May, 21 april: The acts of violence against churches and hotels (gebouwen) in Sri Lanka are truly appalling, and my deepest sympathies go out to all of those affected at this tragic time. We must stand together to make sure that no one should ever have to practise their faith in fear.
-
Macron vertaling, 21 april: We are deeply saddened by the terrorist attacks against churches and hotels (gebouwen) in Sri Lanka. We firmly condemn these odious acts. We stand by the people of Sri Lanka and our thoughts go out to the loved ones of the victims on this Easter Sunday.
-
Mark Rutte, 21 april: Vreselijke berichten uit Sri Lanka over bloedige aanslagen op hotels en kerken (gebouwen) op deze Eerste Paasdag. MinBZ volgt situatie op de voet en zoekt uit of er Nederlanders bij betrokken zijn. Gedachten zijn bij de slachtoffers en nabestaanden.

Het lijkt wel of alle communicatie-uitingen van regeringsleiders binnen de EU gesynchroniseerd zijn. Ook opvallend vind ik dat ze het dus telkens over gebouwen hebben (abstract, materieel, niet-menselijk) en niet over aanslagen op mensen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_186371045
3 Nederlandse doden met een andere nationaliteit maar we mogen niet weten welke?
Oftewel het waren geen Nederlanders, maar vast weer gewoon Turken ofzo.
pi_186371085
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 21:59 schreef -XOR- het volgende:

[..]

alleen met pasen.
Dus tussen pasen, hemelvaartsdag, pinkesteren en kerst doen die gasten niets???
I´m back.
pi_186371088
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 22:06 schreef LXIV het volgende:

Het lijkt wel of alle communicatie-uitingen van regeringsleiders binnen de EU gesynchroniseerd zijn. Ook opvallend vind ik dat ze het dus telkens over gebouwen hebben (abstract, materieel, niet-menselijk) en niet over aanslagen op mensen.
Of je leest het anders?

Het was ook geen aanslag op mensen, de aanslag was gericht op gebouwen/instanties.
En ze noemen wel hun meeleven bij de aanval op de mensen en voor de nabestaanden.
Ze noemen alleen dat de aanslag gericht was op gebouwen, wat het ook was.
Het is niet een hit zoals dat dan in het Engels gezegd zou worden.
pi_186371099
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 22:07 schreef bianconeri het volgende:
3 Nederlandse doden met een andere nationaliteit maar we mogen niet weten welke?
Oftewel het waren geen Nederlanders, maar vast weer gewoon Turken ofzo.
Wat maakt dat uit?
I´m back.
pi_186371100
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 22:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dus tussen pasen, hemelvaartsdag, pinkesteren en kerst doen die gasten niets???
Dat is zo voor meeste gelovigen xD
pi_186371120
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 22:10 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Dat is zo voor meeste gelovigen xD
Nou ja, ik dacht dat je ook wel christen was tussen die hoogtijdagen, maar goed, kennelijk ben ik niet au courant meer.
I´m back.
  maandag 22 april 2019 @ 22:11:12 #221
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_186371123
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 22:09 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Of je leest het anders?

Het was ook geen aanslag op mensen, de aanslag was gericht op gebouwen/instanties.
En ze noemen wel hun meeleven bij de aanval op de mensen en voor de nabestaanden.
Ze noemen alleen dat de aanslag gericht was op gebouwen, wat het ook was.
Het is niet een hit zoals dat dan in het Engels gezegd zou worden.
1) Het ging erom dat ze allemaal hetzelfde zeiden
2) Het was geen aanslag op gebouwen (die staan er immers gewoon nog), maar overduidelijk op de mensen in de gebouwen. Anders hadden ze die aanslagen ook niet hoeven doen op het moment dat het druk was in die gebouwen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 22 april 2019 @ 22:11:22 #222
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_186371126
Ik weet niet hoe de psyche van die mensen werkt, en het zou kunnen dat ze het woord "Christians" bewust of onbewust proberen te vermijden, maar het is ook domweg zo dat "Easter worshippers" meer informatie over de context bevat dan "Christians". De term "Easter worship" is kennelijk ook niet helemaal onbekend:
https://www.praisecharts.(...)hip-songs-from-2017/
http://www.trinityutica.com/pages/page.asp?page_id=412080
https://briarcliffchurch.org/event/easter-worship-service-2/

De slachtoffers waren daar natuurlijk in het kader van de "Easter worship". Bij de aanslag in Nieuw-Zeeland was er geen bijzondere aanleiding voor de bijeenkomst, maar daar werd bijvoorbeeld ook wel van "mosque-goers" gesproken en niet enkel van "Muslims".
  maandag 22 april 2019 @ 22:11:23 #223
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_186371127
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 22:06 schreef LXIV het volgende:

Ik heb gegoogled voor deze aanslagen, maar het is niet zo dat de term nooit gebruikt werd. Misschien heeft het in het Engels eenzelfde betekenis als 'Kerstvierders' in het Nederlands. Niet specifiek anti-Christelijk dus, maar precies aangevend dat het om mensen ging die het paasfeest vierden.
Een rondje googlen op "Easter Worshippers" levert een kleine 87.000 (12 pages) resultaten op. Filtereren op afgelopen week dan blijven er 10 pages over... Er zijn dus "maar liefst" 2 pages die een eerdere periode beslaan... :')

Het lijkt me dus niet echt een veel gebruikte term maar goed.
  Moderator maandag 22 april 2019 @ 22:11:26 #224
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_186371130
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 21:54 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Ik kan het niet met cijfers staven maar gevoelsmatig wordt er meer aandacht besteed en duiding gegeven door zowel journalistiek als opiniemakers aan de ideologische gedrevenheid van een extreemrechtse dader dan aan die van jihadisten.
omdat het nieuws is, ongebruikelijk

moslimaanslagen kennen we nu wel, we weten dat ze het doen en waarom ze het doen, dit is nieuw dan is meer aandacht niet onlogisch

vergelijk het met die schietpartijen op Amerikaanse scholen, de eerste paar waren groot nieuws, nu is het 'ow is het weer zo laat?'
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 22 april 2019 @ 22:14:32 #225
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_186371189
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 22:11 schreef AchJa het volgende:

[..]

Een rondje googlen op "Easter Worshippers" levert een kleine 87.000 (12 pages) resultaten op. Filtereren op afgelopen week dan blijven er 10 pages over... Er zijn dus "maar liefst" 2 pages die een eerdere periode beslaan... :')

Het lijkt me dus niet echt een veel gebruikte term maar goed.
gebeurd ook nooit een reet tijdens pasen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_186371200
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 22:11 schreef Iblardi het volgende:
Ik weet niet hoe de psyche van die mensen werkt, en het zou kunnen dat ze het woord "Christians" bewust of onbewust proberen te vermijden, maar het is ook domweg zo dat "Easter worshipers" meer informatie over de context bevat dan "Christians". De term "Easter worship" is kennelijk ook niet helemaal onbekend:
https://www.praisecharts.(...)hip-songs-from-2017/
http://www.trinityutica.com/pages/page.asp?page_id=412080
https://briarcliffchurch.org/event/easter-worship-service-2/

De slachtoffers waren daar natuurlijk in het kader van de "Easter worship". Bij de aanslag in Nieuw-Zeeland was er geen bijzondere aanleiding voor de bijeenkomst, maar daar werd bijvoorbeeld ook wel van "mosque-goers" gesproken en niet enkel van "Muslims".
Maar bij hemelvaartsdag, pinksteren en kerst zijn het dan ook hemelvaartsdag-, pinkesteren- en kerst-aanbidders dus? Of christenen???
I´m back.
  maandag 22 april 2019 @ 22:14:52 #227
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_186371223
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 22:14 schreef AchJa het volgende:

[..]

En hoe zit het met de slachtoffers in de hotels dan?
Breakfast worshippers?
I´m back.
  Moderator maandag 22 april 2019 @ 22:17:30 #229
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_186371258
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 22:14 schreef AchJa het volgende:

[..]

En hoe zit het met de slachtoffers in de hotels dan?
die niet maar dat zijn ook niet per definitie christenen natuurlijk
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 22 april 2019 @ 22:17:34 #230
13456 AchJa
Shut up!!!
  maandag 22 april 2019 @ 22:18:21 #231
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_186371282
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 22:14 schreef AchJa het volgende:

[..]

En hoe zit het met de slachtoffers in de hotels dan?
BarackObama twitterde op zondag 21-04-2019 om 16:02:46 The attacks on tourists and Easter worshippers in Sri Lanka are an attack on humanity. On a day devoted to love, redemption, and renewal, we pray for the victims and stand with the people of Sri Lanka. reageer retweet
Die noemde hij toeristen.
We have always been at war with Eastasia.
  maandag 22 april 2019 @ 22:18:48 #232
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_186371289
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 22:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Breakfast worshippers?

Woordengeneuk hiero :(
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  maandag 22 april 2019 @ 22:19:38 #233
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_186371300
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 22:11 schreef AchJa het volgende:

[..]

Een rondje googlen op "Easter Worshippers" levert een kleine 87.000 (12 pages) resultaten op. Filtereren op afgelopen week dan blijven er 10 pages over... Er zijn dus "maar liefst" 2 pages die een eerdere periode beslaan... :')

Het lijkt me dus niet echt een veel gebruikte term maar goed.
Nee,is ook niet zo. Maar het is ook weer niet dat deze term specifiek bedacht is voor deze aanslagen. Als je filtert op afgelopen week dan zijn van die 10 pages meer dan de helft dan de hits toch nog over Sri Lanka, maar verkeerd gecategoriseerd blijkbaar.

Dus ja, het is een heel zelden gebruikte term, maar niet totaal uit de lucht gegrepen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 22 april 2019 @ 22:21:05 #234
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_186371333
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 22:17 schreef AchJa het volgende:

[..]

Klopt. (Behalve bij de Ikea's natuurlijk).

Overigens zie ik wel parallellen met de "boreaal" discussie.
Ja. Beweren dat dit 'noordelijk' betekent en niet erkennen dat het minstens alt-right angehaucht is, is ook hypocriet.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_186371368
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 22:19 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nee,is ook niet zo. Maar het is ook weer niet dat deze term specifiek bedacht is voor deze aanslagen. Als je filtert op afgelopen week dan zijn van die 10 pages meer dan de helft dan de hits toch nog over Sri Lanka, maar verkeerd gecategoriseerd blijkbaar.

Dus ja, het is een heel zelden gebruikte term, maar niet totaal uit de lucht gegrepen.
Ja, in het NLs wordt het nooit gebruikt iig: paasdagen aanbidders. :D.

Zou je dus ook hemelvaartsdagaanbidders, pinksterenaanbidders en kerstaanbidders moeten hebben. :D.

Belachelijke nonsens.
I´m back.
pi_186371399
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2019 20:55 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik vind het altijd dieptragisch om te zien dat er nog steeds figuren zijn die dit soort berichten aangrijpen om de eigen lokale politieke tegenstanders onder te kotsen

je hebt schijt aan links of rechts of moslims of boerenkoolstampot?

prima en flikker op naar een topic waar het wel relevant is :r
Inderdaad, ik vond het dan ook opmerkelijk dat ik meteen als "typisch rechtse slachtoffer rolletje" werd uitgemaakt. :r

Maargoed, verder kon ik er wel om lachen, bepaalde kortzichtigheid.
Lambo of Rekt
  maandag 22 april 2019 @ 22:24:06 #237
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_186371417
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 22:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, in het NLs wordt het nooit gebruikt iig: paasdagen aanbidders. :D.

Zou je dus ook hemelvaartsdagaanbidders, pinksterenaanbidders en kerstaanbidders moeten hebben. :D.


Belachelijke nonsens.
https://www.washingtonpos(...)m_term=.59bac3de0680
We have always been at war with Eastasia.
  maandag 22 april 2019 @ 22:25:13 #238
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_186371449
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 22:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, in het NLs wordt het nooit gebruikt iig: paasdagen aanbidders. :D.

Zou je dus ook hemelvaartsdagaanbidders, pinksterenaanbidders en kerstaanbidders moeten hebben. :D.

Belachelijke nonsens.
Maar wat zou de motivatie zijn van de liberale Anglosaxen om het woord 'christians' te vermijden?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 22 april 2019 @ 22:27:45 #239
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_186371501
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 21:54 schreef warp995 het volgende:

[..]

Nee dat gebeurt niet. Ze willen in Universiteitsgebouwen een gebedshuisje met een aparte ingang voor man en vrouw, in het Midden-Oosten strijden ze juist voor een gezamenlijke opening, gelijke rechten van man en vrouw. Maar Nederland past zich rustig aan dat ouderwetse tijdsbeeld aan, voor hun. Ook geloof ik niet dat de Islam, de ideologie als doel heeft om aan te passen. En het Midden-Oosten heeft nooit de verlichting gehad en het westen wel, dus dat zal wel de voornaamste reden zijn waarom het Westen voorop loopt.
De soennieten gaan nooit een verlichting krijgen. De seculiere stromingen in de islam zijn de Alawieten, Alevieten. En die stellen bijna niks voor.
  maandag 22 april 2019 @ 22:28:04 #240
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_186371510
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 22:25 schreef LXIV het volgende:

[..]

Maar wat zou de motivatie zijn van de liberale Anglosaxen om het woord 'christians' te vermijden?
Er is een vrij invloedrijke groepering in de VS die er nogal prat op gaat dat de apocalyps een eerste fase zal doormaken van Christenvervolging. Je zou kunnen denken dat men die groep munitie zou willen ontnemen. Anders weet ik het ook niet.
We have always been at war with Eastasia.
  maandag 22 april 2019 @ 22:29:11 #241
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_186371533
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 22:28 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Er is een vrij invloedrijke groepering in de VS die er nogal prat op gaat dat de apocalyps een eerste fase zal doormaken van Christenvervolging. Je zou kunnen denken dat men die groep munitie zou willen ontnemen. Anders weet ik het ook niet.
Dat we in de Eindtijd leven is sowieso een feit.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 22 april 2019 @ 22:29:22 #242
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_186371536
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 22:25 schreef LXIV het volgende:

Maar wat zou de motivatie zijn van de liberale Anglosaxen om het woord 'christians' te vermijden?
En dat is dus een beetje de vraag. Bij de Christchurch aanslag heeft men het over de "global muslims" en en nu over de "easter worshippers"... Het voelt als downscalen.
  maandag 22 april 2019 @ 22:30:57 #243
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_186371564
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 22:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, in het NLs wordt het nooit gebruikt iig: paasdagen aanbidders. :D.

Zou je dus ook hemelvaartsdagaanbidders, pinksterenaanbidders en kerstaanbidders moeten hebben. :D.

Belachelijke nonsens.
Ja, maar in het Engels kun je dat wat makkelijker zeggen dan in het Nederlands. "Worship" is niet alleen het "aanbidden" maar ook de kerkgang in het algemeen.
https://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/worshipper
https://www.mijnwoordenboek.nl/vertaal/EN/NL/worship
pi_186371574
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 22:29 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat we in de Eindtijd leven is sowieso een feit.
Que?
Hoeveel jaar duurt die eindtijd nog want stel opgebaarde krijgt kinderen, dan is het knap lullig als de hele boel net dan ophoudt met bestaan. En ook zonde van mijn tijd, energie en centen, had ik ook andere leuke dingen kunnen gaan doen
pi_186371607
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 22:25 schreef LXIV het volgende:

[..]

Maar wat zou de motivatie zijn van de liberale Anglosaxen om het woord 'christians' te vermijden?
Beetje de triggergevoeligheid omlaag halen misschien bij hun landgenoten? Hiervan zijn de meesten nog altijd heel gristelijk. Hoewel de atheļsten ook daar behoorlijk terrein winnen btw.
I´m back.
pi_186371647
quote:
2s.gif Op maandag 22 april 2019 21:22 schreef Evertjan het volgende:
TomiLahren twitterde op maandag 22-04-2019 om 21:19:13 A tale of two Hillarys. She can easily call out white supremacy but refuses to even say “radical Islam.” https://t.co/ow6bjVHInU reageer retweet
[ afbeelding ]
Tekenend, heel tekenend voor hoe de toon gezet wordt wereldwijd.
Lambo of Rekt
  maandag 22 april 2019 @ 22:40:55 #247
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_186371775
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 22:27 schreef Ciclon het volgende:

[..]

De soennieten gaan nooit een verlichting krijgen. De seculiere stromingen in de islam zijn de Alawieten, Alevieten. En die stellen bijna niks voor.
En waar zitten de Sjiieten?
pi_186371842
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2019 22:40 schreef AchJa het volgende:

[..]

En waar zitten de Sjiieten?
Nou als je eens kijkt hoe Iran te werk gaat, die zijn ook zeer conservatief.
pi_186371918
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 22:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar bij hemelvaartsdag, pinksteren en kerst zijn het dan ook hemelvaartsdag-, pinkesteren- en kerst-aanbidders dus? Of christenen???
Dit politiek correcte stuiptrekkerige woordgebruik en naarstig zoeken naar woorden die er niet op lijken maar wel de betekenis hebben zal op den duur wel spaaklopen lijkt me.

"Easter worshippers" nog net omdat het echt moet en niet anders kan uit je strot kunnen krijgen maar "Muslims" altijd voor op op de tong hebben liggen.

Om, zodra als het (weer) kan, compleet met een doek op het hoofd solidariteit en liefde te schenken aan en uit te spreken naar Allah's schapen

God is dood, leve Allah!

Tering.

[ Bericht 3% gewijzigd door Frutsel op 23-04-2019 10:28:48 ]
pi_186371971
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 22:25 schreef LXIV het volgende:

[..]

Maar wat zou de motivatie zijn van de liberale Anglosaxen om het woord 'christians' te vermijden?
Waarschijnlijk heeft het hiermee te maken

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_186371992
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 22:48 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Dit politiek correcte stuiptrekkerige woordgebruik en naarstig zoeken naar woorden die er niet op lijken maar wel de betekenis hebben zal op den duur wel spaaklopen lijkt me.

"Easter worshippers" nog net omdat het echt moet en niet anders kan uit je strot kunnen krijgen maar "Muslims" altijd voor op op de tong hebben liggen.

Om, zodra als het (weer) kan, compleet met een doek op het hoofd solidariteit en liefde te schenken aan en uit te spreken naar Allah's schapen

God is dood, leve Allah!

Tering.

De debiliteit van de policor selectiviteit is grenzeloos.
Noemen we de moslims toch suikeraanbidders ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_186371996
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 22:48 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Dit politiek correcte stuiptrekkerige woordgebruik en naarstig zoeken naar woorden die er niet op lijken maar wel de betekenis hebben zal op den duur wel spaaklopen lijkt me.

"Easter worshippers" nog net omdat het echt moet en niet anders kan uit je strot kunnen krijgen maar "Muslims" altijd voor op op de tong hebben liggen.

Om, zodra als het (weer) kan, compleet met een doek op het hoofd solidariteit en liefde te schenken aan en uit te spreken naar Allah's schapen

God is dood, leve Allah!

Tering.

De debiliteit van de policor selectiviteit is grenzeloos.
Snapt nou niemand dat tijdens paasdagen en andere feestdagen er ook niet christenen zijn in de kerken en dat men die ook bedoeld met "pasenworshippers" en dat men ze daarom niet christenen noemt?

Volgens de washingtonpost zijn er bij de aanslagen bijna 300 christenen omgekomen. Dat is al helemaal fout, omdat er ook veel bij hotels zijn omgekomen. En easternworshippers dekt de lading veel beter dan christenen... Jammer dat sommige mensen hier zelf niet op gekomen zijn, zo moeilijk is het niet... Neen, dan moeten de aluhoedjes weer op....

Driewerf bah.

[ Bericht 1% gewijzigd door Frutsel op 23-04-2019 10:29:20 ]
pi_186372048
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 22:51 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heeft het hiermee te maken

[ afbeelding ]
Jezus, over dom onderzoek gesproken zeg. Over weggooien van geld. Iedereen weet dat christendom meest vervolgde religie is. Is ook het grootst, zou daar wel mee te maken kunnen hebben.. En het meest intolerant naar andersdenkenden.. En het meest opdringerig. En het meest gezinnen uit elkaar halend... Je zou voor minder vervolgen...

En de meeste in slachtofferrol kruipend ook. Aangezien er gelovigen zij die beweren dat ze zelfs in NL vervolgd worden..
pi_186372055
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 22:48 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Dit politiek correcte stuiptrekkerige woordgebruik en naarstig zoeken naar woorden die er niet op lijken maar wel de betekenis hebben zal op den duur wel spaaklopen lijkt me.

"Easter worshippers" nog net omdat het echt moet en niet anders kan uit je strot kunnen krijgen maar "Muslims" altijd voor op op de tong hebben liggen.

Om, zodra als het (weer) kan, compleet met een doek op het hoofd solidariteit en liefde te schenken aan en uit te spreken naar Allah's schapen

God is dood, leve Allah!

Tering.

De debiliteit van de policor selectiviteit is grenzeloos.
Hopelijk nog maar een paar jaar, maar ik ga uit van 10 a 20 jaar voordat men het zat is en eindelijk weer gewoon gezegd wordt wat het allemaal is, ipv eromheen gedraai om maar geen racist te zijn en niet op zgn tere zieltjes te trappen. Een keer is men het zat. Jammer dat het zó veel bloed (nog) moet kosten.

Het einde van de policor is nabij, ze begrijpen (lijkt mij) zelf ook wel dat dit niet vol te houden is, het is nu al lachwekkend aan het worden en ze verbergen het niet eens meer, dat zou toch wel tegen het einde moeten lopen zou je zeggen dan. In mijn ogen moet het gewoon consequent, want wat er nu gebeurt is gewoon schandelijk.
Lambo of Rekt
  maandag 22 april 2019 @ 22:57:37 #255
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_186372098
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 22:52 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:

[..]

Jouw domheid is grenzeloos...

Snapt nou niemand dat tijdens paasdagen en andere feestdagen er ook niet christenen zijn in de kerken en dat men die ook bedoeld met "pasenworshippers" en dat men ze daarom niet christenen noemt?

Volgens de washingtonpost zijn er bij de aanslagen bijna 300 christenen omgekomen. Dat is al helemaal fout, omdat er ook veel bij hotels zijn omgekomen. En easternworshippers dekt de lading veel beter dan christenen... Jammer dat sommige mensen hier zelf niet op gekomen zijn, zo moeilijk is het niet... Neen, dan moeten de aluhoedjes weer op....

Driewerf bah.
Ja, keeldoorsnijders dekt de lading ook veel beter als we het over het offerfeest hebben...
  maandag 22 april 2019 @ 23:00:22 #256
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_186372152
realDonaldTrump twitterde op zondag 21-04-2019 om 13:20:25 138 people have been killed in Sri Lanka, with more that 600 badly injured, in a terrorist attack on churches and hotels. The United States offers heartfelt condolences to the great people of Sri Lanka. We stand ready to help! reageer retweet
Dit was overigens de tweet van Trump, die rept ook met geen woord over Christenen. Overigens een zeer nette tweet.
We have always been at war with Eastasia.
pi_186372154
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 22:55 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:

[..]

Jezus, over dom onderzoek gesproken zeg. Over weggooien van geld. Iedereen weet dat christendom meest vervolgde religie is. Is ook het grootst, zou daar wel mee te maken kunnen hebben.. En het meest intolerant naar andersdenkenden.. En het meest opdringerig. En het meest gezinnen uit elkaar halend... Je zou voor minder vervolgen...

En de meeste in slachtofferrol kruipend ook. Aangezien er gelovigen zij die beweren dat ze zelfs in NL vervolgd worden..
Alles goed met jouw ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 22 april 2019 @ 23:00:56 #258
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_186372164
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 22:55 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:

[..]

Jezus, over dom onderzoek gesproken zeg. Over weggooien van geld. Iedereen weet dat christendom meest vervolgde religie is. Is ook het grootst, zou daar wel mee te maken kunnen hebben.. En het meest intolerant naar andersdenkenden.. En het meest opdringerig. En het meest gezinnen uit elkaar halend... Je zou voor minder vervolgen...

En de meeste in slachtofferrol kruipend ook. Aangezien er gelovigen zij die beweren dat ze zelfs in NL vervolgd worden..
Link naar het onderzoek?
  maandag 22 april 2019 @ 23:02:57 #259
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_186372218
Volgens mij is Barack Obama ook een moslim. Hij zal die term eastern worshippers dus niet toevallig gebruikt hebben denk ik zo.
  maandag 22 april 2019 @ 23:02:58 #260
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_186372220
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 23:00 schreef -XOR- het volgende:
realDonaldTrump twitterde op zondag 21-04-2019 om 13:20:25 138 people have been killed in Sri Lanka, with more that 600 badly injured, in a terrorist attack on churches and hotels. The United States offers heartfelt condolences to the great people of Sri Lanka. We stand ready to help! reageer retweet
Dit was overigens de tweet van Trump, die rept ook met geen woord over Christenen. Overigens een zeer nette tweet.
Eens een keer geen commentaar op een tweet van Trump... Dat is ook iets nieuws...
  maandag 22 april 2019 @ 23:04:44 #261
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_186372247
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2019 23:02 schreef AchJa het volgende:

[..]

Eens een keer geen commentaar op een tweet van Trump... Dat is ook iets nieuws...
In zijn aanvankelijke tweet had ie het per ongeluk over 138 miljoen doden, waar smalend om gelachen werd. Dat vond ik een beetje flauw. Hij schrijft z'n medeleven in ieder geval zelf en laat dat niet afhandelen door de persdienst.
We have always been at war with Eastasia.
pi_186372348
charliekirk11 twitterde op maandag 22-04-2019 om 20:23:23 I recall more media outrage and backlash for a teenager wearing a MAGA hat doing nothing wrong, than the media’s outrage and coverage when hundreds of Christians are killed on their most holy day reageer retweet
  Moderator maandag 22 april 2019 @ 23:11:28 #263
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_186372374
quote:
14s.gif Op maandag 22 april 2019 22:23 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Inderdaad, ik vond het dan ook opmerkelijk dat ik meteen als "typisch rechtse slachtoffer rolletje" werd uitgemaakt. :r

Maargoed, verder kon ik er wel om lachen, bepaalde kortzichtigheid.
je nee lollig allemaal dit ja
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 22 april 2019 @ 23:17:58 #264
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_186372508
En nog steeds maar 1 topic hierover :)
pi_186372576
washingtonpost twitterde op maandag 22-04-2019 om 20:30:35 Analysis: Sri Lanka church bombings stoke far-right anger in the West https://t.co/seWuJwgzwG reageer retweet
:') :r
pi_186372583
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 23:17 schreef Tengano het volgende:
En nog steeds maar 1 topic hierover :)
Nee dit is de 2e of 3e maar ze vergeten #2/3 bij te doen.
pi_186372763
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 23:20 schreef vigen98 het volgende:
washingtonpost twitterde op maandag 22-04-2019 om 20:30:35 Analysis: Sri Lanka church bombings stoke far-right anger in the West https://t.co/seWuJwgzwG reageer retweet
:') :r
Dammit je was me net voor , hoe durven ze idd :(
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_186372975
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 23:00 schreef -XOR- het volgende:
realDonaldTrump twitterde op zondag 21-04-2019 om 13:20:25 138 people have been killed in Sri Lanka, with more that 600 badly injured, in a terrorist attack on churches and hotels. The United States offers heartfelt condolences to the great people of Sri Lanka. We stand ready to help! reageer retweet
Dit was overigens de tweet van Trump, die rept ook met geen woord over Christenen. Overigens een zeer nette tweet.
Ook niet paasdagen aanbidders.
I´m back.
pi_186373001
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 23:02 schreef Tengano het volgende:
Volgens mij is Barack Obama ook een moslim. Hij zal die term eastern worshippers dus niet toevallig gebruikt hebben denk ik zo.
Nah, is geen moslim, beetje CU mannetje naar NLse proporties.
I´m back.
pi_186373030
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 23:17 schreef Tengano het volgende:
En nog steeds maar 1 topic hierover :)
Derde, wrs valt de nummering weg.
I´m back.
  maandag 22 april 2019 @ 23:42:26 #271
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_186373104
quote:
5s.gif Op maandag 22 april 2019 23:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ook niet paasdagen aanbidders.
Easter worshippers betekent paasvierders/paasgangers, daar zijn zelfs de Amerikaanse conservatieven het wel over eens. De claim is meer dat de term in het Engels niet heel gangbaar is, dus dat Obama en Hillary bewust met meel in de mond zouden praten, niet dat het an sich een beledigende term naar Christenen zou zijn.
We have always been at war with Eastasia.
pi_186373216
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 23:42 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Easter worshippers betekent paasvierders/paasgangers, daar zijn zelfs de Amerikaanse conservatieven het wel over eens. De claim is meer dat de term in het Engels niet heel gangbaar is, dus dat Obama en Hillary bewust met meel in de mond zouden praten, niet dat het an sich een beledigende term naar Christenen zou zijn.
Paasgangers? :D. Wtf zijn Paasgangers dan?
I´m back.
  Moderator maandag 22 april 2019 @ 23:50:49 #273
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_186373250
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 23:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Paasgangers? :D. Wtf zijn Paasgangers dan?
https://www.google.com/se(...)asgangers&aqs=chrome..69i57j0l5.2180j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_186373278
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 23:50 schreef sp3c het volgende:

[..]

https://www.google.com/se(...)asgangers&aqs=chrome..69i57j0l5.2180j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Paashangers? Aan het kruis?
I´m back.
  Moderator maandag 22 april 2019 @ 23:52:31 #275
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_186373283
quote:
10s.gif Op maandag 22 april 2019 23:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Paashangers? Aan het kruis?
nee gangers

klik de linkjens, lijkt gewoon een gangbare term hoor

mensen die met pasen naar de kerk gaan en eitjes schilderen en shit
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 22 april 2019 @ 23:53:53 #276
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_186373310
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 23:42 schreef -XOR- het volgende:

Easter worshippers betekent paasvierders/paasgangers, daar zijn zelfs de Amerikaanse conservatieven het wel over eens.
Je bent er ondertussen toch wel achter dat je onzin loopt te verkondigen?
  maandag 22 april 2019 @ 23:55:22 #277
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_186373334
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 23:52 schreef sp3c het volgende:

[..]

nee gangers

klik de linkjens, lijkt gewoon een gangbare term hoor

mensen die met pasen naar de kerk gaan en eitjes schilderen en shit
Ja maar dat zijn geen paasaanbidders toch?
pi_186373335
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 23:52 schreef sp3c het volgende:

[..]

nee gangers

klik de linkjens, lijkt gewoon een gangbare term hoor

mensen die met pasen naar de kerk gaan en eitjes schilderen en shit
Dus als je een verstop ei eet ben je een paasganger? :D.

Shit is getting weird.

Slaap ze beste mensen en paasgangers.
I´m back.
  Moderator maandag 22 april 2019 @ 23:56:52 #279
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_186373364
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2019 23:55 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ja maar dat zijn geen paasaanbidders toch?
mij om het even tbh
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 22 april 2019 @ 23:57:22 #280
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_186373373
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 23:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dus als je een verstop ei eet ben je een paasganger? :D.

Shit is getting weird.

Slaap ze beste mensen en paasgangers.
we gaan toch niet serieus zitten doen alsof paasganger iets nieuws is ofzo toch?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_186373392
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 23:57 schreef sp3c het volgende:

[..]

we gaan toch niet serieus zitten doen alsof paasganger iets nieuws is ofzo toch?
Nooit van gehoord hoor, wel van Syriėganger dat weer wel ja, maar die gingen geen eieren van de hema verstoppen daar. :').
I´m back.
  Moderator maandag 22 april 2019 @ 23:59:26 #282
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_186373406
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 23:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nooit van gehoord hoor, wel van Syriėganger dat weer wel ja, maar die gingen geen eieren van de hema verstoppen daar. :').
geloof ik echt helemaal niets van
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 22 april 2019 @ 23:59:35 #283
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_186373408
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2019 23:53 schreef AchJa het volgende:

[..]

Je bent er ondertussen toch wel achter dat je onzin loopt te verkondigen?
Nee, Easter worshipper betekent wel degelijk paasvierder/paasganger, alleen is de term simpelweg minder in gebruik dan in Nederland, maar de Washington Post gebruikt hem hier bijvoorbeeld ook mbt de notre dame-brand

https://www.washingtonpos(...)m_term=.0fad758fbf0d
We have always been at war with Eastasia.
pi_186373467
Noodtoestand van kracht in Sri Lanka

https://www.ad.nl/dossier(...)-sri-lanka~a5e113fa/
  dinsdag 23 april 2019 @ 00:05:40 #285
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_186373498
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 00:03 schreef Zipportal het volgende:
Noodtoestand van kracht in Sri Lanka

https://www.ad.nl/dossier(...)-sri-lanka~a5e113fa/
Dat zat er dik in, dit gaat zijn weerslag hebben op de positie van alle minderheden.
We have always been at war with Eastasia.
  dinsdag 23 april 2019 @ 00:25:40 #286
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_186373771
Ik denk dat de volgende slag vanuit de boedhisten daar komt.
  dinsdag 23 april 2019 @ 00:38:30 #287
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_186373948
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 22:55 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:

[..]

Jezus, over dom onderzoek gesproken zeg. Over weggooien van geld. Iedereen weet dat christendom meest vervolgde religie is. Is ook het grootst, zou daar wel mee te maken kunnen hebben.. En het meest intolerant naar andersdenkenden.. En het meest opdringerig. En het meest gezinnen uit elkaar halend... Je zou voor minder vervolgen...

En de meeste in slachtofferrol kruipend ook. Aangezien er gelovigen zij die beweren dat ze zelfs in NL vervolgd worden..
Koekoek! _O-
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_186374673
MrAndyNgo twitterde op maandag 22-04-2019 om 09:45:35 One names the specific victim group targeted & the ideology that inspired attack. The other does not. #EasterWorshippers https://t.co/OMiS84mwZe reageer retweet
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  dinsdag 23 april 2019 @ 04:18:16 #289
117098 Hathor
Effe niet
pi_186374918
Dit zou wel eens Myanmar all over again kunnen worden.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 23 april 2019 @ 05:35:01 #290
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_186375022
quote:
4s.gif Op dinsdag 23 april 2019 01:52 schreef SpaceOddity het volgende:
MrAndyNgo twitterde op maandag 22-04-2019 om 09:45:35 One names the specific victim group targeted & the ideology that inspired attack. The other does not. #EasterWorshippers https://t.co/OMiS84mwZe reageer retweet
Ik kan hier zo kwaad om worden iedereen is gelijk.
pi_186375043
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2019 23:55 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ja maar dat zijn geen paasaanbidders toch?
Maar wel easter worshippers: mensen die met Pasen actief naar de kerk gaan.

[ Bericht 4% gewijzigd door Kassamiep op 23-04-2019 05:54:42 ]
  Moderator dinsdag 23 april 2019 @ 08:24:42 #292
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_186375459
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 05:35 schreef KingRadler het volgende:

[..]

Ik kan hier zo kwaad om worden iedereen is gelijk.
goed verhaal
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 23 april 2019 @ 08:52:54 #293
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_186375683
quote:
4s.gif Op dinsdag 23 april 2019 01:52 schreef SpaceOddity het volgende:
MrAndyNgo twitterde op maandag 22-04-2019 om 09:45:35 One names the specific victim group targeted https://t.co/OMiS84mwZe reageer retweet
Dat doen beide tweets, maar dat geheel terzijde.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_186375740
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2019 08:52 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat doen beide tweets, maar dat geheel terzijde.
''Easter worshippers'' _O_ _O_ _O_

:')

Ook verzetten tegen de normalisering van ''easterworshippersophobia'' dan he. ^O^
(staat er niet bij, maar ze zal er ongetwijfeld ook tot toe roepen)
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  dinsdag 23 april 2019 @ 09:00:33 #295
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 23 april 2019 @ 09:06:00 #296
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_186375798
quote:
4s.gif Op dinsdag 23 april 2019 08:59 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

''Easter worshippers'' _O_ _O_ _O_

:')

Ook verzetten tegen de normalisering van ''easterworshippersophobia'' dan he. ^O^
(staat er niet bij, maar ze zal er ongetwijfeld ook tot toe roepen)
Het waren met name mensen die Pasen aan het vieren waren. Dus ja, dan noemen ze het mensen die Pasen aan het vieren waren. Jeetje.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_186375822
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 05:35 schreef KingRadler het volgende:

[..]

Ik kan hier zo kwaad om worden iedereen is gelijk.
Maar sommigen zijn meer gelijk dan anderen. Voor de terroristen zijn christenen en westerlingen als doel meer waard dan allochtonen. De dood van mede-moslims is ook irrelevant. Het doden van Joden is voor hen de ultieme beleving.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_186375857
De terrorist in Nieuw Zeeland had het gemunt op baard- en hoofddoek dragers, dus helemaal niet op moslims, net zo als de de terroristen in Sri Lanka het gemunt hadden op Paasgangers en niet op christenen.
Er is dus niets aan de hand, gewoon verwarde mensen 8)7
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_186375885
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2019 09:06 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Het waren met name mensen die Pasen aan het vieren waren. Dus ja, dan noemen ze het mensen die Pasen aan het vieren waren. Jeetje.
Okee. Ja is nieuw voor mij, de gelegenheid aanmerken. In deze logica worden moslims die aangevallen worden tijdens het suikerfeest in het vervolg natuurlijk suikerfeestvierders genoemd. En de slachtoffers in Christchurch natuurlijk ''vrijdagmiddaggebedpraktiseerders''.

WAT EEN NEUKENDE BULLSHIT WEER.

Domme newspeak, noem het gewoon zoals het is; Christenen.

''Easter worshippers'' man man man
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_186375938
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2019 09:06 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Het waren met name mensen die Pasen aan het vieren waren. Dus ja, dan noemen ze het mensen die Pasen aan het vieren waren. Jeetje.
Ik moet zeggen dat ik daar ook nog nooit van gehoord had. Misschien is het een vrij gebruikelijke term in de VS, maar dan hebben ze dat aardig goed verborgen weten te houden.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')