Pics?quote:Op maandag 22 april 2019 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zestien keer gelezen en zit nog steeds met een enorme erectie
Snap ikquote:Op maandag 22 april 2019 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan Peter Steele, stond hij trots met zijn enorme lul in de Playgirl tot hij erachter kwam dat dat blad vooral door homo's "gelezen" werdquote:Op maandag 22 april 2019 21:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Pics?
Ik vraag dit voor een vriend.
ik wil vietnamquote:Op maandag 22 april 2019 21:43 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Waar ga je heen heb je je shots al gehad
Hoe groot was die lul?quote:Op maandag 22 april 2019 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan Peter Steele, stond hij trots met zijn enorme lul in de Playgirl tot hij erachter kwam dat dat blad vooral door homo's "gelezen" werd
12 cm valt wel mee hoorquote:Op maandag 22 april 2019 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja zo groot was hij ook weer niet voor zo'n berg van een man.quote:
Please, hij zal niet de eerste zijn die een harde pik krijgt van mijn posts.quote:Op maandag 22 april 2019 21:50 schreef Le_Professeur het volgende:
Niemand vindt het raar dat hij daadwerkelijk een snoeiharde pik kreeg van die post?
Hier ook man.quote:Op maandag 22 april 2019 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
18 op een relaxed leuk geil dagje.
Post nog eens zoiets?quote:Op maandag 22 april 2019 21:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Please, hij zal niet de eerste zijn die een harde pik krijgt van mijn posts.
Rtquote:Op maandag 22 april 2019 21:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Please, hij zal niet de eerste zijn die een harde pik krijgt van mijn posts.
Nee hoeft nietquote:Op maandag 22 april 2019 21:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik wil vietnam
nee
als je lokaal hostel gaat boeken he, moet je dan ook gelijk aangeven hoeveel nachten je verblijft?
Alsof ik waterijsjes uit sta te delen in de plaatselijke speeltuin met een bepaalde blik in mijn ogenquote:Op maandag 22 april 2019 21:50 schreef Le_Professeur het volgende:
Niemand vindt het raar dat hij daadwerkelijk een snoeiharde pik kreeg van die post?
Wanneer was dat ook alweer?quote:Op maandag 22 april 2019 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof ik waterijsjes uit sta te delen in de plaatselijke speeltuin met een bepaalde blik in mijn ogen
oke nice, hoeveel dagen raad je aan per bestemming bijvoorbeeldquote:
Gewoon paar dagen blijven waar je het leuk vindtquote:Op maandag 22 april 2019 22:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
oke nice, hoeveel dagen raad je aan per bestemming bijvoorbeeld
elke dag andere hostel zoeken is niet relaxed toch
Juist wel want dan leef je daar echt (voor eventjes dan)quote:Op maandag 22 april 2019 22:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
oke nice, hoeveel dagen raad je aan per bestemming bijvoorbeeld
elke dag andere hostel zoeken is niet relaxed toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |